naisen uskollisuus

  • Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
Vistaa Kulkuna
Tämä keskustelu on aloitettu ja käyty melkein kaksi vuotta sitten. (tammikuu 2006 !!!) Tilanne ei taatusti ole enää akuutti. Tuskinpa mitkään neuvot ap:lle ovat enää ajankohtaisia.
 
menettaisin mielummin kaikki sitten
Mielummin olla rehellinen ja keskustelisin k.o asioista suoraan,jos et puhu se kuitenkin jaa vaivaa ihmista ja se ei tee kennenkaan terveydelle ,ja ulkomuodolle eetua,tuollaisesta kehittyy fast tempo silmapussit ja suupielet alkaa viittaa maatakohti,koska alintajunnassa asia vaivaa sinua,jos toinen pettaa se syo ihmisen elavana varsinkin jos et sano suoaan pain naamaa mika ja missa piinaa.
Pidat itseasi hullna minun mielesta.
 
aina ajankohtainen pettäminen
Asia ei vanhene ,,vaikka ei ap. tavoita.. samanlaisia vellihousuja löytyy edelleen.. kunhan vaan saa pitää illuusiot pystyssä..

Jos nainen pitää ap. ihan pellenä. Naisen mielestähän mies ei sittenkään ole sängyssä tarpeeksi hyvä, kun muitten ehkä vakiokavereiden matkaan lähtee heti muutamasta siiderist.. Loppujen lopuksi hirmu halpa pano..
haluaako sitten tämmöisen joka pojan värkin kanssa seurustella, kun johan mieheltä menee miesten edessäkin munat kun ei riitä naiselleen.Mutta kun hän on niin kaunis.. just.
 
great pretender
Yksi vaihtoehto on se, että nainen teeskentelee orgasminsa eikä kehtaa sanoa miehelle, että hän jää tyydyttämättä. Sitten nainen hakee vierasta, kun ei saa kotona sitä, mitä haluaa. Vika ei tietenkään ole miehen, vaan naisen, joka ei kehtaa sanoa totuutta.

Oman kokemukseni mukaan nimenomaan nuoret miehet kuvittelevat rakastelijantaidoistaan liikoja, koska nuoret naiset teeskentelevät helposti orkkua. Vanhemmiten naisten itsetunto kasvaa eikä tartte teeskennellä ja toisaalta taas miehille kertyy kokemuksia niistä "ihmeistä", jotka eivät saa orkkuja.

Se on surullista, että nuoret naiset kokevat, että heidän pitää teeskennellä, ettei seksistä jää paha mieli miehelle tai ettei naista itseään pidetä frigidinä.
 
nainen--
Toivottavasti tämä auttaa sinua ymmärtämään tyttöäsi...

Minun ja poikaystäväni suhde on hyvin paljolti samankaltainen kuin sinun ja tyttöystäväsi. Rakastamme toisiamme, viihdymme todella hyvin yhdessä, seksi on hyvää ja nautinnollista ja minä teen siihen useimmiten aloitteen. Suhteemme on siis kaikin puolin hyvä ja tyydyttävä mutta mutta...

Tunnistan itsessäni myös piirteitä tyttöystävästäsi. Kun olen hieman humalassa ja kohtaan miellyttävän miehen, ei minun ole vaikea ajautua hänen kanssaan tanssimaan ja flirttailemaan. Satunnaisesti pidemmällekin. Suuri ero onkin siinä, etten valehtele poikaystävälleni tekemisistäni, vaan hän tietää menoistani, säädöistäni ja ihastuksistani. Meidän suhteessamme mustasukkaisuus on lähes tuntematonta.

Poikaystäväni ei ole kokenut asiaa ongelmaksi, ongelmana oli ennemminkin minun omat syyllisyydentuntoni. Podin aina syyllisyyttä, vaikka poikaystäväni ei asiasta tuntunutkaan loukkaantuvan. Nyt olemme päätyneet eräänlaiseen ratkaisuun, avoimeen suhteeseen. Minulla on "lupa" tehdä mitä haluan ns. hyvän maun rajoissa, jos se ei ole pois suhteeltamme. Tämä ratkaisu tuntuu toimivan.

Miksi sitten teen tätä? Minullahan on rakastava poikaystävä jne jne... En tiedä miksi sinun tyttöystäväsi tekee mitä tekee, mutta omalla kohdallani syy on melko selvä. Kaipaan elämääni jännitystä, kutkutusta vatsanpohjaan juuri ennen ensimmäistä suudelmaa, metsästämistä ja metsästettynä olemista. Olen perso miesten huomiolle ja rakastan imartelua. Pidän myös itseäni erittäin hyvän näköisenä ja kauniina ja tavallaan haluan leikkiä kauneudellani. Vähän kuin hyvä juoksija tykkää juosta kilpaa ja hyvä shakin pelaaja pelata shakkia. Olen siis itserakas, ainakin ulkonäköni suhteen.

Kaikki tämä ei kuitenkaan vähennä rakkauttani poikaystävääni kohtaan, eikä huononna suhdettamme.

Teidän ongelmanne on puhumattomuus. Valehtelu ei sovi kuvaan. Miksi tyttöystäväsi ei pysty myöntämään tekojaan sinulle? Pelkääkö hän, että jättäisit hänet? Todennäköisesti hän tuntee tapahtumista häpeää ja pelkää seurauksia. Pystytkö itse elämään asian kanssa? Pystyisitkö elämään tulevaisuudessakin asian kanssa, mahdollisten tulevien tapausten kanssa? Jos yrität puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa oletko vihainen vai yritätkö ymmärtää?

Ensimmäinen askel teidän tapauksessanne on puhuminen. Asian hautominen ei auta mitään.
 
v***n horatsut
Alkuperäinen kirjoittaja nainen--:
Toivottavasti tämä auttaa sinua ymmärtämään tyttöäsi...

Minun ja poikaystäväni suhde on hyvin paljolti samankaltainen kuin sinun ja tyttöystäväsi. Rakastamme toisiamme... jne, jne... blaa-blaa-blaa...
No vihan sitä huoraamista ja vieraille miehille perseenjakamista perustella noinkin - kunhan edes itse uskoo!

 
vierailijaolli
Minulla on hyvin kaunis tyttöystävä. Itsekin tiedän olevani aika tasokas mies. Tyttöystäväni on paitsi kaunis, myös älykäs, persoonallinen, sosiaalinen. Kerrassaan rakastettava pakkaus. Seksielämämme on kerrassaan ihanaa. On vain yksi mutta...
Tiedän tyttöystäväni pettäneen minua. Vain yhden kerran tiedän varmaksi, mutta todennäköisesti se on tapahtunut pari muutakin kertaa. Hänellä ei ole varsinaisesti suhdetta toiseen mieheen, minulla ei ole ainakaan mitään aineistoa, joka tukisi sitä, mutta...
Meillä oli kerran riita tilanteesta, jossa olin aika varma hänen päätyneen yöksi vieraan miehen luokse. Hän myönsikin viettäneeensä yönsä oudossa paikassa, oli siitä myös hyvin pahoillaan, mutta vannotti, että mitään muuta ""sopimatonta"" ei ollut tapahtunut. Riita oli kaikkea muuta kuin mukava. Lopulta taivuin uskomaan häntä. Tämän jälkeen on ollut parikin tapausta, joihin ilmeisin selitys olisi se, että hän on ns. käynyt vieraissa. Todisteita minulla ei ollut. Viimeisimmästä kerrasta emme edes käyneet keskustelua, hän ei tiedä minun tietävän koko asiasta.
Jokunen viikko sitten ajauduin yksin baarissa ollessani juttusille erään miehen kanssa, jonka tunsin lähinnä näöltä. Sattumalta hän kertoi (rehvasteli) eräällä panollaan, josta tunnistin tyttöystäväni. Hän ei ole koskaan nähnyt meitä yhdessä, ei siis tiennyt kenelle puhui. Siitä sain kuitenkin siitä selville totuuden...
En ottanut asiaa esille tyttöystäväni kanssa. Tiedän, että hän olisi kiistänyt kaiken.
Tämä miisa on kyllä todella kiihkeä sängyssä. Seksielämämme on aktiivista. Hän tekee itse usein aloitteen. Hän tietää, mitä haluaa, osaa pyytää sitä, kuten myös antaa mitä minä haluan.
Yleensä kuitenkin iltaisin olemme käpertyneinä toisiimme, katsomme elokuvaa tai juttelemme vain asioista. Rakastan häntä ja uskon vakaasti hänen rakastavan minua.
Kyse ei kai voi olla mistään ""seksiaddiktiostakaan"", hän saisi kyllä miehen mukaansa halutessaan vaikka lähikaupasta. Niin asia ei ole. Oma käsitykseni asiasta on se, että hän hieman hieman humalassa ilman minun seurani saattaa silloin tällöin päätyä vieraan kanssa sänkyyn.
Suhteemme on ylipäätään erittäin hyvä. Jos voisin vain unohtaa nuo tapahtumat, ei olisi ongelmaa. Mitä helvettiä voin tehdä? En ole kauhean mustasukkainen, voisin jopa hyväksyä hänen tarpeensa kokeiluihin, jos niistä olisi yhdessä sovittu. Mutta asiasta ei voi puhua, tai tulee sotatila. Minua on kyllä nainen aiemmissakin suhteissa pettänyt. Mutta tätäkö se nykyaikana on? Hyväksy ja ole hiljaa, tai avaa suusi ja menetä kaikki...
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Minulla on hyvin kaunis tyttöystävä. Itsekin tiedän olevani aika tasokas mies. Tyttöystäväni on paitsi kaunis, myös älykäs, persoonallinen, sosiaalinen. Kerrassaan rakastettava pakkaus. Seksielämämme on kerrassaan ihanaa. On vain yksi mutta...
Tiedän tyttöystäväni pettäneen minua. Vain yhden kerran tiedän varmaksi, mutta todennäköisesti se on tapahtunut pari muutakin kertaa. Hänellä ei ole varsinaisesti suhdetta toiseen mieheen, minulla ei ole ainakaan mitään aineistoa, joka tukisi sitä, mutta...
Meillä oli kerran riita tilanteesta, jossa olin aika varma hänen päätyneen yöksi vieraan miehen luokse. Hän myönsikin viettäneeensä yönsä oudossa paikassa, oli siitä myös hyvin pahoillaan, mutta vannotti, että mitään muuta ""sopimatonta"" ei ollut tapahtunut. Riita oli kaikkea muuta kuin mukava. Lopulta taivuin uskomaan häntä. Tämän jälkeen on ollut parikin tapausta, joihin ilmeisin selitys olisi se, että hän on ns. käynyt vieraissa. Todisteita minulla ei ollut. Viimeisimmästä kerrasta emme edes käyneet keskustelua, hän ei tiedä minun tietävän koko asiasta.
Jokunen viikko sitten ajauduin yksin baarissa ollessani juttusille erään miehen kanssa, jonka tunsin lähinnä näöltä. Sattumalta hän kertoi (rehvasteli) eräällä panollaan, josta tunnistin tyttöystäväni. Hän ei ole koskaan nähnyt meitä yhdessä, ei siis tiennyt kenelle puhui. Siitä sain kuitenkin siitä selville totuuden...
En ottanut asiaa esille tyttöystäväni kanssa. Tiedän, että hän olisi kiistänyt kaiken.
Tämä miisa on kyllä todella kiihkeä sängyssä. Seksielämämme on aktiivista. Hän tekee itse usein aloitteen. Hän tietää, mitä haluaa, osaa pyytää sitä, kuten myös antaa mitä minä haluan.
Yleensä kuitenkin iltaisin olemme käpertyneinä toisiimme, katsomme elokuvaa tai juttelemme vain asioista. Rakastan häntä ja uskon vakaasti hänen rakastavan minua.
Kyse ei kai voi olla mistään ""seksiaddiktiostakaan"", hän saisi kyllä miehen mukaansa halutessaan vaikka lähikaupasta. Niin asia ei ole. Oma käsitykseni asiasta on se, että hän hieman hieman humalassa ilman minun seurani saattaa silloin tällöin päätyä vieraan kanssa sänkyyn.
Suhteemme on ylipäätään erittäin hyvä. Jos voisin vain unohtaa nuo tapahtumat, ei olisi ongelmaa. Mitä helvettiä voin tehdä? En ole kauhean mustasukkainen, voisin jopa hyväksyä hänen tarpeensa kokeiluihin, jos niistä olisi yhdessä sovittu. Mutta asiasta ei voi puhua, tai tulee sotatila. Minua on kyllä nainen aiemmissakin suhteissa pettänyt. Mutta tätäkö se nykyaikana on? Hyväksy ja ole hiljaa, tai avaa suusi ja menetä kaikki...
Olet aisuri
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Suurin yhdistävä asia suhteessanne lienee sinulle, että saat tyydyttävää seksiä kaunnilta, kaikkien ihailemalta naiselta.

Mikähän juttu on pitänyt tyttöystäväsi suhteessa sinuun? Hyvä seksi, turvallisuus, raha, jonkin muu seikka. Mitä hän mahtaa haluta lisää? Varmaan hän kaipaa jotain lisää, jos on valmis pettämään. Ehkäpä vielä oivallat, miksi tyttöystävä haluaa pettää ja samalla sen, voitko asialle itse mitään.

Joskus tuntuu ja näyttää siltä, että kauniit ja ihaillut ihmiset, joilla oikeastaan on kaikkea, haluaisivat aina ja loputtomasti lisää, kaiken. Hyvä sude ei riitä, jos haluaa rahaa ja rikkauksia, jännitystä. Kun on näitä, kaipaa vaatimatonta elämää, rauhaa, rakkautta jne. Jatkuva kyltymättömyyden tunne vaivaa, eikä siihen auta mikään. Ihminen on sisimmässään tyytymätön ja onneton ja heijastaa sen kaikkialle ympäristöönsä. Kenelläkään ei ole oikein hyvä olla, kun jatkuva epävarmuus ja tyytymättömyys leijailee ilmassa.
Entä jos kyse onkin siitä, että se kaunis ihana nainen haluaa myös rakkautta ja ukot haluaa päästä vain panemaan? Jos aloittajakin on suhteessa todellisuudessa vain hyvän seksin takia? Ehkä luulee rakastavansa naistaan, mutta taitaa monen miehen "rakkaus" olla vain seksinhimoa, eivät vaan itse ymmärrä ettei kyse ole rakkaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
.. tai sitten valheenpaljastustesti. Nimettäin epärehellisyyttä, vilppiä, uskottomuutta, pettämistä ja salailua voidaan selvittää valheenpaljastustestissä. On myös mahdollista todistaa rehellisyyttä, uskollisuutta, lojaalisuutta ja avoimuutta, kun epäily on perusteeton. Testit tehdään Lahdessa israelilaisilla tutkintaa varteen kehitetyillä LVA6.50-analysaatorilla, ks. https://www.suomi.east-riskmanagement.com/valheenpaljastustestit/
 

Yhteistyössä