Naiset, kuinka nopeasti kostutte?

  • Viestiketjun aloittaja Kirppu83
  • Ensimmäinen viesti
Kirppu83
Tämä kysymys on palstan naisille: Kuinka NOPEASTI yleensä kostutte ennen seksiä tai mitään "kiihottamista"?

Minulla on vähän kiusallinen "ongelma", kostun nimittäin ihan hirveän nopeasti ja helposti. Kostun jo ennen kun mies on juurikaan edes koskenut minuun, jos vaan vaikka istumme/makaamme vierekkäin sohvalla ilman sen kummempaa kontaktia (suutelua tms.). Saatan kostua joskus jopa vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, lähinnä jos olemme kotosalla, en nyt sentään kahviloissa tai muilla julkisilla paikoilla. Tämä siis koskee vain miehiä joista olen kiinnostunut, ei sentään kaikkia maailman miehiä ;)

Ongelmaksi tai kiusalliseksi tilanteeksi tämä muodostuu siinä vaiheessa, jos vaikka olen ensimmäistä kertaa yötä miehen luona, eikä tarkoituksena ole vielä harrastaa seksiä vaan nukkua vaan vierekkäin. Jännittää koko ajan, että huomaako mies että pöksyt ovat ihan litimärät... Enkä muutenkaan tunne oloani kauhean mukavaksi esim. istua sohvalla vierekkäin jos housut on ihan märät. Joskus olen ottanut treffeille käsilaukkuun mukaan toiset pikkuhousut, jotka vaihdan sitten salaa vähän ennen nukkumaan menoa, jos tarkoitus on jäädä yöksi.

Mutta aina siis olen ihan kostea jo siinä vaiheessa, jos asiat etenee siihen että vaatteita aletaan riisua. En ole ikinä tarvinnut esileikkiä kostuakseni, mutta kiihottaahan se tietysti muuten. Myös kostumisen määrä on mielestäni aika suurta, ainakin siitä päätellen että joku on siitä joskus huomauttanut...

Minua ei juurikaan kiinnosta tämän asiat hyvät tai huonot puolet, vaan haluaisin vain tietää, onko tämä miten normaalia? Kostuvatko useat muutkin naiset näin voimakkaasti?? Tällaista kun ei voi nainen tietää, koska ei ole kokemuksia muiden naisten kostumisista... Ja jos teillä Elleillä on samanlaisia piirteitä, hiipuuko tämä ominaisuus pitkässä suhteessa vai tulisiko olettaa, että tämä tulee aina olemaan tällaista?! Itselläni ei siis ole takana pitkiä, paria kuukautta pitempiä suhteita.

En ole mitenkään hirveän aktiivinen seksuaalisesti, tähän mennessä seksiä olen harrastanut vain kahden miehen kanssa... ikää 27 vuotta. Puhun edellä siis tilanteista heidän kanssaan sekä parin muun miehen, joiden kanssa suhde on jäänyt pelkälle tapailuasteelle.
 
Torsti___
Tämä kysymys on palstan naisille: Kuinka NOPEASTI yleensä kostutte ennen seksiä tai mitään "kiihottamista"?

Minulla on vähän kiusallinen "ongelma", kostun nimittäin ihan hirveän nopeasti ja helposti. Kostun jo ennen kun mies on juurikaan edes koskenut minuun, jos vaan vaikka istumme/makaamme vierekkäin sohvalla ilman sen kummempaa kontaktia (suutelua tms.). Saatan kostua joskus jopa vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, lähinnä jos olemme kotosalla, en nyt sentään kahviloissa tai muilla julkisilla paikoilla. Tämä siis koskee vain miehiä joista olen kiinnostunut, ei sentään kaikkia maailman miehiä ;)

Ongelmaksi tai kiusalliseksi tilanteeksi tämä muodostuu siinä vaiheessa, jos vaikka olen ensimmäistä kertaa yötä miehen luona, eikä tarkoituksena ole vielä harrastaa seksiä vaan nukkua vaan vierekkäin. Jännittää koko ajan, että huomaako mies että pöksyt ovat ihan litimärät... Enkä muutenkaan tunne oloani kauhean mukavaksi esim. istua sohvalla vierekkäin jos housut on ihan märät. Joskus olen ottanut treffeille käsilaukkuun mukaan toiset pikkuhousut, jotka vaihdan sitten salaa vähän ennen nukkumaan menoa, jos tarkoitus on jäädä yöksi.

Mutta aina siis olen ihan kostea jo siinä vaiheessa, jos asiat etenee siihen että vaatteita aletaan riisua. En ole ikinä tarvinnut esileikkiä kostuakseni, mutta kiihottaahan se tietysti muuten. Myös kostumisen määrä on mielestäni aika suurta, ainakin siitä päätellen että joku on siitä joskus huomauttanut...

Minua ei juurikaan kiinnosta tämän asiat hyvät tai huonot puolet, vaan haluaisin vain tietää, onko tämä miten normaalia? Kostuvatko useat muutkin naiset näin voimakkaasti?? Tällaista kun ei voi nainen tietää, koska ei ole kokemuksia muiden naisten kostumisista... Ja jos teillä Elleillä on samanlaisia piirteitä, hiipuuko tämä ominaisuus pitkässä suhteessa vai tulisiko olettaa, että tämä tulee aina olemaan tällaista?! Itselläni ei siis ole takana pitkiä, paria kuukautta pitempiä suhteita.

En ole mitenkään hirveän aktiivinen seksuaalisesti, tähän mennessä seksiä olen harrastanut vain kahden miehen kanssa... ikää 27 vuotta. Puhun edellä siis tilanteista heidän kanssaan sekä parin muun miehen, joiden kanssa suhde on jäänyt pelkälle tapailuasteelle.

Etkö ole kuullut pikkuhousun suojasta. eikös nekin jonkin verran imaise kosteutta?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut aloitusviestin. Olen siis aivan samanlainen tapaus, ikää 20 vuotta. Mielummin olen kuitenkin märkä kuin kuiva, joten asia ei sinänsä haittaa vaikka tavallaan nolottaa kun olen "aina valmis".
 
ryllylll
itekin yleensä kostun jo siinä vaiheessa kun istun vain viehättävän miehen vieressä, puhumattakkaan siitä kun suudellaan. OIkeestaan jo ajatksetkin komeasta uroksesta saapi alapään sykkimään .. Mutta sitten taas minä en ole koskaan ptänyt asiaa mitenkään kiusallisena tai epänormaalina, oikeastaan ajatellut että näinhän se menee :D Eikä ole koskaan valitettu liiasta kostumisesta, enemmänkin vaan innostuttu vieläkin.

ainut mikä haittaa on että alushousut sotkeentuu, pikkuhousun suojia voi käyttää mutta niitäkin pitäisi vaihdella useampaan otteeseen päivän aikana
 
Maija
Täälläkin samaa "ongelmaa" Mullakin kostuu herkästi ja runsaasti, mulle riittää pieni mielikuva tai juttelu kiinnostavan miehen kanssa ja pikkarit on ihan märät. Vähän kiusallista toisinaan kun alapää ja housut on märkänä ihan olemattomista asioista usein. Pikkuhousunsuojia käytän tähän "vaivaan" aina kun liikun ihmisten ilmoilla tai oon töissä. En oo muuta keinoo vielä keksiny kun pikkuhousunsuojat on se ainakin helpompi vaihtaa vessakäynnillä kun pöksyt. Välillä kyllä ärsyttää kun aina pitää olla pikkasreissa suoja varsinkin kesällä ois kiva olla ilman mitään kun lähtee esim rannalle makaamaan, mut ei vaan voi kun tuota märkyyttä riittää..
 
moist*
Voi voi, tutulta kuulostaa, mutta enpa ole ikina ajatellut etta tama voisi ongelma olla! Ole onnellinen etta olet herkka reagoimaan ja hormonit toimii :)

Minusta (ja miehista tietty) on vain kiva etta kostun niin helposti. Aina varmasti siina vaiheessa kun miehen kadet ensikertaa eksyvat alapaahan, olen jo aivan marka ja valmis. Ja nimenomaan kostun jo siita ihanan miehen kiihottavasta laheisyydesta, siita ihanasta tunteesta kun katsellaan silmiin, ja odottaa kosketusta, ehka jo vahan kosketellaan ja silitellaan, ja varinaa on ilmassa.

Sita vastoin, en kostu tuntemattomille tai jossakin kaupungilla vaikka nakisi millaisen miehen. Siihen kostumiseen taytyy liittya kiinnostus ja jonkinmoinen laheisyyden tunne ko miesta kohtaan.

Kerran olin eksallani illallisella, ja halusin miesta koko ajan, ja flirttailimme pitkin iltaa, kun sitten makoilimme vierekkain ja han hyvaili mua sielta, han itseasiassa luuli etta minulla olisi kuukautiset koska olin jo NIIN marka (ollut jo jonkin aikaa)! :) Ilahtui kylla kun tiesi etta hunajat siella vaan virtaa :)

Ihana juttuhan se on! Ajattele naisia joita pitaa sytyttaa tuntitolkulla! ;)
 
Onnistuva mies.
Tuli vaan mieleen.

Onko naisen kostuminen naiselle sama asia, kun miehelle erektion syntyminen?

Jos on, niin silloinhan sen pitäisi olla hienotunne.
Ainakin miehelle on erektion syntyminen todella mahtavaa.
Ja tuo tunne voi syntyä, kun lukee kertomuksia naisen kostumisesta.
 
ap
No kiva kuulla että muillakin on samanlaista! Minua on aina ihmetyttänyt puheet pitkästä lämmittelystä ja liukuvoiteista kun itsellä ongelma on aivan päinvastainen...

Kertokaa vielä te naiset, että onko tuo kostuminen noin nopeaa/voimakasta vain suhteen alkuvaiheessa, vai kostutteko aina samalla tavalla? Mietin vain että jos alkaisin seurustelemaan enkä vuoden jälkeenkään pystyisi nukkumaan mieheni vieressä ilman paikkojen kostumista, niin oishan se vähän huvittavaa...

Entä onko kellään tietoa siitä, että vaikuttaako pillereiden syöminen kostumiseen millään tavalla?

Onko naisen kostuminen naiselle sama asia, kun miehelle erektion syntyminen?

Jos on, niin silloinhan sen pitäisi olla hienotunne.
Ainakin miehelle on erektion syntyminen todella mahtavaa.
Ja tuo tunne voi syntyä, kun lukee kertomuksia naisen kostumisesta.
En osaa sanoa kun en ole ikinä erektiota saanut :) Onhan se kostuminen sinänsä hieno tunne OIKEALLA hetkellä, mutta ei silloin kun syödään illallista tms. jolloin paikat on kosteat useamman tunnin ilman että mitään tapahtuu...
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
En osaa sanoa kun en ole ikinä erektiota saanut :) Onhan se kostuminen sinänsä hieno tunne OIKEALLA hetkellä, mutta ei silloin kun syödään illallista tms. jolloin paikat on kosteat useamman tunnin ilman että mitään tapahtuu...
No sellaisen haluttavan tunteen se erektio saa aikaan.
Vai onko sitten päinvastoin.

Minä voisin kuvitella, että se kostuminen on sama-asia.

Tuo on kiva kuulla, että naisetkin on nopeita kostumaan.

No loppuuko se kostuminen, tai väheneekö yhdynnän jälkeen?

Entä mitä tapahtuu, jos sitä yhdyntää ei ole tarjolla.
Jatkuuko kostuminen jatkuvana?

Tai jos ajatukset menevät vaikkapa työasioihin, niin lopettaako sekään kostumista?
 
Viimeksi muokattu:
hhmmmm
No sellaisen haluttavan tunteen se erektio saa aikaan.
Vai onko sitten päinvastoin.

Minä voisin kuvitella, että se kostuminen on sama-asia.

Tuo on kiva kuulla, että naisetkin on nopeita kostumaan.

No loppuuko se kostuminen, tai väheneekö yhdynnän jälkeen?

Entä mitä tapahtuu, jos sitä yhdyntää ei ole tarjolla.
Jatkuuko kostuminen jatkuvana?

Tai jos ajatukset menevät vaikkapa työasioihin, niin lopettaako sekään kostumista?

Sivupersoona, miksi kyselet uudella nimellä?
 
Viimeksi muokattu:
Kostumisesta
No sellaisen haluttavan tunteen se erektio saa aikaan.
Vai onko sitten päinvastoin.

Minä voisin kuvitella, että se kostuminen on sama-asia.

Naisella miehen erektiota vastaa häpyhuulten turpoaminen ja kostuminen. Sama syy hormonit ja seksuaaliset ajatukset laukaisevat toiminnon.

Tuo on kiva kuulla, että naisetkin on nopeita kostumaan.

Riippuu naisesta mutta keskiverto naisen kiihoittumiseen noin 12-15 min eli muutamia minuutteja pidempään kuin miehellä.

No loppuuko se kostuminen, tai väheneekö yhdynnän jälkeen?

Ei lopu muttu riippuen hormonaalisesta kierrosta ja lääkityksistä vähenee ja ohenee aktin aikana. Laukeamisen jälkeen loppuu kuin seinään eli kyllä yhdynnän jälkeen loppuu.

Entä mitä tapahtuu, jos sitä yhdyntää ei ole tarjolla.

Kun asia unohtuu tai seksuaaliset stimulantit loppuvat niin turvotus laskee ja kiihottuminen katoaa.

Jatkuuko kostuminen jatkuvana?

Ei paitsi jos on jokin vika alapäässä tai yläpäässä.

Tai jos ajatukset menevät vaikkapa työasioihin, niin lopettaako sekään kostumista?
Uskoakseni käy samoin kun miehen erektion jos ajatukset siirtyvät johonkin muuhun mielenkiintoisempaan asiaan vaikka urheiluun niin kyllä loppuu.

Summa summarum naiset eivät ole jatkuvasti torttu märkänä koska he eivät ajattele seksiä yhtä useasti kuin miehet. Jos nainen on jatkuvasti märkä, voi kyseessä olla emätintulehdus tai normaalia runsaampi valkovuoto, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kostumisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Uskoakseni käy samoin kun miehen erektion jos ajatukset siirtyvät johonkin muuhun mielenkiintoisempaan asiaan vaikka urheiluun niin kyllä loppuu.

Summa summarum naiset eivät ole jatkuvasti torttu märkänä koska he eivät ajattele seksiä yhtä useasti kuin miehet. Jos nainen on jatkuvasti märkä, voi kyseessä olla emätintulehdus tai normaalia runsaampi valkovuoto, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kostumisen kanssa.
Kiitos, tuo selvittikin koko totuuden.
 
Viimeksi muokattu:
hmm
Kostuminen tapahtuu minulla hetkessä, visualinen puoli on kiihottavampi kun verbaalinen, hipaisu joka on juuri oikein ajoitettua avaa niagaran välittömästi, seksin jälkeenkin olen hetken märkä mutta kyllä se aika nopeasti kuivahtaa kun ei ole enää kiihottunut.
 
wetsie
Kostuu ja kuivahtaa nopeasti, aivan kasikadessa naisen fiiliksen mukaan. Yleensa miehen fyysinen laheisyys laukaisee kostumisen, ja jos ei ihan heti aleta hommiin vaan sita puoliseksuaalista ihanaa laheisyytta jatkuu ja jatkuu niin voipi kastua pikkarit aivan kokonaan. :) Jos sen sijaan jostakin syysta kiihottuminen loppuu niin kyllahan se siita kuivahtaa. naisen ei myoskaan ole ns pakko "paasta runkulle" jos han kostuu, vaikka haluttaakin paljon.
 
Leena---
Jos nainen on jatkuvasti märkä, voi kyseessä olla emätintulehdus tai normaalia runsaampi valkovuoto, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kostumisen kanssa.
Tässä nyt ei ollut puhe "jatkuvasti" märkänä olemisesta, vaan ainoastaan silloin kun on kiihottunut. Joillakin tämä kiihottuminen taas tulee nopeammin kuin toisilla, ja samoin sitä myöten se kostuminen.

Jokainen nainen nyt varmasti erottaa kiihottumisen tuoman kosteuden ja valkovuodon toisistaan. Noilla "nesteillä" nyt kuitenkin on ihan erilainen koostumus, väri ja tuoksu...
 
Viimeksi muokattu:
Molla-Maya
Minkälaista on koostumukseltaan tuo teidän kosteutenne? Oletteko maistaneet omia liukasteitanne?

Itseltäni erittyy kiihottuessa ikäänkuin limaa, joka on liukasta ja hieman venyvää, kirkasta ja lähes mautonta, ehkä hieman happamen ja suolaisen makuista. Vähän samanlaista, kuin miehen "touhutipat" ennen siemensyöksyä, myös maultaan.
 
Tittidii
Mullaki iha sama juttu, ihan ku oisin kirjottanu alkuviestin.. En tiiä siis onko se ongelm mut oon kyl vast 14 ja on poikkis ja oon sillekki puhunu täst.. En haluu olla mikää pikkuaikuinen mut me aijotaa tehä jtn semmost ja pelkään et kostun liia nopee.. :( sama ongelma
 
pöö
Mulla on samaa vikaa kans, paikat kostuu ennen aikojaan... Tosin sitä tapahtuu usein julkisillakin paikoilla, kuten esim. bussissa jos näköpiirissä on kiinnostavan näkönen häiskä. Normaalia se sitten taitaa olla. Ikää 18v.
 
halooo
Uskoakseni käy samoin kun miehen erektion jos ajatukset siirtyvät johonkin muuhun mielenkiintoisempaan asiaan vaikka urheiluun niin kyllä loppuu.

Summa summarum naiset eivät ole jatkuvasti torttu märkänä koska he eivät ajattele seksiä yhtä useasti kuin miehet. Jos nainen on jatkuvasti märkä, voi kyseessä olla emätintulehdus tai normaalia runsaampi valkovuoto, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kostumisen kanssa.

siis tottakai naiset ajattelevat seksiä vähintään yhtä paljon kuin mieskin. millä kivikaudella elät??
 
Viimeksi muokattu:
mieti
Uskoakseni käy samoin kun miehen erektion jos ajatukset siirtyvät johonkin muuhun mielenkiintoisempaan asiaan vaikka urheiluun niin kyllä loppuu.

Summa summarum naiset eivät ole jatkuvasti torttu märkänä koska he eivät ajattele seksiä yhtä useasti kuin miehet. Jos nainen on jatkuvasti märkä, voi kyseessä olla emätintulehdus tai normaalia runsaampi valkovuoto, joilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kostumisen kanssa.

jos nainen on jatkuvasti märkä, niin kyse ei todellakaan ole mistään tulehduksesta, vaan nimeomaan siitä, että naista panettaa koko ajan. etkö ole ikinä tälläistä naista tavannut??
 
Viimeksi muokattu:
Wet underwear
Hei, kaikki naiset. Olen mies ja olen sitä mieltä että naisten ei tarvitse yhtään hävetä kostumistaan tuleepa sitä kosteutta normaali määrä tai runsaasti. Olisitte vain onnellisia kun kostutte ja vaikka kostuisitte herkästikkin. Ei todellakaan tarvitse hävetä että joku huomaa kun alushousut ja mahdollisesti päällyshousutkin ovat märät.
Itsellänkin on tuo sama juttu kun esimerkiksi olen jonkun kiihoittavan naisen läheisyydessä tai vaikka päälläni ovat jotkut hyvin pyllystä istuvat farkut niin tunnen kuinka alan kostumaan eli pippelistä alkaa vuotamaan kiimanesteet ja vuotoa kyllä tulee sen verran että taatusti näkyy jopa farkkujen lävitse. Eli ymmärrän teitä naisia hyvin, miltä se vuoto, märkyys, tuntuu ja näyttää. Itsellänikin on kyllä varalta puhtaat pikkarit/stringit ja Sawett Intim kosteuspyyhkeitä mukana, jos tiedän ennaltakäsin joutuvani sellaiseen kiihoittavaan tilanteeseen.
 
Wet underwear
Miten teillä naisilla on polkupyöräilyn kanssa, aiheuttaako se satulan pyllyn alla tärinä / värinä kostumista ? Jos aiuheuttaa niin tuleeko satulakin ihan märäksi ?
Olen mies ja minulla aiknankin alkaa joka kerta pyöräillessä pippeli tahattomasti vuotamaan kiimanesteitä. Näkyy kyllä ohuiden lycrashortsien lävitse ja myös farkkujen. Olen jopa saanut kaksi kertaa tahattoman orgasminkin.
 

Yhteistyössä