Naiset 25v < Miten pukeudutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Bella"

Vieras
Naiset 25v < millaisia farkkuja käytätte? Pillejä,suoria,bootcutlahkeisia? Itse olen käyttänyt ikäni bootcut-lahkeisia ja nyt yrittänyt naisellistaa olemustani kun ikä alkaa pian olla lähempänä 30 kun 25. Ostin pillifarkut (en ihan slimmejä) ja saappaat,opettelin käyttämään mekkoja ja asusteita....saas nähdä mitä tästä tulee :D

Miten te pukeudutte?

En ole farkkuja tai ylipäätään housuja pitänyt kahteenkymmeneen vuoteen, mutta minä olenkin nelikymppinen.

Mulla on hame, yleensä maxipituinen, ja paita, tunika tai muu mikä lie. Tai polvipituinen mekko ja värikäät sukkikset ja säärystimet. Paljon neuleita. Kaverin tyttö sanoi, että pukeudun kuin satujen haltiakummitädit ja se ei ole ollenkaan huonosti arvioitu.

Silloin kun farkkuja käytän, ne ovat joko pillit tai sitten tosi leveälahkeiset, ns. herrainhousut. Mutta enimmäkseen käytän erilaisia mekkoja tai hameita & paitoja leggareitten tai sukkisten kanssa. Kenkinä on kesällä usein balleriinatyyppiset ratkaisut, talvella saappaat.

Pukeutumisen perusväri on musta, sitä raikastan värikkäillä asusteilla. Mulla on ikää on nyt 33 v., mutta edelleen karttelen liian naisellista ja klassista pukeutumista. Mun vaatteiden ja asusteiden täytyy olla sopivasti boheemeja, iloisia, yllättäviä, selkeitä.

Bootcut on muuten sellainen farkkumalli, mitä kenenkään melkein ei kannattaisi käyttää. Tai no, pitkille ja hoikille sopii mikä vaan, mutta vähänkin jos on reittä ja takapuolta, niin johan lyhenee säärenmitta olemattomiin.

Käytän tosi harvoin farkkuja, silloin kun käytän, niin bootcut-lahkeisia. En oikein tykkää farkuista, kun ne on epämukavia päällä. Mulle ehdottomasti tärkeintä vaatteissa on mukavuus, oli jo nuorempana.

Mun perusvaatetus on joku lyhyehkö mukava hame, paksut sukkikset, säärystimet, trikoopaita ja tuohon päälle ehkä joku neuletakki tai hihaton lyhyempi mekko (vähän vaikea selittää, mitä tarkoitan). Pukeutumisessa muuttunut lähinnä väriskaala vähän maanläheisemmäksi vuosien saatossa, tosin värikkäitä vaatteita pidän vieläkin. Mut nykyään enemmän murretumpia sävyjä ja mielummin harmaata kuin mustaa, koska oon huomannut viime vuosina, et kamalan kovat värit saa naaman näyttämään niin paljon kulahtaneemmalta kuin nuorempana. Samasta syystä hiuksetkaan ei ole enää ihan niin paloautonpunaiset kuin 5-10 vuotta sitten.

Bootcut on muuten sellainen farkkumalli, mitä kenenkään melkein ei kannattaisi käyttää. Tai no, pitkille ja hoikille sopii mikä vaan, mutta vähänkin jos on reittä ja takapuolta, niin johan lyhenee säärenmitta olemattomiin.

Väärin!

Mä oon lyhyt ja paksu ja käytän bootcutteja. Se tasapainottaa. Kapea- (eli suora-) lahkeisissa perse näyttää triljoonasti isommalta.
Ja koska olen jo valmiiksi kääpiö, niin näytän lyhyeltä enivei. 160cm.

KÄyttäisin mielelläni tunikoita, mutta se muoti jo vähän meni, eikä niitä tahdo saada mistään. Tai jos saa, niin ne on lilaa, ja mä en voi sietää sitä väriä. Yök.
Valkoisia ei kans viitti ostaa, alusvaatteet näkyy läpi ja muksut pyyhkii naamansa äitiin...

Mä siis käytän kesällä mekkoja ja farkkuja, keväällä ja syksyllä yksinomaan farkkuja ja talvella suoria housuja (villaisia). Toimistorotta olen ja 40-vuotias.

[QUOTE="vieras";24835844]Väärin!

Mä oon lyhyt ja paksu ja käytän bootcutteja. Se tasapainottaa. Kapea- (eli suora-) lahkeisissa perse näyttää triljoonasti isommalta.
Ja koska olen jo valmiiksi kääpiö, niin näytän lyhyeltä enivei. 160cm.
[/QUOTE]

Ehkä tää on makukysymys, mutta mun mielestä bootcut kyllä leventää ja lyhentää entisestään. Voi sitä tasapainottamiseksikin sanoa, kun koko alaosa on leveä.

Tässä on paras löytämäni esimerkki:

farkut2.jpg

Kapeampi lahje tekee kokonaisuudesta siromman näköiseksi ja kokonaisuus on selkeämpi.

Yhteistyössä