Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Naiset - miksi havittelette varattuja miehiä...

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä vierailija, 27.12.2018.

1. vierailija Vierailija

No jos suhde on kerran hyvä vaikka siinä petetään, niin mitä sitä sitten itkemäänkään?

2. vierailija Vierailija

Entä jos ei enää rakasta toista mutta toinen rakastaa? Pilatako toisen illuusio ja rikkoa perhe samalla vai käydä välillä tyttöystävän kanssa touhuamassa? Jos itse olisin tuo edelleen rakastava niin en osaisi vastata. Toisin päin kun asia kuitenkin on niin annan kohtalon päättää.

3. vierailija Vierailija

En havittele vasrattuja miehiä, mutta en pidä miehen parisuhteessa oloa minään esteenä. Minä en ole osallinen miehen ja hänen kumppaninsa liittoon enkä tiedä liiton säännöistä ja rajoista, eivätkä ne kuulu minulle - voin vain luottaa siihen, että mies tietää ne itse ja toimii niiden sallimissa rajoissa.

Rajani varattujen miesten suhteen on se, että jos mies on kostomielessä liikkellä tai sitten selvässä mielenhäriössä tai jonkun päihteen vaikutuksen alaisena (esim.). Noissa tapauksissa ei voi tehdä järkeviä päätöksiä.

Itse en pidä seksiä mitenkään suhdetta tekevänä asiana, se on vain ruumillinen tarve ja jos mies tai nainen ei sitä saa kotoa, miksi ei voisi käydä vieraissa.

4. Realisti Vierailija

Niin, voihan olla että varattu saa seksiä kotona, jopa säänöllisesti ja tyydyttävästi. Silti kaipaa uusia seksisuhteita...

Tälläisessa tapauksessa varattu ei osaa ajatella lainkaan, miltä tuntuisi jos oma kumppani tekee samaa eli ajattelee, että minulla on oikeus käydä vieraissa kertomatta kumppanille.

Toista ei voi omistaa, mutta kumppanuudessa on suotavaa olla kunnioitusta toista kohtaan. Tuo kunnioitus tarkoittaa sitä, että kertoo jos vierasta tekee mieli. Muussa tapauksessa rikotaan yhteistä sopimusta, eikä petetylle anneta mahdollisuutta vetää omia johtopäätöksiä suhteen jatkosta.

5. Realisti Vierailija

Huora

6. vierailija Vierailija

Ikinä en suostuisi tapaamaan varattua miestä,tai olemaan jalkavaimo. Kyllä rakastuin kurdi miehen,Suomen kansalainen,joka lähtöisin Turkista. Seurustelimme 7 v.Asuimme kumpikin omat vuokra-asuntomme pienet ,eri kaupungin osat.Hän sanoi on leskimies ja 2 aikuista lasta asuu edelleen Turkissa. Uskoin ,en epäillyt,Uskoin vietämme vanhuus yhdessä jne. Valitettavasti hän sairastui vakavasti,toinen jalka halvantui jne.Sairaala oli 3-4kk jossa päivitäin kävin.Myös hänen ystävät ymm.Kaikki 7 vuotta salasi totuus minulta.Kun hän palasi toipilaana kotia. Laitoivat rattaat pyörii ja tuli ilmi: Vaimo vanha,kuten me vanhoja on Turkissa ja perhe sitein tuodaan Suomi.Kaikki aikuiset lapset olivat Suomi,oliko heitä 6-7 kpl. Osan kohdanut,miulle ei kerrottu heidän profili miesystävääni.Heidän perimä oppi saa olla useampi nainen,Lähdin siltä siunaama suhteesta pois.Lyötynä henkisesti. Meni vuosia että pääsin asian yli.Minua oli petetty.Kun asiasta oli kulunut 10 v. kohtasin hänet kahvila sattumalta,olin siellä,Hän lähesty. Kysyin miksi veit 7v.elämäni,salasit vaimon. Turkissa.Sanoit olet leskimies. Vastasi jos olisin ollut sinulle rehelinen, ET OLISI KOSKAAN ALKANUT SEURUSTELEMAAN KANSSANI.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri