P
pablo
Vieras
Oltiin tossa kihlattuni ja muutaman ystävämme kanssa laivalla ja melko usein kun juomme niin riitelemme, tälläkertaa meni aika pahaksi omasta puolesta... kihlattuni oli yhden kaverinsa kanssa jossain baarissa sielä ja itse oltiin jätkäporukalla muualla ryyppäämässä, kun nähtiin kihlattuni kanssa sanoin hänelle tosi törkeästi, en tiedä mistä se tuli mutta ihan syyttä sanoin hänelle että v*tun h*ora.. aina kun olen kännissä niin olen kuin eri ihminen ja en tajua mistään mitään
sanoin hänelle pahimmalla mahdollisella tavalla ja olen tosi surkeana siitä... hän on antanut minulle anteeksi asian mutta silti hän välttelee minua, normaalisti halaillaan ja pussaillaan ja kävellään käsikädessä, mutta nyt hän ei suostu mitään tuollaista tekemään. Meillä on tosi onnellinen suhde aina ollut ja tietty riitoja on ollut niin pieniä kun myös pahoja riitoja, mutta ikinä ei tälleen olla oltu... hän vain sanoo että haluais mennä pois mun luota ja kun normaalisti hän ei halua tehdä mitään ilman minua
tosiaan oon pyytänyt häneltä miljoonasti anteeksi ja yrittänyt kertoa kuinka pahoillani olen mutta ei se tunnu auttavan kun hän kokoaika vaan miettii sitä asiaa.. ei ole mikään syy sanoa omalle tyttöystävälleen noin kauheasti edes kännissä ja minua kaduttaa ihan älyttömästi ja olen ihan surkeana tästä
mitä minun pitäisi tehdä että hän taas voisi olla kanssani normaalisti? :/ oon ostanut hänelle kukkia ja yrittänyt vaan kertoa kuinka pahoillani olen.. mitä teen? Auttaako aika? Vai pitääkö tehdä jotain muuta vielä?