Naiset, onko normaalia-muna ei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
Onneton
Oli näemmä täysin kiinnostamaton tuo ensimmäinen postaukseni 'Seksittömyys vie onnellisuuden'. Pakko siis muuttaa lähestymiskulmaa, olen ilmeisesti aivan liian vanhanaikainen. Vastauksia sateleen, kun puhutaan ilman kumia panemisesta ja naisen sallimisesta vieraisiin ym. Kukaan ei ole kiinnostunut, jos on tilanne, jossa mies ei saa seksiä juuri lainkaan. Nykyajan meininki olisi mennä heti panemaan muualle, mikäli kotona ei saa? En ole vaan tuota ihmistyyppiä.
Kuvailen nyt tähän, mitä minä haluaisin seksiltä, niin kertokaa olenko jotenkin liian vaativa ja eikö noihin tarpeisiin vastaavaa naista muka ole. Itse en luule olevani mikään liian vaativa.....herranjestas, viisi seksikertaa viime syyskuusta laskien!
Eli itseasiassa en osaa sanoa, kuinka paljon oikeasti haluaisin, koska parisuhteessani en ole päässyt saamaan koskaan liikaa. Tuntuu siltä, että voisin haluta joka ilta. Kukaan ei joutuisi elämään mun kanssa puutteessa, sen tiedän. Tuntuu absurdilta edes ajatella, että kieltäytyisin seksistä. Pidän esileikeistä ja haluan, että nainen nauttii. Orgasmeja naiselle tulee aina muutamia, joten osaan omasta mielestäni asiat hyvin. Itse ajattelen, että on oltava naisia, jotka osaisivat olla todella kiitollisia tällaisesta miehestä, jolta saisi aina halutessaan ja hyvin.
Mutta mitä vielä. Eilen yritin jälleen lähestyä sängyssä avovaimoa, niin heti tuli vastenmielinen vastaanotto-älä viitsi oikeesti! Ja tosiaan viime kerrasta taas viikkokausia. Voin sanoa, että kyllä harmitti taas! Eli olenko liian vaativa?? Onko avovaimon käytös normaalia ja kenellekään ei kelpaisi mies joka osaa ja haluaa tyydyttää naisen kunnolla aina kun tarvitaan? Libidoa riittäisi, mutta, kun ei pääse toimimaan oman tarpeensa mukaan, niin se alentaa elämänlaatua.
 
Onnistuva mies.
Onko alastomuus hänelle vaikeaa, jos ei niin sitäkautta se seksi voisi alkaa kiinnostamaan.
Liian suoraa lähestymistapaa pitäisi myös välttää.
Pystyykö hän kertomaan miten pitäisi lähestyä.
Jos hän pystyy puhumaan tai edes kuuntelemaan seksistä, niin kysykää miten häntä voi hyväillä, ja ehkä voitte myös kertoa miten tärkeää ja kivaa seksi on mielestänne.
Eteneminen tapahtuu kuitenkin hänen ehdoilla.
 
The Nainen
Ei ole normaalia. Olen itse kypsässä iässä oleva joka ei kieltäytyisi ikinä. Itse haluaisin joka päivä ja vaikka usemmankin kerran jos on hyvä drive päällä. Minä taas kärvistelen miehen kanssa jolle riittää vähemmän kuin kerran kuussa. Olen vieläkin aika hyvännäköinen ja henkisestikin vetävä - muut miehet huomaavat minut, muttei tämä kotona. Eli ei voi perustella sillä että olisin läski, lauta, ulkonäön laiminlyövä kananen. Sama tilanne kuin sulla miespolo: en yhtään jaksaisi rakentaa mitään rakastajasuhdetta.
Itse epäilen valtapeliä? Voisiko sielläkin olla kyse siitä? Mieheni kokee ilmeisimmin alemmuudentunteita ja yrittää pistää minua polvilleen pihtaamalla. En todellakaan kohtele häntä ilkeästi, vähättele tai jyrää. Ennemminki hän motkottaa minulle, ei huomaa minua, vaikka kuljen tissivako näkyvissä kotona... kieltäytyy jopa tarjotusta suuseksistä!
Kun luen näitä mies puutteessa juttuja niin kyllä karvastelee... että pitääkin parien muodostua näin epätahtisiksi. Toisen kyllästymistaipumusta kun ei saa selville ajoissa, kun ekat vuodet se matalalibidoinenkin on niin innoissaan. Perhana.
 
täällä sama juttu
Valitettavasti kuullostaa seksin vähyys liiankin tutulta. Avokki ei halua seksiä ollenkaan, oli vain ilmoitus luonteinen asia häneltä ettei kiinnosta eikä halua...
Viimeksi kun sain suihinoton niin sekin oli marraskuussa 2016 ja pillua en ole saanut yhteisten 20-v aika kuin korkeintaan keskimäärin kerran vuodessa, että silleen...
Minun kohdallani naiset tuntuvat sattuvan olemaan aina sellaisia ettei seksi kiinnosta poikkeuksena nykyistä edellinen jonka kanssa seksiä oli lähes joka päivä ja useammankin kerran kun alkuun päästiin.
Jokseenkin tuntuu että halukkaat naiset ovat vain huhua ja urbaania legendaa nykyään, olisi ihana tavata halukas nainen...
 
abnormi
Jokseenkin tuntuu että halukkaat naiset ovat vain huhua ja urbaania legendaa nykyään
Teillä on käynyt vain huono tuuri, t.s. ette ole löytäneet seksuaalisesti sopivaa paria. Ongelma on erittäin yleinen. Halut eivät vain kohtaa. Tai sitten ei ole riittävää vetovoimaa. Tutkimusten mukaan seksiä halutaan selvästi enemmän kuin sitä saadaan ja yhtä lailla: seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen. Epäilemättä nämä ilmiöt liittyvät toisiinsa...

Naiset haluavat seksiä vähintään yhtä paljon kuin miehet, sen voin todistaa ainakin omien kokemusteni kautta. Koskaan ei ole osunut kohdalle halutonta naista, pikemminkin päinvastoin.

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin etsiä sellainen kumppani, jolla libido on lähellä omaa tasoa.
 
Viimeksi muokattu:
nautiskelija321
samaa mieltä edellisten kanssa. kyse on todellakin eroista libidossa.
Minä en voi tietää mitään parempaa kuin seksi, saan orgasmeja helposti ja olen henk. kohta nähnyt milliaisia terveysvaikutuksia seksillä on, joten seksi on minulle vain kokonaisuudessaan positiivinen asia.

Jäin miettimään aloittajan kirjoituksesta, että onko tilanne ollut teillä aina samanlainen? Jos ei niin onko naisesi mahdollisesti vaihtanut e-pillerimerkkiä hiljattain, tai onko hänellä aloitettu jotain lääkitystä? (lääkkeillä voi olla suuriakin vaikutuksia libidoon).

Muuten en voi kuin pahoitella tilannettasi myötätuntoisesti ja sanoa, että meitä naisia on monenlaisia.
 
tuokio vain
Kai nuo teidän pillujutut ja tissien tyrkinnät alkaa aikusita ihmistä kyrsiä. Jos puhutte himassa samalla tavalla niin ei ihme että tulee koko touhuun ällötys. Ihminen on muutakin kuin pelkkä värkki, jos tämän ymmärrätte, niin voi avautua tuo haluttomuudenkin problematiikka.
 
miehekäs
Minulla oli aikoinaan avioliitossa samankaltainen ongelma. Se lähti lähes alusta asti etenemään ja sitten lopulta kumpaakaan ei enää oikein kiinnostanut. Runkattua tuli sitäkin enemmän ja haaveiltua vieraista naisista vaikka en vieraissa varsinaisesti kuitenkaan lopulta käynyt. Minulla itselläkin tosiaan libido lässähti, kun tuntui, että toinen ei ollut kiinnostunut ollenkaan siitä, mikä minua kiihottaisi. Yritin itse aluksi kysellä, että mitä toinen haluaisi, mutta sitten se vain jäi minultakin.

Nythän on ollut tutkimuksia julkisuudessa, että suomalaiset nussivat harvinaisen vähän parisuhteissaan.

Olen nyt löytänyt naisen, joka osaa kosketella oikeista paikoista ja osoittaa suoraan sanallisestikin kehuja niin, että yleensä kiihotun vaikka ei aluksi olisi ollut ollenkaan seksi mielessä. Luulin jo välillä, että naisia ei esim. kiihota miehen kalu yhtään, mutta se oli kyllä selvästi väärä luulo.
 
nautiskelija321
Mitä nuo terveysvaikutukset on?
Onko ne samoja, mitä esim juoksulenkiltä saa?
Jos on, niin silloinhan se on vaan valintakysymys mistä sen hakee.
Varmaan liikuntaruosituksesta saa ainakin osittain samoja terveysvaikutuksia, mutta käsittääkseni kumpikaan ei kuitenkaan voi korvata toisiaan. En sitten väitä omaavani alla olevassa listassa lopullista totuutta, en ole tarkistanut viimeisiä tutkimustuloksia seksuaaliterveydestä, eikä lista ole kattava, joten seksillä on muitakin terveysvaiktuksia, mutta tässä ne joita kykenin muistamaan (en jaksa nyt goooglettaa)

- Pitää immuunijärjestelmän kunnossa. Tähän vaikutukseen pääsee myös muilla terveellisillä elintavoilla ja varmasti liikunnallakin, mutta seksi vaikuttaa jo 1-2 kertaa viikossa harrastettuna.
- Limakalvojen kunto paranee, verenkierto paranee, elastisuus niinikään. Erityisesti naisilla limakalvot ja niiden kunto ovat ratkaisevassa osassa sukupuolielinterveyttä. Jos on kuivat limakalvot esimerkiksi emättimessä, ei emätin pääse puhdistumaan kunnolla ja se taasen vaikuttaa siihen, että vääränlaiset bakteerit alkavat lisääntyä ja tuo taas voi johtaa kaikenlaisiin ikäviin sivuvaikutuksiin.
- parantaa rakon kontrollia naisilla ja parantaa muutenkin lantionpohjalihasten kuntoa
- alentaa verenpainetta
- auttaa pitämään estrogeeni- ja testosteronitasot tasapainossa.
- auttaa kipuihin
- voi vähentää eturauhassyövän riskiä. Tätä vielä tutkitaan. Eturauhassyövn vähäisemään riskiin vaikuttavat myös yölliset siemenensyöksyt ja masturbaatio
- Parantaa unenlaatua,
- nostaa dhea-hormonin tasoja
- helpottaa stressiä ja ahdistusta ja muutenkin tasapainottaa mieltä

Niin ja toki sitten seksin harrastaminen nostaa myös libidoa ja toimii kuntoharjoitteena.

Sekin vielä, että toki kaikille on sanomattakin selvää, että jos seksi itsessään ahdistaa jotakuta syystä tai toisesta, niin voi olla hyvinkin todennökäistä, että seksi ei tuon kyseisen yksilön ahdistusta ainakaan vähennä. Että ei tuo lista tosiaan ole kaikenkattava eikä voi väittää, että se sopii kaikille, mutta voinee väittää, että keskimääräisesti se on noin.
 

Yhteistyössä