naiset kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pablo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pablo

Vieras
Oltiin tossa kihlattuni ja muutaman ystävämme kanssa laivalla ja melko usein kun juomme niin riitelemme, tälläkertaa meni aika pahaksi omasta puolesta... kihlattuni oli yhden kaverinsa kanssa jossain baarissa sielä ja itse oltiin jätkäporukalla muualla ryyppäämässä, kun nähtiin kihlattuni kanssa sanoin hänelle tosi törkeästi, en tiedä mistä se tuli mutta ihan syyttä sanoin hänelle että v*tun h*ora.. aina kun olen kännissä niin olen kuin eri ihminen ja en tajua mistään mitään :( sanoin hänelle pahimmalla mahdollisella tavalla ja olen tosi surkeana siitä... hän on antanut minulle anteeksi asian mutta silti hän välttelee minua, normaalisti halaillaan ja pussaillaan ja kävellään käsikädessä, mutta nyt hän ei suostu mitään tuollaista tekemään. Meillä on tosi onnellinen suhde aina ollut ja tietty riitoja on ollut niin pieniä kun myös pahoja riitoja, mutta ikinä ei tälleen olla oltu... hän vain sanoo että haluais mennä pois mun luota ja kun normaalisti hän ei halua tehdä mitään ilman minua :( tosiaan oon pyytänyt häneltä miljoonasti anteeksi ja yrittänyt kertoa kuinka pahoillani olen mutta ei se tunnu auttavan kun hän kokoaika vaan miettii sitä asiaa.. ei ole mikään syy sanoa omalle tyttöystävälleen noin kauheasti edes kännissä ja minua kaduttaa ihan älyttömästi ja olen ihan surkeana tästä :( mitä minun pitäisi tehdä että hän taas voisi olla kanssani normaalisti? :/ oon ostanut hänelle kukkia ja yrittänyt vaan kertoa kuinka pahoillani olen.. mitä teen? Auttaako aika? Vai pitääkö tehdä jotain muuta vielä?

Älä ostele kukkia vaan kerro, että olet oikeasti pahoillasi.

Kunnes sitten taas seuraavan kerran teet saman virheen uudestaan. Huoh, anteeksi, en luota ihmisiin, jotka pystyvät loukkaamaan toista noin.

Jos kännissä on eri ihminen, niin älä juo itseäsi niin känniin. Ja sillä siisti.

• Tykkää
Reactions: miltsu76
Joo samaa virhettä en aijo tehdä. Alkoholi ei selvästikkään minulle sovi ja oon miettinyt jo pidemmän aikaa että aika lopettaa juominen kokonaan ja tää oli kyllä selvä merkki siitä :( saatte tuomita minut ihan miten itse haluatte mutta selvinpäin kun en ole ollenkaan tuollainen.

No, minä ketään tuomitte sentään. Tässä nyt itekkään mikään enkeli ole. :D

Ja hienoa, että itte ajattelet tollain. Ehkäpä sulla on mahiksia...

Minä olen vaan kyllästynyt ämmä, joka väsyi samanmoisiin käytöksiin. Toivotaan, että tyttoystävästäsi ei tule kyllästynyt.

Nyt väsyttää ihan fyysisestikin, hyvät yöt siis :)

Alkoholi voi jsokus tuoda esille piilotettuja tunteita. Ehkäpä tyttöystäväsi miettii, onko sinulla jotain hampaankolossa, mutta et sano sitä muutoin kuin humalassa?

Jos olisin tyttöystäväsi, eikä olisi perhettä yhdessä, nostaisin kytkintä. Ethän sinä varmaan tule juomista koskaan lopettamaan, jos rehellinen olet itsellesi.

Mene johonkin hoitoon, kun kuulostaa niin epätasapainoiselta. Lopeta juominen. Jos haluat oikeasti saada anteeksi, sun täytyy tehdä asialle jotain muutakin kun vain pyydellä anteeksi.

Tuttavapiirissäni on yksi, jonka tarina on saman tyylinen, kuin sinulla. Ilman alkoholia mitä ystävällisin ja kohtelias tapaus. Alkoholin kanssa aivan päin vastainen. Alku oli saman tyylistä kuin sinulla, kännissä suunsoittoa, uhoamista ja riidanhakua. Ajan mittaan käytös muuttui. Tuli lyömiset, tappelut ja turpaan vedot.
Nykyisin ei ota enää alkoholia yhtään, koska ei voi hallita kielenkäyttöään tai käyttäytymistään kännissä.

Joten sinun kohdallasi aika näyttää, mutta sinun on konkreettisesti näytettävä halusi muuttua. Ja haluta muuttua itse ihan oikeasti. Sinuna eläisin vaikka loppuelämäni ilman alkoholia. Ei siksi etä se olisi suotavaa suhteen kannalta, tai "oikein", vaan siksi että et pysty itseäsi juovuksissa hallitsemaan.

Kiitos kaikille vastauksista ja niinkuin tuola aijemmin sanoin että tää oli viimenen tikki juomiselle.. kerta en pysty itseäni yhtään hallitsemaan kännissä niin se ei sitten minulle sovi ollenkaan, oon pitkään jo miettinyt juomisen lopettamista ja nyt se sitten loppuu kokonaan.. selvinpäin en ikinä satuttaisi häntä tai ketään muutakaan, en henkisesti enkä myöskään fyysisesti.. te kaikki saatte tuomita minut ihan miten haluatte mutta nyt on aika näyttää hänelle muuttuneeni, tekee hyvää myös itselleni, alkoholista ei ole ollut kuin haittaa minulle..