Naiseni tulee heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 40+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 40+

Vieras
Monesti valitetaan, että nainen ei saa yhdynnässä orkkua helposti vaikka muuten kylläkin. Nyt olen kokenut senkin, että nainen tulee ihan heti ja joka kerta kun rakastelemme. Mikäs siinä, ihan mukavaa, mutta entä sen jälkeen. Orkut sen verran "rajuja", että kiinnostus jatkoon lopahtaa. Onko muilla kokemusta tästä, sinänsä ok-asiasta. Harvoin kai mies jää tällai puutteeseen...

Monesti valitetaan, että nainen ei saa yhdynnässä orkkua helposti vaikka muuten kylläkin. Nyt olen kokenut senkin, että nainen tulee ihan heti ja joka kerta kun rakastelemme. Mikäs siinä, ihan mukavaa, mutta entä sen jälkeen. Orkut sen verran "rajuja", että kiinnostus jatkoon lopahtaa. Onko muilla kokemusta tästä, sinänsä ok-asiasta. Harvoin kai mies jää tällai puutteeseen...

Ex- tuli aina ekan 5 min aikana eikä edes tykännyt esileikeistä.
Ja kun oli saanut, niin oli kyllä sen verran mukana, että sai jatkaa itsensäkkin loppuun saakka. Mutta pitemmän päälle se rupesi ottamaan päähän, kun tuli aina sellainen tunne, että toinen vaan odottelee jotta jokohan kohta lopettaisit. Pikkuhiljaa rupesi ahdistamaan ja tuli paineita suoriutua nopeasti.
Arvata saa onnistuuko?
Kun päässä soi vaan nopeasti nopeasti eikä rakastan sinua, teet niin hyvää jne.
Juu ei onnistu.
Rupesi menemään siihen, että aikansa kun yritti niin vain lopulta lerpahti.
Koetin aikani saada mukaan esileikkeihin ja kaikenlaiseen lämmittelyyn asiassa, vaan kun ei niin ei.
No nyt on ex.
Tosin ei pelkästään seksin vuoksi mutta osana eroa sekin.

Viimeksi muokattu:
Ihan on samat kokemukset ja ajatukset. En jätä kuitenkaan vielä leikkiä kesken, sillä olemme kuitenkin syvästi rakastuneita, ja seksi on "vain" osa, paljon on muutakin, minkä takia haluan yrittää.

Vaimo laukeaa melko nopeasti ja sen jälkeen onkin vain pari minuuttia aikaa saada itselle orgasmi.
Yleensä käännän rouvan mahdollisimman irstaaseen asentoon, etten vaan jäisi itse ilman.
Joskus joudun kuitenkin itse vatkaamaan kädellä mähnät ulos palleista, kun emäntä on jo kuivahtanut.
Toista orgasmia on turhea lähteä edes ehdottelemaan, sen verran on ensimmäinen vienyt voimia.

Mukava huomata, että samaa kokevat muutkin. Tuota toista orgasmia on yrittänyt ehdottaa, mutta näyttää voimat siihen ekaan hupenevan. Olen ehdotellut, että voitais aloittaa rauhallisemmin, mutta joka kerta hän on niin valmis, ettei halua pitkittää yhtymistä, ja sitten tulee melkein heti.

Eikö kukaan naispuolinen voisi kommentoida tätä asiaa?

Mukava huomata, että samaa kokevat muutkin. Tuota toista orgasmia on yrittänyt ehdottaa, mutta näyttää voimat siihen ekaan hupenevan. Olen ehdotellut, että voitais aloittaa rauhallisemmin, mutta joka kerta hän on niin valmis, ettei halua pitkittää yhtymistä, ja sitten tulee melkein heti.

Eikö kukaan naispuolinen voisi kommentoida tätä asiaa?

Olisi feikkiä naisilta? Jospa eivät halua seksiä ja haluavat vain lopettaa jutun nopeesti? Ja toinen vastaaja "Onneksi" taisi olla provo, nainen kirjoittajana ;-))

Viimeksi muokattu:
Tässä vähän naisen näkökulmaa asiaan. Kuulun myös näihin nopeasti laukeaviin naisiin mutta meillä ei ole sitä ongelmaa etteikö siitä voisi jatkaa ja kenties yrittää toistakin orgasmia? Monesti mieheni lämmittelee minut turhan hyvin ja saan jo pyydellä että hän tulisi sisääni etten laukea jo lämmityksen aikana. Joskus mieheni haluaakin hoidella minut ensin käsin ennenkuin ryhdymme itse aktiin.
Nautin kummastakin mutta täytyy myöntää että kovin kiihko menee ohi kun laukean ja kestää hetken ennenkuin pääsen taas samaan tunteeseen. Onneksi mies on kestävää sorttia ja monesti saan toisenkin orgasmin. Kurjaa jos joudutte hätiköimään ja naisenne ei suostu jatkamaan kunnes ovat teidät tyydyttäneet.
Itse en kovin helposti anna periksi, kyllä kummankin kuuluu saada tyydytys kun kerran seksiin ryhdytään. Aika itsekästä lopettaa seksi siihen kun on itse saanut. Olen ollut nopeasti laukeavan miehen kanssa nuoruudessa ja se oli todella raivostuttavaa kun ei itse ehtinyt mukaan ja toinen jo laukesi, ei puhettakaan että olisi hoidellut meikäläisen loppuun. Vaihdoin siis kestävämpään kaveriin.
Minulla klitoris on hyvin herkkä heti laukeamisen jälkeen eikä se tunnu kovin hyvältä jos siihen koskee heti. Silloin kannattaa hyväillä muualta ja suudella niin ei siinä kauaa kestä kun taas tekee mieli. Ja nytkin alkaa tehdä mieli kun tätä kirjoitan...
Siis hellästi jatkatte naisenne kanssa ja houkuttelette uuteen orgasmiin, se on monesti vielä hurjempi kuin se ensimmäinen!! Ja vaikka nainen ei saisikaan uudestaan niin eihän se haittaa, saihan hän jo kerran. Kyllä omaa miestään pitää sen verran kunnioittaa ja rakastaa että suo hänelle orgasmin ja nautinnon.

Olisipa omani nyt täällä niin hän saisi kunnon kyydin!!

Nautinnollisia hetkiä teille kaikille!

hyvä kirjoitus tuo edellinen. joskus laukeaa nopeasti, joskus ei sitten millään.

mutta jos tulee nopeasti, minä ainakin pystyn ja haluan antamaan myös miehelle jotain kunhan vain malttaa edes pieneksi hetkeksi rauhoittua välillä.

tunteet on aika iso osa seksiä, niin kyllä varmaan toisen välittämisen tuntee siinä, että kumpikin haluaa että toisella (ja myös ehkä itsellä) on hyvä olo. millaisella orgasmilla tahansa. laukeaminenhan ei pitäisi olla pääasia, vaan yhdessä olo ja läheisyys. sitä kautta voi sitten ehkä saada muutakin.

tänä iltana itsekin yksin, mutta toiveitahan voi aina elätellä...

Kiitos arvoisille naisille hyvistä kirjoituksista. Nopeasti tuleva rakkaani on hyvin tuntoherkkä, eikä kai siksi tykkää esileikeistä tai orkun jälkeisestä hyväilystä. Luulen että nopeasti tuleminen on osa tuota herkkyyttä. Hän myös kiihottuu hyvin helposti. Ei ole jättänyt minua puutteeseen mutta omissa ajatuksissa tulee olo että pitää tulla nopeasti. Että rakkaani ei enää kauan jaksa odotella jne. Nuo omat ajatukset/pelot vievät kyllä osan nautinnosta ja halusta. Avoin keskustelu tilanteesta voisi olla hyvä lääke tässäkin...

Olen jo yli viisikymppinen, kuten nykyinen vaimonikin. EXän kanssa ei onnistunut kuin muutaman kerran saada hänen kanssaan orgasmi yhtä aikaa, tai orgasmi ollenkaan. Se meni siihen, että kun hän ei halunnut enää seksiä, mutta kuitenkin ajatteli minua, silloin hän halusi sen tapahtuvan mahdollisimman nopeasti. "Tee se nopeasti, sillä minä en tykkää koko touhusta", oli exän kommentti aina. Lopulta saimme kuitenkin yhden lapsen aikaiseksi. Seksielämä loppui siihen. Lopulta emme harrastaneet, emmekä puhuneet koko asiasta. Katselin salaa hankkimiani seksifilmejä ja lehtiä, ja tyydytin tietysti salaa itse itseni. Raskauden jälkeen yritin muutaman kerran lähestyä häntä, mutta tuloksetta. Teki mieli käydä vieraissa, mutta en halunnut loukata häntä. Odotin, josko tilanne muuttuisi ja hänkin ymmärtäisi, missä mennään. Tämä osasyynä meidän tiemme erosivat. Toki oli muitakin syitä, mutta ne eivät kuulu tänne.

Nykyisen vaimoni kanssa meillä meni alussa hyvin. Naimme seitsemänä päivänä viikossa, ja joinakin päivinä useita kertoja. Vaimo tykkää siitä, kun minä nuolen hänen pilluaan orgasmiin asti. Sen jälkeen yleensä nousen päälle ja työnnyn sisään, jolloin hän saa vielä parikin orkkua. Myös minä laukesin ja nautimme yhdessä. Sitten tietysti kerrat väheni vanhenemisen myötä. Kun nyt nuolen vaimolleni orkut, niin hän tulee aika nopeasti. Minä en kestä enää niin pitkään, ja kullini onkin lerpsahtanut silloin, kun sen pitäisi olla kova ja terhakasti työntyä sisään. Vaimo kiimaisena tietysti odottaa saavansa kovaa kalua sisäänsä. Kun en saa sitä sisään, niin hän melkein suuttuu, ja homma jää siihen.Nyt meillä on usean viikon, jopa kuukauden taukoja näissä hommissa. Vaimo lulee olevansa niin vanha, ettei muka miellytä minua. Sanookin, että sinun pitää välillä saada nuorempaa naista, että taas tämmöinen vanha perse kiihottaa. Kuitenkin minä runkkaan taas tietysti salaa vaimosta, ja saan mahtavia orgasmeja yksin. Taas tietysti ovat mukana filmit ja lehdet. Nyt ihan äskettäin, kun olimme sängyssä, niin minulla oli tosi mahtava seisokki. Kun takaapäin työnnyin sisään, aivan yht äkkiä tuli vaimon 30 tytär mieleen, ja kun kuvittelin naivani tytärtä, sain mahtavan orgasmin. Tämä toistui taas ihan äsken. Nyt olemme taas samalla aaltopituudella, kuin silloin alussa nykyisen vaimoni kanssa. Mistä moinen voisi johtua, ja kuinka kauan tämä hurmio kestää? Viettelenkö tytärpuolen, että vaimon kanssa menee hyvin, vai mitä teen?

Ex- tuli aina ekan 5 min aikana eikä edes tykännyt esileikeistä.
Ja kun oli saanut, niin oli kyllä sen verran mukana, että sai jatkaa itsensäkkin loppuun saakka. Mutta pitemmän päälle se rupesi ottamaan päähän, kun tuli aina sellainen tunne, että toinen vaan odottelee jotta jokohan kohta lopettaisit. Pikkuhiljaa rupesi ahdistamaan ja tuli paineita suoriutua nopeasti.
Arvata saa onnistuuko?
Kun päässä soi vaan nopeasti nopeasti eikä rakastan sinua, teet niin hyvää jne.
Juu ei onnistu.
Rupesi menemään siihen, että aikansa kun yritti niin vain lopulta lerpahti.
Koetin aikani saada mukaan esileikkeihin ja kaikenlaiseen lämmittelyyn asiassa, vaan kun ei niin ei.
No nyt on ex.
Tosin ei pelkästään seksin vuoksi mutta osana eroa sekin.
KIROTTUA!!!!!

Meillä sama! Ihan kuin ois pelko että jos ei nopeasti tule niin momentumi menee ohi

Yhteistyössä