Naisilla menee koko elämä laihduttaessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Luetaan laihdutusvinkkejä, postaillaan "eipä oltu bikinikunnossa tänä kesänä, mut ohan aina ensi vuosi"- juttuja fb:ssä, sätitään itseä yksityisesti ja julkisesti ku on taas syöty sitä tätä ja tota, pilataan oma ja muiden herkkuhetki kommentoimalla "tässäki on päivän kalorit" ja koko elämä ollaan epäonnistuneella dieetillä. Huomion arvoista on kyllä se, että nämä julkidiettaajat on normaalipainoisia. En huomaa heissä MITÄÄN eroa, vaikka olisivat lihoneet tai laihtuneet, aina samannäköisiä.

Luulisi menevän elämä hukkaan tuommoisessa.

jos on syytä laihduttaa, on se asia erikseen.

Mä pysyin nuorena laihana, kun en muuta miettinytkään koko ajan vaan laihdutusta laihdutusta. Olin ihan saatanan onneton. Onnellisempi olen pyöreämpänä, kun olen sinut itseni kanssa ja kannan itseni hyvin.

Naulan kantaan. Olen juuri tuollainen (en ehkä niin julkisesti julista) ja sillä erolla että mun dieetit onnistuu. Mut elämähän siinä menee. Parempi näin. Muuten voisin oikeasti olla todella ylipainoinen.

Joo, ei tartte syödä kuin sika, mutta ei tarvitse kyllä olla dieetilläkään koko elämää. Näiden kahden välissä on myös tapa olla ja elää! Jos syö terveellisesti ja itselleen riittävästi, muttei liikaa, nii ei tartte koko ajan olla ties millä rahkakuurilla.

Opetelkaa syömään järkevästi, ni voitte sen hiton diettaamisen ja ananaksen mussuttamisen sijaan vaikka nauttia elämästä. Ja siitä perjantaipullasta.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mä oon 36-vuotias enkä ole ikinä laihduttanut. Mä en myöskään jaksa kuunnella sellaisia painon ympärillä pyöriviä keskusteluja, joita monilla naisilla tuntuu olevan aivan liian usein.

Yhteistyössä