Naiset, kuinka nopeasti kostutte?

  • Viestiketjun aloittaja Kirppu83
  • Ensimmäinen viesti
Mies 45
Miten teillä naisilla on polkupyöräilyn kanssa, aiheuttaako se satulan pyllyn alla tärinä / värinä kostumista ? Jos aiuheuttaa niin tuleeko satulakin ihan märäksi ?
Olen mies ja minulla aiknankin alkaa joka kerta pyöräillessä pippeli tahattomasti vuotamaan kiimanesteitä. Näkyy kyllä ohuiden lycrashortsien lävitse ja myös farkkujen. Olen jopa saanut kaksi kertaa tahattoman orgasminkin.
Noniin Seppo rauhoitupas vähän niin osaat lukea että kysymys on naisista!
Kellään oikealla miehellä ei tulee housuihin vain poikasilla eli kyllä ne housut pysyy kuivina iän myötä turha huolestua ja trolata joka toinen viesti
 
Viimeksi muokattu:
Wet underwear
Noniin Seppo rauhoitupas vähän niin osaat lukea että kysymys on naisista!
Kellään oikealla miehellä ei tulee housuihin vain poikasilla eli kyllä ne housut pysyy kuivina iän myötä turha huolestua ja trolata joka toinen viesti
No en sitten ole oikea mies ja olen vain poikanen, ja kuule mies 45 kyllä ne sinun housusi pysyvät märkinä ja vaippojakin joudut käyttämään ja anelet hoitajiaja vaihtamaan ne kuiviin.
Tänne voi kommentoida niin miehet kuin naisetkin olipa sitten varsinainen kyse miehistä tai naisista.
 
Viimeksi muokattu:
miehet kiihottavat
Kyllä kostun ja kiihotun herkästi. Ja valitettavasti kiihotun myös sellaisten miesten kanssa kahden ollessani, joista en varsinaisesti ole kiinnostunut. Tapaaminen lääkärin luona nyt vaikkapa, kahden keksen miehen kanssa ja jostain syystä se kiihottaa kuin olisi suurikin panosessio tiedossa. Minua on helpottanut se, että masturboin ennakolta, siis ennen kuin menen niihin tilanteisiin, joissa joudun olemaan kahden miehen kanssa, jonka kanssa en aio maata!

Voisitko siellä miehen luonakin hipsiä vessaan ja masturboida pikaisesti ja sitten jatkaa sohvalla makoilua, kun pahin on jo purettu? Minulla ainakin estää sitä kiihottumiskoneistoa ihan heti uudestaan itsestään käynnistymästä. Ja sitten jos tuleekin siirtyminen ihan sinne seksin puolelle, niin silloin en kyllä anna herkän kiihottumisen ja kostumisen haitata ja jos joku vaikka siitä onkin kommentoinut, niin vain positiiviseen sävyyn.
 
liisapien
Klitta on aika iso ja hyvin herkkä. Ja jos vähänkin tulee "se" asia mieleen klitta turpoaa ja paikat kostuvat ja sitten kostuvat lisää ja kun alkaa tehdä mieli kostuu ja kostuu. Joko käytän hametta ja alushametta enkä alushousuja tai sitten housuvaippaa, johon kyllä kosteutta mahtuu. Ei ole aina niin kivaa, mitä luulisi.
 
Tytöntylleröinen
Minulla oli enne vaikeuksia kostua, syy oli luultavasti e-pillereissä. Nykyään käytän ehkäisynä kierukkaa ja olen alkanut jälleen kostua enemmän. Saatan kostua, jos ajattelen hyvännäköistä miestä tai vähänkin seksiin liittyviä asioita. Tosin "kuivalta kaudelta" on jäänyt se, että jos seksin aikana minua sattuu vähäänkään tai ajattelen jotain epämiellyttävää, pillu muuttuu kuivaksi kuin sahara :(
 
hannu
Tämä kysymys on palstan naisille: Kuinka NOPEASTI yleensä kostutte ennen seksiä tai mitään "kiihottamista"?

Minulla on vähän kiusallinen "ongelma", kostun nimittäin ihan hirveän nopeasti ja helposti. Kostun jo ennen kun mies on juurikaan edes koskenut minuun, jos vaan vaikka istumme/makaamme vierekkäin sohvalla ilman sen kummempaa kontaktia (suutelua tms.). Saatan kostua joskus jopa vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, lähinnä jos olemme kotosalla, en nyt sentään kahviloissa tai muilla julkisilla paikoilla. Tämä siis koskee vain miehiä joista olen kiinnostunut, ei sentään kaikkia maailman miehiä ;)

Ongelmaksi tai kiusalliseksi tilanteeksi tämä muodostuu siinä vaiheessa, jos vaikka olen ensimmäistä kertaa yötä miehen luona, eikä tarkoituksena ole vielä harrastaa seksiä vaan nukkua vaan vierekkäin. Jännittää koko ajan, että huomaako mies että pöksyt ovat ihan litimärät... Enkä muutenkaan tunne oloani kauhean mukavaksi esim. istua sohvalla vierekkäin jos housut on ihan märät. Joskus olen ottanut treffeille käsilaukkuun mukaan toiset pikkuhousut, jotka vaihdan sitten salaa vähän ennen nukkumaan menoa, jos tarkoitus on jäädä yöksi.

Mutta aina siis olen ihan kostea jo siinä vaiheessa, jos asiat etenee siihen että vaatteita aletaan riisua. En ole ikinä tarvinnut esileikkiä kostuakseni, mutta kiihottaahan se tietysti muuten. Myös kostumisen määrä on mielestäni aika suurta, ainakin siitä päätellen että joku on siitä joskus huomauttanut...

Minua ei juurikaan kiinnosta tämän asiat hyvät tai huonot puolet, vaan haluaisin vain tietää, onko tämä miten normaalia? Kostuvatko useat muutkin naiset näin voimakkaasti?? Tällaista kun ei voi nainen tietää, koska ei ole kokemuksia muiden naisten kostumisista... Ja jos teillä Elleillä on samanlaisia piirteitä, hiipuuko tämä ominaisuus pitkässä suhteessa vai tulisiko olettaa, että tämä tulee aina olemaan tällaista?! Itselläni ei siis ole takana pitkiä, paria kuukautta pitempiä suhteita.

En ole mitenkään hirveän aktiivinen seksuaalisesti, tähän mennessä seksiä olen harrastanut vain kahden miehen kanssa... ikää 27 vuotta. Puhun edellä siis tilanteista heidän kanssaan sekä parin muun miehen, joiden kanssa suhde on jäänyt pelkälle tapailuasteelle.
 
Viimeksi muokattu:
hannu
Minulla oli enne vaikeuksia kostua, syy oli luultavasti e-pillereissä. Nykyään käytän ehkäisynä kierukkaa ja olen alkanut jälleen kostua enemmän. Saatan kostua, jos ajattelen hyvännäköistä miestä tai vähänkin seksiin liittyviä asioita. Tosin "kuivalta kaudelta" on jäänyt se, että jos seksin aikana minua sattuu vähäänkään tai ajattelen jotain epämiellyttävää, pillu muuttuu kuivaksi kuin sahara :(
 
Viimeksi muokattu:
Rallimies Kujala
MÄRKÄÄ OLI .Kerran nuorena ollessa rupesin nussimaan erään konttoristin kanssa . Vähän aikaa köyrittyämme alkoi neitokaiselta kusi lentämään . Olimmi kumpikin liti märkiä , samoi peti.
Ei siinä sen ihmeempää, kävimme suihkussa ja kohta panimme uusiksi. Toisella kierroksella ymmärsimme laitta sadetakin alle.
Mahtaako muillakin olla vastaavia kokemuksia ?
 
vierailija
Klitta on aika iso ja hyvin herkkä. Ja jos vähänkin tulee "se" asia mieleen klitta turpoaa ja paikat kostuvat ja sitten kostuvat lisää ja kun alkaa tehdä mieli kostuu ja kostuu. Joko käytän hametta ja alushametta enkä alushousuja tai sitten housuvaippaa, johon kyllä kosteutta mahtuu. Ei ole aina niin kivaa, mitä luulisi.
Vaimo oli heitivalmis n 10v tapaamistamme. Nykyisin pitää liukastaa, mutta kivaa on siltikin.
 
vierailija
[QUOTE = "Thursday ___, post: 33610518"]
Haven't you heard of panty protection. doesn't they absorb moisture to some extent?
[/ QUOTE]
38y mies täällä. Se on hyvää merkki. Mä ainakin tykkään jos näinen on märkä.
 
vierailija
No sellaisen haluttavan tunteen se erektio saa aikaan.
Vai onko sitten päinvastoin.

Minä voisin kuvitella, että se kostuminen on sama-asia.

Tuo on kiva kuulla, että naisetkin on nopeita kostumaan.

No loppuuko se kostuminen, tai väheneekö yhdynnän jälkeen?

Entä mitä tapahtuu, jos sitä yhdyntää ei ole tarjolla.
Jatkuuko kostuminen jatkuvana?

Tai jos ajatukset menevät vaikkapa työasioihin, niin lopettaako sekään kostumista?
kostuminen voi tapahtua ilman minkäälaista ajatustakaan seksistä, tai muuta kiihkon tunnetta. Riittää että toinen vaan on vierellä. se tekee kostumisesta sen ärsyttävän puolen
 

Yhteistyössä