Olen jo yli viisikymppinen, kuten nykyinen vaimonikin. EXän kanssa ei onnistunut kuin muutaman kerran saada hänen kanssaan orgasmi yhtä aikaa, tai orgasmi ollenkaan. Se meni siihen, että kun hän ei halunnut enää seksiä, mutta kuitenkin ajatteli minua, silloin hän halusi sen tapahtuvan mahdollisimman nopeasti. "Tee se nopeasti, sillä minä en tykkää koko touhusta", oli exän kommentti aina. Lopulta saimme kuitenkin yhden lapsen aikaiseksi. Seksielämä loppui siihen. Lopulta emme harrastaneet, emmekä puhuneet koko asiasta. Katselin salaa hankkimiani seksifilmejä ja lehtiä, ja tyydytin tietysti salaa itse itseni. Raskauden jälkeen yritin muutaman kerran lähestyä häntä, mutta tuloksetta. Teki mieli käydä vieraissa, mutta en halunnut loukata häntä. Odotin, josko tilanne muuttuisi ja hänkin ymmärtäisi, missä mennään. Tämä osasyynä meidän tiemme erosivat. Toki oli muitakin syitä, mutta ne eivät kuulu tänne.
Nykyisen vaimoni kanssa meillä meni alussa hyvin. Naimme seitsemänä päivänä viikossa, ja joinakin päivinä useita kertoja. Vaimo tykkää siitä, kun minä nuolen hänen pilluaan orgasmiin asti. Sen jälkeen yleensä nousen päälle ja työnnyn sisään, jolloin hän saa vielä parikin orkkua. Myös minä laukesin ja nautimme yhdessä. Sitten tietysti kerrat väheni vanhenemisen myötä. Kun nyt nuolen vaimolleni orkut, niin hän tulee aika nopeasti. Minä en kestä enää niin pitkään, ja kullini onkin lerpsahtanut silloin, kun sen pitäisi olla kova ja terhakasti työntyä sisään. Vaimo kiimaisena tietysti odottaa saavansa kovaa kalua sisäänsä. Kun en saa sitä sisään, niin hän melkein suuttuu, ja homma jää siihen.Nyt meillä on usean viikon, jopa kuukauden taukoja näissä hommissa. Vaimo lulee olevansa niin vanha, ettei muka miellytä minua. Sanookin, että sinun pitää välillä saada nuorempaa naista, että taas tämmöinen vanha perse kiihottaa. Kuitenkin minä runkkaan taas tietysti salaa vaimosta, ja saan mahtavia orgasmeja yksin. Taas tietysti ovat mukana filmit ja lehdet. Nyt ihan äskettäin, kun olimme sängyssä, niin minulla oli tosi mahtava seisokki. Kun takaapäin työnnyin sisään, aivan yht äkkiä tuli vaimon 30 tytär mieleen, ja kun kuvittelin naivani tytärtä, sain mahtavan orgasmin. Tämä toistui taas ihan äsken. Nyt olemme taas samalla aaltopituudella, kuin silloin alussa nykyisen vaimoni kanssa. Mistä moinen voisi johtua, ja kuinka kauan tämä hurmio kestää? Viettelenkö tytärpuolen, että vaimon kanssa menee hyvin, vai mitä teen?