Hae Anna.fi-sivustolta

Naisiin ei voi luottaa

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Oskari, 20.02.2006.

1. Oskari Vierailija

Taidan olla vähän nuori.

2. Jouskari Vierailija

Moi oskari.Mukavia lomapäiviä sulle.

3. oskari Vierailija

Mitäs jouskarille kuuluu?Juhannus tulossa..

4. Jouskari Vierailija

Tiedät mitä kuuluu.Töitä ja niin se menee.Sulla mahtavat lomailuilmat.

5. Jouskari Vierailija

Tiedät mitä kuuluu.Töitä ja niin se menee.Sulla mahtavat lomailuilmat.

6. Oskari Vierailija

Niinhän se menee.Vähän liiankin kuuma,ei jaksa mitään hommia tehdä. :-( olekkos sä ajatellut mua yhtään?

7. Jouskari Vierailija

Kyllä olen ajatellut sinua...Tulee raskas työviikko kun hellettä jos on.Mulla ei vieläkään suunnitelmia juhannukseksi.

8. petetty Vierailija

mieheni petti valehteli ja vaihtoi meidät minut ja lapset uuteen perheseen, janäitä tarinoita riittää...en luota miehiin ja tuolla kaupungilla aina tulee tyrkylle ukkomiehiä...jonoksi asti!

9. Oskari Vierailija

Olen mäkin sua ajatellut.Hellettä luvattu alkuviikoksi ainakin.Ei mullakaan vielä tarkkoja juhannus suunnitelmia ole.Jos vaikka..

10. Oskari Vierailija

Onhan meitä miehiä joka lähtöön.Ei kaikki kuitenkaan samanlaisia ole,mutta ymmärrän sua hyvin.

11. jouskari. Vierailija

oskari mitä kuuluu?onko kiireitä?mukavaa alkavaa lomaa.nautihan mukavasta seurasta.

12. jouskari Vierailija

oskari rakastan sinua

13. vierailija Vierailija

truth in the front row

14. mies jostakin vvvvv Vierailija

Taas eräs rikottu sydän. Nainen lupaa soittaa. Mutta ei soita. Mikä helvetti siinä takaisin soitossa on niin vaikeaa. Luvataan että soitetaan. Mutta soittoa ei kuulu. Miksei voi vaikka soittaa ja ilmoittaa ettei kiinnosta. On niin raukkamaista vain jättää soittamatta ja odotuttaa toista koko päivän. Kyllä mä liplattelen täällä sinkkumarkkinoilla jonkin aikaa, haku off tilassa. Minä olin kuitenkin se joka soitin ensimmäisenä ja otin sen suurimman riskin soittelun aloitamisesta.

15. markus-- Vierailija

Just niin tyypillistä naisilta. Antavat ymmärtää, mutteivät ymmärrä antaa jos näin karrikoidusta sanotaan. Ja ennenkuin kukaan nainen alkaa huutelemaan ettei kenenkään tarvi antaa, niin joo, ei tarvikkaan. Mutta mieti edes hetki tuon pointin todellista sanomaa.

16. Muista en tiedä, mutta minä ainakaan en koskaan ikinä milloinkaan soittaisi takaisin yhdellekään miehelle, joka edes harkitsisi käyttävänsä tätä jo miljoona kertaa kuultua, älytöntä, typerää, ei-mitenkään-nokkelaa junttia sanontaa.

17. Canis lupus communis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo on aivan totta. Naisen pitää pystyä kunnioittamaan miestä, muuten ei tule mitään. Noille " nössöille " runoilijoille käy lähes aina huonosti..

18. Gdfjjfdfjk Vierailija

On. Ei enää ikinä. Samanlaisia kaikki vaikka mitä esittäisivät. Max 2 vuotta ja siitä se valitus ja vinkuminen alkaa. Ja loppu on ainaista taistelua. Antaa naisten mennä vaan ja toteuttaa omia juttujaan. Uusia on kuitenkin kokoajan tulossa.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri