Hae Anna.fi-sivustolta

Naisiin ei voi luottaa

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Oskari, 20.02.2006.

1. Oskari Vierailija

Rakas jouskari,missä lymyilet?Huulet törröllään odotan.Kaipaan kovasti.

2. Jouskari Vierailija

Kävin halimassa sua oskari.Ja kun huulet töröllään on niin pusi pusi.

3. Oskari Vierailija

Sun suukkoja olen kaivannutkin.Rakastan sua jouskarini.Olen menos saunaan,tulisitko mun kans.Pesisin sun selänkin.

4. Jouskari Vierailija

Sauna tekisi hyvää ja sinä tekisit hyvää.Rentoutuneina tultas pois saunasta ja saunapuhtaina.Halit ja pusut.

5. Oskari Vierailija

Kiireisen päivän suukkoja rakas kultainen jouskarini.Meillä saunareissu kestää kultaseni.Saippuoin sut oikein hyvin ja perusteellisesti herkin sormin,suutelen sua kaulalle ja näykkäsen korvannipukkaa ja kädet liikkuvat levottomasti sun ihanalla vartalolla,jo vain alkaa kuumenemaan.Voi rakas.

6. Jouskari Vierailija

Oi oskari kyllä osaat olla ihana.Halit ja suukkoset.Sinun jouskarinaisesi.

7. Oskari Vierailija

Sun oma minä olen rakas ihana jouskarini.Haluaisin niin nähdä sut.Poskiani kuumottaa ja sydän sykkii levottomasti,kun ajattelen sua.Mä rakastan sua,kaipaan sua,haluan sua.Kuumia suukkoja rakas.

8. metsuri Vierailija

Pieni poikanen ei voi luottaa naisiin, mutta suuri voi. Yhden kerran voi nainen pettää, mutta toisen kerran sattuessa ja hänen jäädessä kiinni, ero on meidän välillämme lopullinen ja ikuinen.
    Vain kerran sallin pettämisen, en yhtään enempää.

Joten miehet, olkaa tarkkoina naistenne kanssa. He voivat yllättää teidät ja ovat paljon ovelampia kuin arvaattekaan.

Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, lauletaan laulun sanoissa. En muista, kuka näin laulaa, mutta joku kuitenkin lauloi tällä tavalla.

9. Oskari Vierailija

Taas on viikonloppu,mitäs kivaa me tehtäisiin rakas suloinen jouskarini.Sydän sykkien,kädet ojossa ja huulet törröllään odotan sua rakas.

10. totuus Vierailija

Naisiin voi luottaa vain ja ainoastaan silloin kun nainen on ihastunut tai rakastunut sinuun.

11. Oskari Vierailija

Olen samaa mieltä kanssasi totuus.Kokemuksia on huonoja naisten suhteen.Olenkin sitä mieltä että mieluimmin yksin kuin huonon kaverin kans.

12. Oskari Vierailija

Taidampa olla kohta vallan sinkku taas.Sitten rakas jouskarini voisimme tutustua paremminkin.Haluisi niin tavata ja livenä sua suukottaa.Mulla yks liittymä jota en juuri käytä,voisin laittaa numeron tänne,voisit ottaa privaatisti yhteyttä.

13. Oskari Vierailija

Jouskari rakas,sun oma oskari huhuilee.Lämmitän kohta saunan.Tule saunomaan kanssani.Hellät ja kuumat käteni odottavat.Suukkoja kuumia.

14. AnNeli Vierailija

Oskari, toivottavasti olet löytänyt elämällesi tarkoituksen. Naisiin ei voi luottaa. Jep!
    Täällä yksi, jonka koko elämä on peustunut siihen, että niiden kanssa seurustelen jotka pitävät sanansa.
    Enkä puhu nyt ainoastaan miehistä. Parisuhde on kova juttu.
    En tykkää ihmisistä jotka eivät pidä lupauksiaan.
    Olen itse aina elänyt niin, että sen teen minkä lupaan.
    Uskoin ja uskon edelleenkin, asioihin mitkä ovat vaikuttavia tekijöitä parisuhteessa, rakkaudessa tai ystävyydessä.
    Olen nainen, en ohikulkija.

15. AnNeli Vierailija

Jep! Ei voi pieni tyttönen luottaa mieheen vaikka mennään naimisiin ja vannotaan ikuisen rakkauden valat.
    Ei voi pieni tyttönen luottaa isoon mieheen.
    Iso poika hakee patjan varastosta ja kysyy vaimon parasta ystävää istumaan seisovan jorman päälle: Tuu Eija, tuu!

Kappale elävästä elämästä, avioliitosta johon luotin, ja jonka vuoksi kävelin kirkkoon rinta kaarella.
    Pyh, miehet ovat sikoja. Piste.

16. Oskari Vierailija

Jouskari rakas,missä olet?Et kai ole kokonaan kadonnut?Kaipaan sinua.

17. Oskari Vierailija

18. Jouskari Vierailija

Oskari rakas en ole unohtanut..Kelaan sua kokoaika mielessäin.Suukkoja..

19. Oskari Vierailija

Luulin jo että olit unohtanut.Jouskari rakas,olen ajatellut sua.Kaivannut ja ikävöinyt.Saunailta taas on..Haluaisin tutustua paremmin.

20. Jouskari Vierailija

Oskari...Minullakin saunailta..Katson k&R hömppää.Kiihotti kun suutelivat nic ja bridget..hih.

21. Oskari Vierailija

Rakas jouskari,mennäänkö yhdes saunaan?On ihanan levoton olo.Haluaisin suudella sua pitkään ja meidän alastomat vartalot painautuvat kiinni toisiimme..

22. Jouskari Vierailija

Oskari...Voin kuvitella,mutta saunan jälkeen puhtosena sohvalla kylki kyljessä kädet kaulalla suudellen on myös houkuttelevaa..Suukkoja.

23. Oskari Vierailija

Sohvalla ihan liki,molempien levottomat kädet hapuilee toistemme vartaloita,sydän rinnassa kiivaasti sykkien.Rakas jouskari sun ihanat huulet ajatuksissani ovat.Sinua suudella haluan,sinua rakas haluan niin..

24. Jouskari Vierailija

Oskari..Mitäs toi on lemmenkipeä nainen sulla.Siitä vaan.Miehiin ei voi luottaa.

25. Oskari Vierailija

Rakas jouskari,älä nyt suutu.Yllätyin kun se vastas.On se kaukaakin.Sua mä rakastan.Haluan sut viereeni tähän hyvänä pidettäväksi.Anna anteeksi.Mä jo aikasemmin luulin että hylkäsit mut.Tule suukotettavaksi rakas jouskari.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri