Naiset ja miehetkin, runkkaatteko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö

Vieras
Laitoin aamulla töihin mustan nahkaisen minimekon ja pitkät mustat polven yli ulottuvat saapikkaat. Mekon alle puin uudet tanssihousut, kai tiedätte ;).
Äsken nousin portaat osastopäällikön huoneeseen mennäkseni kun sain aamun toisen värisevän orgasmini. Huh! Vieläkin on nännit kovina. Nyt meen riisuun nää veskiin ja vaihdan pöksyt jalkaan.
Miten te muut runkkaatte töissä, vai runkkaatteko? Miehet, entä te? Mihin mällit töissä ollessanne? Kertokaa.

Ai jumalaut ku alkoki pullottaa housussa pelkän jutun lukeminen. ""tanssihousut"" duunissa. Hieno homma! :D
Kyllä sitä tulee välillä runkkailtua duunissa. Jos joku juttu saa ajatukset hyrisemään tietyllä taajuudella, niin on sitä vessaan menty runkkaamaan. Spermat minne millonkin, välillä vessanpönttöön ja välillä härskisti vaan lavuaariin. On sitä tullut runkattua myös konttorissa sillä välin kun muut ovat olleet poissa. Spermat voi lasketella vaikka kahvikuppiin...

Joo kyllä runkkailen lähes jokapäivä, mulla on sellainen kuulavibra pillus joskus ja sillä saa ihan mukavia orkkuja, mut normaalisti housut jalassa kädellä saumaa hyväksi käyttäen, riippuu housuista. Joskus toimistossa lemuu mun pillu ;)

Kerran olin yksin huoneessa ja ihan ajatuksissani, sormet sisälläni. Sitä varten laitan aika usein stay upit ja hameen. Ovi avautui ja esimieheni toi sisään vieraan miehen ja esitteli tulijan minulle. En ehtinyt juurikaan pyyhkiä sormiani kun tartuin hänen ojennettuun käteensä :) . Mahtoikohan hän huomata että käteni oli aivan pillumehussa? Sitä olen joskus itsekseni hymyillyt...

en runkkaa töissä, koska köytän.. kaluni aamulla reiteeni
kiinni, koska töissä on hyvännäköisiä pantavia naisia...niin
varmaan tulisi naitua niitä, tämä on hyvä konsti, kokeile
vain omalla vastuulla...

Mulla kävi niin että vaihdettuani työhuonetta toiseen en tajunnut että mut nähdään ja olin tyydytellyt jo toista viikkoa kertapäivään itteni niin että olin jäänyt kiinni. Lasi- seinä olikin molemminpuolin läpinäkyvä. No nyt koko talo tietää mun touhut ja naiset on kateellisia kun miehiltä saan erityisen paljon ystävällisyyttä ja huomiota. On tullut avuliaita ehdotuksia.

Noinkin voi siis käydä..
Mut masturbointi on ihan oma juttunsa. Ei mikään miehen korvike ollenkaan. Siinä voi seikkailla ja kokea kaikkee kivaa ja tyydyttää itsensä kun haluttaa. Miehen kanssa leikitään sit sen ohessa.
Mua kiihottaa mielikuvitusleikit ja vieraista miehistä fantasioiminen. Ja se kun pukeutuu seksikkäästi tiukkoihin, vartaloa hyväileviin asuihin.
Osa jännityksestä on myös siinä kun saa orkun vaikka kokouksen aikana ja yrittää näyttää viattomalta vaikka nännit nöpöttää korsetin sisällä ja emätin supistelee jellyvibraa sukkiksissa...

Ei kun FANTASIOIN, se on eri juttu. Sitä ei ole aikomuskaan toteuttaa siis. Haaveilu sisältää sen mahdollisuuden että se toteutuisi. Eikä työpaikalla vaan jossakin muualla. Ihan muualla. Joskus asiakas saa mut kihelmöimään. Työkaveri ei tällä hetkellä.

Olet oikeassa näytät vain niin syötätän hyvältä tänään ja roskiesi puna on jotain ainutlaatuista. Istumme siinä kahvilassa ja siirryn kohteliaasti viereiselle paikalle, jotta en olisi linjalla kun aloitan varovaisen runkkaamisen. Kiihdyttäen tahtia ollen välittämättä varovaisista vilkaisuista naapuri pöydästä. Vieno hymysi saa minut vihdoin laukeamaan ja kohteliaasti kiittäen poistumme kahvilasta.

Saat anteeksi :)
Mietin sinua kahvilassa istumassa ja yritän kuvitella ajatuksesi. Haluaisit minun polvistuvan jalkojesi juureen ja ottavan kovana seisovan kalusi käsiini. Hieroisin sitä ja sinä katselet pitkiä lakattuja kynsiäni jotka pitelevät kuumaa kulliasi.
Kokeilen toisella kädellä kivespussejasi ja tunnen että laukeamisesi on lähellä. Nyt kumarrun lähemmäs ja nuolaisen kielelläni esiin puristuvan kiimatipan terskasi kärjestä.
Tummanpunaiseksi punatut huuleni koskettavat turvonneen siittimesi kärkeä ja otan terskan kokonaan suuhuni. Kulliisi jää huulipunani jäljet. Imen rytmikkäästi siitintäsi ja nyt et voi enää kestää vaan tunnet pyörryttävän tunteen päässäsi ja siemennesteesi purkautuu rajusti roiskahtaen suuhuni.
Kätesi puristavat sohvan kangasverhoilua ja olet hengästynyt ja sydämesi takoo korvissasi. Odotan kun kyrpäsi sykkii vielä viimeiset tipat suuhuni ja nielen kuuman spermasi. Nuolaisen vielä pisaran huuliltani. Siittimesi alkaa veltostua ja jätän sinut kahvilaan tyydytettynä. Poistuessani tunnen miten katseesi hyväilee peppuani.

Takapuoltasi kelpaa kyllä katsella ja en osaa sanoa johtuiko se paikasta ja sen luomasta jännitteestä, mutta tuo oli elämäni parhaimmat suihinotot elämäni aikana. Katselen punaisia raitoja kullini varressa, kuin todistaaksein äskeisen todeksi, kun kuulen heleän äänen selkäni takaa. Näen kauniit hämmentyneet silmät ja itse nolostuen pullon kalua takaisin housuihini. Neiti jätti tämän mahti jatkaa nyt utelias pilke silmissään ja antaa käyntikorttisi minulle, jossa on vain mirrin kuva ja puhelinnumero...

Maksan laskun ja lahden kahviosta takapuolesi mielessäin aistikkaasti keinahtain. Mietin jo soittoa sinulle, jotta pääsisin runkamaan spermani pyöreälle paljaalle takapuolellesi. Iltaa odottaen...

Yhteistyössä