Naisille kysymys

  • Viestiketjun aloittaja 21v
  • Ensimmäinen viesti
21v
Aluksikin toivon asiallisia vastauksia erityisesti naisilta.
Olen 21v ja mulla on erektiossa penis 21.5 cm pitkä ja 15.5 cm ympärysmitalta. Löysänä penis on n. 15 cm pitkä. Penikseni on siis about samaa kokoo kun talouspaperirullan hylsy mutta vähän paksumpi. Mitä mieltä naiset olette? Onko hyvänkokonen, iso/pieni jne. Mitä mieltä pituudesta/paksuudesta?
 
Mari
Liian pitkä. Ei voi työnnellä joka asennossa pohjaan asti tai sattuu kipeästi kohdunkaulaan. Takaa päin ei siis ainakaan voi ryskyttää kunnolla. Joissakin muissa asennoissa taas toimii paremmin.
 
21v
Mikä on sit naiset teidän mielestä täydellisen kokonen penis? Ja entä mun paksuus.. onks se hyvä vai liian paksu/ohut? Ja minkä kokonen on sit liian iso kokonaisuudessaan?
 
muuta ajateltavaa
Mikä on sit naiset teidän mielestä täydellisen kokonen penis? Ja entä mun paksuus.. onks se hyvä vai liian paksu/ohut? Ja minkä kokonen on sit liian iso kokonaisuudessaan?
Pitäisiköhän sinun hankkia itsellesi jokin harrastus? Siis jokin muukin kuin huseeraaminen mittanauhan kanssa kalusi kimpussa. Saattaisit siinä sivussa jopa löytää jonkun naisen, niin ettei tarvitsisi täällä netin välityksellä kysellä tuntemattomilta mielipiteitä peniksesi koosta.
 
Viimeksi muokattu:
uiu
paksuus on riitävä, pituutta on kenties hiukan liikaakin, kannattaa olla varoivainen tai etsiä nainen, joka tykkää siitä, että menee pohjaan asti. mulla riittää pohjaamiseen 18 cm kalu. onneksi me naisetkin ollaan kaikki erilaisia.
 
naminami
Tuo lepotilan pituus ( 15 cm ) on tosi komea. Se on erittäin kiihottavan näköistä on pitkä penis heiluu kävellessä, varsinkin jos se on vielä suht paksu ja niinsanotusti "lihaisan" näköinen. Ihan tarpeeksi on näitä pieniä katkaravun näköisiä naperoita, jotka kyllä kasvavat komeasti juhlakunnossa. Kyllä penis saa lepotilassakin olla kookas.
 
rapu
Tuo lepotilan pituus ( 15 cm ) on tosi komea. Se on erittäin kiihottavan näköistä on pitkä penis heiluu kävellessä, varsinkin jos se on vielä suht paksu ja niinsanotusti "lihaisan" näköinen. Ihan tarpeeksi on näitä pieniä katkaravun näköisiä naperoita, jotka kyllä kasvavat komeasti juhlakunnossa. Kyllä penis saa lepotilassakin olla kookas.
..ja tuokin on runkattu siihen pituuteen. Eikai kukaan nainen oikeasti usko että miehen penis on normaalissa lepotilassa iso, kun ne venytellään jo miestenkin suihkuissa..
 
Viimeksi muokattu:
naminami
..ja tuokin on runkattu siihen pituuteen. Eikai kukaan nainen oikeasti usko että miehen penis on normaalissa lepotilassa iso, kun ne venytellään jo miestenkin suihkuissa..

Sama kait se, miten se on aikaansaatu?
Suihkussa venytetty tai luomulihaa ?
Pääasia on visuaalinen vaikutus. ( Katka) rapu vastaan lenkkimakkara :)
Voittajasta ei liene epäselvyyttä?
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Aluksikin toivon asiallisia vastauksia erityisesti naisilta.
Olen 21v ja mulla on erektiossa penis 21.5 cm pitkä ja 15.5 cm ympärysmitalta. Löysänä penis on n. 15 cm pitkä. Penikseni on siis about samaa kokoo kun talouspaperirullan hylsy mutta vähän paksumpi. Mitä mieltä naiset olette? Onko hyvänkokonen, iso/pieni jne. Mitä mieltä pituudesta/paksuudesta?
Ihan hyvän kokoinen tekee varmaan hyvää minä tykkään isosta kalusta paksuus on sopiva pillussa kihelmöi tuollainen kalu oi oi
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pjlluun laitoin kyniä. tuntuu mukavalle. Laitan sinne kohta lisää. Ne on pillun suulla. Mutta kohta liatan sisään lisää kyniä. Kun Niitä on tarpeeksi pillu on ihan täynnä. Ei taho mennä mutta en luovata. Nyt tuntuu kohta otan kynät pois pillusta. AAAAH!...Taisi tulla.
 

Yhteistyössä