naisen ulkoinen habitus

  • Viestiketjun aloittaja ylli
  • Ensimmäinen viesti
ylli
Onko teillä kenelläkään ollut tai on miestä, joka toivoisi Sinun lyhythiuksisena naisena kasvattavan pitkät hiukset? Ettei saisi olla sellainen kuin haluaa..
Kun esim itselle ei sovi pitkät lainkaan, ja minä en miehen takia kuontaloa muuta. Jos en tällaisena kelpaa, ei tarvitse. Hiukset eivät ihmisyyttä muuta. Mies sanoi aina että anna kasvaa, älä leikkaa..miksi? No eroon johti, muista syistä mutta muistan aina kommentoinnin.
 
Haire
Exäni tykkäsi lyhythiuksisista (siis poikatukka) naisista. Itselläni oli koko avioliiton ajan lähes 20 vuotta pitkät hiukset. En leikannut hiuksiani hänen vuokseen. Pitkät on vieläkin vaikkakin pidän niitä kiinni. En tiedä onko vaatimus leikata hiukset lyhyeksi vähän kovempi toivomus kuin se, että kasvattaisi niitä. Minun mielestäni naisella saa olla hiuksia päässä, vähän enemmän kuin lyhyt poikatukka.
 
Hupu
Minun edellinen miesystävä oli sitä mieltä, että naisella kuuluu olla pitkä tukka. Hän ei ikinä suoraan sanonut että "älä leikkaa" mutta silti toi asian esille aina kun varasin parturi aikaa. Tämä suhtautuminen ärsytti minua jo silloin aika paljon, sillä olin sitten kalju, lyhythiuksinen tai pitkähiuksinen niin haluan silti olla ihmisen kanssa, joka pystyy näkemään tukkani ohi sen kuka oikeasti olen. Lopulta selvisikin, että minun ulkoinen olemus oli hänelle tärkeämpää kuin luonteeni, hän myönsi sen itse. Yllätys yllätys eroon päätyi se suhde ja leikkasin lyhyen tukan. En ole pitkään aikaan tuntunut oloani yhtä viehättäväksi kuin nyt. Lyhyet hiukset ovat myös saaneet rutkasti enemmän kehuja, kuin pitkät, niin miehiltä kuin naisiltakin joten voisin todeta, että lyhyt sopii minulle paremmin.
Vaikka ei sopisi, niin muille se ei ainakaan kuulu minkä pituiset hiukset päässäni on.
 
mulkomaha
Kai sitä toiveita voi esittää. Olen itsekin sanonut ystävälleni ettei leikkaisi pitkiä hiuksiaan, mutta leikkasi kuitenkin. Motkotan aina silloin tällöin kun meni leikkaamaan hyväkuntoiset hiuksensa.
Ja omituista että jollekin tulee yllätyksenä, että naisen ulkonäkö on tärkeä miehelle. Kyllä se on, luonteesta miehille riittää että on siisti seksin jälkeen.
 
Hupu
Kai sitä toiveita voi esittää. Olen itsekin sanonut ystävälleni ettei leikkaisi pitkiä hiuksiaan, mutta leikkasi kuitenkin. Motkotan aina silloin tällöin kun meni leikkaamaan hyväkuntoiset hiuksensa.
Ja omituista että jollekin tulee yllätyksenä, että naisen ulkonäkö on tärkeä miehelle. Kyllä se on, luonteesta miehille riittää että on siisti seksin jälkeen.
Mielipiteen voi mainita, mutta kun joutuu vuosia samaa saarnaa kuuntelemaan niin siihen alkaa pikku hiljaa kyllästyä. Hieno juttu ystävälle, että piti omasta mielipiteestään kiinni. Yllätyksenä tuo asia itsessään ei tullut vaan se, että ulkonäkö on tärkeämpää kuin se, olenko ihmisenä mukava vai täysi idiootti tai vaikka siisti seksin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mielipiteen voi mainita, mutta kun joutuu vuosia samaa saarnaa kuuntelemaan niin siihen alkaa pikku hiljaa kyllästyä. Hieno juttu ystävälle, että piti omasta mielipiteestään kiinni. Yllätyksenä tuo asia itsessään ei tullut vaan se, että ulkonäkö on tärkeämpää kuin se, olenko ihmisenä mukava vai täysi idiootti tai vaikka siisti seksin jälkeen.[/QUOTE

Niinpä. Mullakin kaksi ystävää, joiden miehet ei missään tapauksessa anna vaimojensa leikata hiuksiaan lyhyiksi. Mä varmaan piruuttani leikkaisin ja kattoisin, mikä katastrofi siitä tulis :).
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ei?
Minä taas en ymmärrä, että niin monet naiset eivät ymmärrä että miehelle naisen ulkonäkö on tärkeä asia ja että miehille naisen pitkät hiukset ovat mieleen. Miksi suomalaisten naisten pitää jumputtaa tällaisesta asiasta? Jos rakastaa miestä niin silloin voi varmaankin tehdä jotakin sellaista joka on miehelle mieleen? En käsitä myöskään naisia joiden pitää heti naimisiin mentyä leikkauttaa hiukset lyhyeksi. Lyhyet hiukset sopivat harvalle naiselle ja kuitenkin Suomessa on biljoona samannäköistä naista, joilla kaikilla on ylipainoa ja mitä kummallisemmat lyhyeksi leikatut hiukset, mitä kummallisimmilla väreillä värjättynä ja sitten vielä ne lasit päässä. Katsokaa joskus katukuvaa. Miksi niin moni täällä haluaa väkisin näyttää rumemmalta kuin on? Ja ne vaatteet, miksi pitää naisten näyttää miehiltä? Suomalaisten naisten pitää ottaa oppia italialaisilta, ranskalaisilta ja vaikkapa venäläisiltä ja virolaisilta naisilta, jotka sentään näyttävät naisilta ja ovat siitä ylpeitä.
Ja minä olen täysin suomalainen kohta 50-v. (valitettavasti) nainen joka pukeutuu niinkuin nainen ja kyllä minulla on pitkät vaaleat hiukset, on aina ollut. Nöytän 40-vuotiaalta, miltä en lyhyissä hiuksissa näyttäisi. Ja minusta on ihanaa että mieheni tykkää, mitä vikaa siinä on?
 

Yhteistyössä