Naiseni ei osaa käydä paskalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murheellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murheellinen

Vieras
Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.
Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?
Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?

cool_story_bro.jpg

Ajatella että ihan normaali asiakin on joissain parisuhteissa ongelma.:D Mutta ajattele jos hän ei kehtaisi käydä paskalla ollenkaan ja kun vetelisit takaapäin sattuisikin vahinko siksi kun joutunut pidättelemään. Mielummin paskat pöntössä kuin sinun päälläsi!

Minusta on sairaampaa kyllä pitää vesihanaa auki perustarpeilla ollessaan, ettei vain kuulu. Jos asia sinua häiritsee voit mennä roskia viemään, koiraa ulkoiluttaa, tupakalle, musat kakkoon yms kun rakkaasi menee perustarpeille. Kauneinkin nainen kakkaa ja suurinkin johtaja pisii. Cheekistä Obamaan

Ei tarvitse laittaa vesihanaa juoksemaan. Itse laitan kerroksen vessapaperia pyttyyn, jotta ei kuulu molskahduksia.

Mulla on ihan oikeasti issue kakkaamisesta, enkä vielä 14 vuoden jälkeenkään pysty kakkaamaan niin, että mies olisi vessan läheisyydessä kuulemassa kakkaäänet

Tämä häveliäisyys on periytynyt kotoa.

Ällöä, mä ymmärrän ap:ta.

Suurin osa vastaajista taitaa olla näitä jotka istuvat paskalla samalla kun mies harjaa hampaita vieressä koska "se on nähnyt kun mä synnytän niin ei paljon paskalla istumiset äänineen ja hajuineen hetkauta".

[QUOTE="vieras";26348979]Ällöä, mä ymmärrän ap:ta.

Suurin osa vastaajista taitaa olla näitä jotka istuvat paskalla samalla kun mies harjaa hampaita vieressä koska "se on nähnyt kun mä synnytän niin ei paljon paskalla istumiset äänineen ja hajuineen hetkauta".[/QUOTE]

Aika moni joutuu myös omaishoitajaksi puolisolle ennen pitkää, tai sitten itse hoidettavaksi. Voi olla helpompaa siinä vaiheessa, jos ei ole kulutettu siihenastista elämää inhoamalla paskomisen ääniäkin.

Ai niin, yhteiskunta hoitaa meidät kaikki, koska liitot hajoavat tällaiseen. Paitsi että siihen ei taida olla varaa... Nousee äyri liikaa.