Naisille, joiden miehillä isot !

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Hei vaan kaikki te naiset joiden miehellä on iso penis ( +20 cm).
aina kuulee puhuttavan että niitä miehiä joilla on isot penikset on jo nuorempana erektio ongelmia kuin verrattuna miehiin joilla on ns. normikullit.
Eli teillä naisilla joilla on jo useamman vuoden kokemus miehistänne niin miyes teillä?
Oletko huomannut että ei seiso enään niin helposti tai niin kovana kuin nuorempana?
Vai onko nuo puheet vain kateellisten puhetta?
Ja vielä jos voisitte kertoa miehenne kalun koon jos sen tiedätte
 
Anna_T
Ikävä kyllä, on vähän lötkö se +20senttinen vasta 29v-miehelläni. Aika harvoin tulee seisokki...
Eli kateellinen ei kannata olla.
Parempaa ja kestävämpää olen saanut pienempikullisilta.
Hirveätä lutkustusta vaatii tää isompi.
 
Xy1
Ootteko nyt ihan tosissanne. Ajattelin, että on ihan selvä provo. Itselläni on aina seissyt kovana. Nytkin "kärsin" seksitaukoa, kuin vaimolla on taaskin kohdunkaulassa kalun aiheuttama nirhauma. Eipä tuo ongelma ole mihinkään muuttunut 30 vuodessa. Aina välillä joutuu parantelemaan paikkoja. Kalu seisoo oikeasti kovana, eikä taivu. Siksi se myös välillä aiheuttaa ropleemia pillussa.
 
Reilusti +20 vaimo
En oikein jaksa uskoa, että seisokki ja sen laatu on kiinni vehkeen koosta. Pitkälle erektio-ongelmat ovat korvien välissä eikä suinkaan jalkojen välissä. Tästähän voisi vetää johtopäätöksen, että naiset, joilla on löysät ja isot paikat, eivät tunne/kostu samoin kuin kanssasisarensa, joilla on ns normaali tai normaalia pienempi nokkapellin alus. Jos +20 ei ota eteen kunnolla kannattaa mennä ensin peilin eteen ja sitten lääkärin.
 
Slurps
Miehelläni on n. 22 cm pitkä ja melko paksu kalu. Ei ainakaan tähän mennessä, kun ikää alkaa olla lähellä viittäkymppiä kummallakin, ole ilmennyt mitään erektio-ongelmaa. Kerran tai kaksi kertaa viikossa naimme noin puolesta tunnista reiluun tuntiin ja se kyllä riittää, ainakin minulle. Empä vaihtaisi ainakaan pienempään kaluun, kun isoon on tottunut...
 
Mies 37 wee
Ei se erektio-ongelma ole koosta kiinni, vaan johtuu yleensä täysin muista tekijöistä.

Toki on totta, että isompi kalu on myös painavampa ja sanotaan näin kansankielisesti, että samalla verenpaineella ei isompi kalu ponnahda samalla tavalla napaa vasten, kuin pienempi. Vaikka se ei napaan tärähtäen ponnahdakaan, niin ei se ole sen pehmeämpi silti, kuin se pienempikään.

Itsellä on +19 cm, joten ei mikään hirmu iso ja toimii edelleen ihan hyvin.
 
just nii
Mun miesystävällä(ikä 52v)on kohtalaisen iso. "Juhlakunnossa" n. 23cm.
Olen huomannut et jäykistyminen kivikovaksi kestää pidemmän aikaa, mutta se kestää sitten toista tuntia. Ja hän osaa sitä käyttää niin ettei minuun satu. Tämän miehen kanssa olen saanut kokea paljon sellaista mistä on aikaisemmin jäänyt paitsi. Eli en valita vaikka ensin isoa kokoa säikähdinkin.
 
Rekku
Munkin ukko ?

Ompas pervoa.

Kasvaako peenis munkkeja syömällä ? :)

Voin vain kuvitella, millaista olisi panna isolla munalla. Oma kymmensenttinen nakki ei ole ainakaan mikään pimpun venyttäjä, kun paksuuttakaan ei ole suotu. Toisaalta, naiset haluavat kokeilla peppureikään, kun ei ole liian iso.
 
PikkuPimpukkainen
On ollut sellainen kundikaveri jolla oli tosi iso ja se ainakin aina sattu. Toisekseen sillä ei aina oikein seisonu kunnolla vaan oli puolikova. Kysyinkin kerran että onko mussa jotain vikaa niin se sanoi että ei ole, vaan kalussa on jotakin. Ihmettelenkin että kuka pitää isosta kun sehän sattuu vai onko mulla sitten pieni?
Nykyinen kundikaveri on täydellinen ja sillä on n 12cm ja ihana, saan joka kerta mutta se on muutenkin hyvä sängyssä.
 
Xy1
Pimpukoissa on eroja. Toisilla on vain 7cm pitkä emätin, toisilla 12cm. Siihen kun laskee laajentumisvarat pääle, niin onhan noissa eroja. Toisille 15cm on iso, toisille 20cm. Näin se vain menee. Omalla muijalla on gyne mitannut 7cm ja itsellä on liki 20cm, joten vähän on eri paria. Nuorena sitä ajatteli, että kaipa tuo piukkuus joskus vähenee ja tilat kasvaa. Vaan eipä näytä vuodet tai lapset sitä juurikaan muuttavan. No ahkeraan on kyllä treenattukin paikkoja.
 
N43.
Miehelläni 23cm terska tosi iso.
Tähän päivän mennessä ei ole kovuus ongelmia.
Itsellä vaan joskus paikat arkana,ja ollaan päädytty siihen että käy auttamassa kolmea naista.
Ollut jo useamman vuoden ,ja näin kotonakin hymyillään. Olen etu sijalla,ja muut saa mitä jää.
Kolme kertaa yössä vielä vakio ,joka kerta tulee siemenet sisään.
 
vierailija
Miehelläni 23cm terska tosi iso.
Tähän päivän mennessä ei ole kovuus ongelmia.
Itsellä vaan joskus paikat arkana,ja ollaan päädytty siihen että käy auttamassa kolmea naista.
Ollut jo useamman vuoden ,ja näin kotonakin hymyillään. Olen etu sijalla,ja muut saa mitä jää.
Kolme kertaa yössä vielä vakio ,joka kerta tulee siemenet sisään.
Täällä isomman kanssa ei myöskään ongelmia. Kun on siinä juhlakunnossa niin menee myös pidempään. Joskus nuorempana tahtoi ns. hevoset karata, mutta nyt on onneksi toisinpäin eli nainen voi päättää keston.

M 40
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä