Naiset eivät anna sitä mitä tarvitsen

  • Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
Minä
Eli oon 18v jätkä ja täytän kaikki kriteerit ikääni vastaan lukuunottamatta yhtä asiaa. Pahin tapahtui yläasteen loppuvuosina terveystarkastuksessa. Olin sillon jotai 16v ja hyvin kypsä ikäisekseni.

Kaverin isosisko työskenteli silloin koulussani terkkarina. Todella seksikäs hyvän näkönen nuori mimmi ja toki minun kiusakseni juuri hän tarkasti minut. Suoritettiin perustarkastukset ja hän kehui minua kypsäksi ikääni nähden. Viimeisenä hän käski riisua housut.. minä vaivaantuneesti pudotin ne nilkkoihin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu, kunnes hän nykäisi boxerit alas. Se ilme minkä näin hänen kasvoillaan kun hänen posket menivät punaisiksi ja hän pidätteli naurua niin että keksi tekosyyn käydä pikaisesti jossain.. kun hän saapui takaisin, hän käski minua siirtämään karvoitusta jotta "näkisi mitä tarkastella"
Hän hiplaili hetken, ja sitten koin elämäni noloimman hetken kun vahingossa ruikautin mällit hänen kädelle.. Hän purskahti pilkalliseen nauruun ja sanoi "oho miten se noin" ja käski käydä wcssä pyyhkimässä.
Kun tulin takaisin, hän käski vielä laskea housut ja tarkasteli vielä hetken, mainitsien uudestaan "viitsitkö siirtää karvoitusta". Kun sain luvan vetää housut jalkaan niin hän mainitsi tiukasta esinahasta. Lähtiessäni hän vielä sanoi "elä häpeile äskeistä, pääasia on että etsimällä löydettiin ja näytti toimivankin. Kaikilla on erikokoiset vehkeet"

Sen jälkeen en ole kehdannut kaverini luona enää vierailla ja olen mittaillut joko se kasvaisi mutta ei.
4cm löysänä.. 5-6cm kovana, ympärysmittä 8cm ja kivekset ovat pienet eikä roiku. Ainoastaan murrosiässä pehko kasvoi ympärille. Toki vahinkolaukaukset suurin ongelma..

Parisuhteeni on kaatunut monesti kun en petihommiin uskalla ryhtyä..

Vähä aikaa sitten sähläilin yhden kauniin mukavan mimmin kanssa ja päätin että nyt ryhdistäydyn. Kun hetkeen päästiin ja hän yritti riisua boxereitani alas, työnsin häntä loitommas peläten vahinkolaukausta ja käskin hänen riisuutua kunnes boxerit kastui. Hän repesi nauruun ja ihmetteli kuinka se voi olla mahdollista ilman minkäänlaista koskettelua.
Lopulta hän ymmärsi jännitykseni ja veti boxerit alas. Hetken oli hiljaista ja virnettä pidätellen hän esitti kuin kaikki olisi kunnossa ja rupesi sormilla hiplailemaa jotta saisi pippelini stondikseen. Hetken päästä hän rupesi vielä kielellä nuolemaan kunnes minä tulin jälleen.
Viimeiset sanat oli "ei hyväluoja mä lähen kotiin" naurulla säestäen.

Myöhemmin laitoin hänelle viestiä jos voitaisiin kokeilla uudestaan kun viimeksi niin jännitti. Vastaus oli
" kyllä sä yksinkin pärjäät, se karvapehko kutittelee sun pientä jöpöttävää beibi kilkkaraas niin et pusikosta ruikku valuu.

Maailmas on kummempiiki tapahtunu ja tää on yks tosi juttu jonka koin. Tarviiko näi mitättömästä asiasta pelkää seurustelun etenemistä. Ymmärrän jos aluks kauhistuu kun mälli lentää ennen aikoja, mut kukaan ei viitti ikinä yrittää siihen asti et sais erektion jotta pääsis itte asiaan. Mitä välii sillä lepomitalla on... ?
 

Yhteistyössä