Hae Anna.fi-sivustolta

Naisiin ei voi luottaa

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Oskari, 20.02.2006.

1. Oskari Vierailija

Mun kokemuksen mukaan kaikki naiset on epäluotettavia.Tietenkin se voi olla vaan huonoa tuuria,että on törmännyt melkein aina sellasiin naisiin.Onko muilla samanlaisia kokemukusia?

2. Hih hih Vierailija

Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa..se suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa..

3. Mimmi Vierailija

Ikkunaan tuijottaa pienikin poika illoin saa siellä kasvot prinsessan odottaa...

4. metsuri Vierailija

Asia on juuri näin, kuten nimimerkki Oskari kirjoitti.

Naisiin ei todellakaan voi pieni poikanen luottaa. Tämä on nähty ja koettu jo vaikka kuinka monta kertaa elämäni aikana. Tämä on totuus tässä asiassa.

5. Jouskarinainen Vierailija

Eipä voi kaikkiin miehiinkään luottaa.

6. Oskari Vierailija

Vihdoin löytyi hengenheimolainen.Mun kokemukset on varsin karuja.Onnea ei juuri ole ollut.Epäonnea sitäkin enempi.En tiedä huonoa tuuriako vai mitä.Mä rakastun helposti.Ihan tavallinen hemmo olen.Eniten loukkaa pettäminen.Ite en ole koskaan pettäny.Nytkin yks suhde umpisolmus ja ite ei voi vaikuttaa miten käy.

7. Mahti sonni Vierailija

Kuulkaahan jätkät, te ootte nörttejä. Teillä pitää muijille näyttää tai antaa sellainen kuva itsestänne, että osaatte tekin pettää jos on tarvis. Minä en ole pettänyt vaimoa koskaan, mutta vaimo tietää, että jos haluan niin se kyllä onnistuu. Vaimo nähnyt monesti kuinka osaan puhutella naisia. Ovat pian sulaa vahaa.. Nytkin olen lähdössä yhden yön reissulle, niin on vaimo pitänyt huolen tässä parina iltana ja aamuna, että pillun puute ei ainakaan ole kun reissuun lähden. Eipä sen puoleen, ei ole kyllä aikomuskaan pettää...Että, silleen.......

8. Oskari Vierailija

Mä rakastuin jokin aika sitten yhteen naiseen.Just sellaseen jota aina olen etsinyt,täydellinen nainen.Mutta,mutta eksäpä rupes kummitteleen taustalla ja tahtoo takas ja toinen on kahden vaiheilla.Eipä auta teki mitä tahansa.Kaikki riippuu sen eksästä miten käy.Luovuttaako heti vai pelaako pelin loppuun.Voihan sitä hyvinkin käydä,mutta kokemuksesta tiedän,laiha toive.Mitä mieltä asiasta?Kommentteja naisiltakin saa tulla.

9. Oskari Vierailija

Jouskarinainen,jos satut huomaamaan tämän.On sanottava,että olet perin kiinnostava nainen kun näitä juttuja olen lukenut tässä.

10. Jouskarinainen Vierailija

Oskari olematon oletko täällä?Vai kiinnostava..Mitähän juttuja olen kirjotellu..hih.

11. Oskari Vierailija

Ompa hyvinkin oskari olematon paikalla.Kaikkea mukavaa sä olet kirjottanut,että olen susta erittäin kiinnostunut.Mitenkähän sut hurmaan oi jouskarinainen ihana.

12. Jouskarinainen Vierailija

Oskari...Hurmasit jo imartelullasi...heh heh..Olen aivan tavallinen nainen.Mikä sun horoskooppisi on oskari?En kyllä usko hömppään,mutta kysyimpä vaan?

13. Oskari Vierailija

Sussa on sitä jotain.Mulla on herkät vaistot.Suhun olis mukava tutustua paremminkin.Syksyn satoa olen eli skorppari.

14. Jouskarinainen Vierailija

Oskari..Vai niin ja mikäettei...Ja jos suhtees menee mönkään..Olen tutustumisen arvoinen..Et kai ole kovin nuori?

15. Oskari Vierailija

Ihanaa,oi jouskarinainen.Olisitpa nyt vahvoilla käsivarsillani.Tiedätkö,mä aloin taas uskoa naisiin kun suhun törmäsin.En mä ihan poikanen ole,43v olen.

16. Oskari Vierailija

Nyt kyllä uni painaa silmiä,pakko nukkumaan alkaa.Jatketaan huomenna.Näe kauniita unia jouskarinainen.

17. Jouskarinainen Vierailija

Heippa nyt sitte olen täällä nyt hetken oskari.Olen sua 11v vanhempi..Heheh..En ole rikas..Ei voi käyttää hyväksi sil mielellä.En oikein luota miehiin.Kuitenkin ajattelen että onkohan mua varten enää ketään .Jokapaikassa pettureita ja hyväksikäyttäjiä nykyään.

18. Oskari Vierailija

Hei jouskarinainen,tulin myös piipahtamaan tänne.Päivä meni taas äkkiä.Ei ikäero mitään merkitse jos tulee hyvin juttuun.Ja en todellakaan ole mikään hyväksikäyttäjä,vaan rehellinen kunnon mies joka tahtoo todella löytää kivan naisen.

19. Jouskarinainen Vierailija

Oskari...No ei tuo ikä ole kuin numeroita..Oletkohan sydämeni valittu..Täytyisi uskaltaa ottaa selvää..Arkuus vaivaa.Ujo hali sulle oskari olematon nollakatu nolla.

20. Oskari Vierailija

Ei minun kanssani ujostella tarvitse.Haluan minäkin ottaa selvää miten yhteen sopisimme.Minun käsivarsillani sun ujous on kuin pois pyyhitty.Halaaminen on mukavaa.Suukottaminen vielä mukavampaa.

21. Jouskarinainen Vierailija

Oskari...Kuka ei pitäis hellimisestä..Ihanaa olla lähekkäin..Pusia ja halia..Kuinkahan kaukana oskari kulta asuu?

22. Oskari Vierailija

Helliminen on sydäntä lämmittävää.Haluaa tuntea toisen ihan lähellä,pitää hyvänä.Sitä kaipaa niin paljon.Kultaseni,mitenkä kaukana olen?Se riippuu vähän siitä missä sä asut.Mutta eihän autojen aikakaudella matkalla merkitystä.

23. Jouskarinainen Vierailija

Oskari...Voiko noin ihanaa miestä olla..Puhuu ja pussaa.Täällä on paljon pääkaupunkiseudulta kai sinäkin olet?Minä pohjois satakunnasta.

24. Oskari Vierailija

Usko vaan,kyllä puhuvia ja pussaavia miehiä vielä on.Uskon tosissani,että tullaan juttuun.En minä pääkaupunki seudulta ole.Onko tämä sitten pohjanmaata,mistä minä.

25. Jouskarinainen Vierailija

Oskari kulta..Et siis kovinkaan kaukaa ole.Minkälainen olemus sulla on pitkä vai pätkä,ohukainen vai hih paksukainen?Uskon että kunnollisia helliä miehiä on jossain vielä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri