Hae Anna.fi-sivustolta

Naisille kysymys

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä 21v, 30.07.2013.

1. 21v Vierailija

Aluksikin toivon asiallisia vastauksia erityisesti naisilta.
    Olen 21v ja mulla on erektiossa penis 21.5 cm pitkä ja 15.5 cm ympärysmitalta. Löysänä penis on n. 15 cm pitkä. Penikseni on siis about samaa kokoo kun talouspaperirullan hylsy mutta vähän paksumpi. Mitä mieltä naiset olette? Onko hyvänkokonen, iso/pieni jne. Mitä mieltä pituudesta/paksuudesta?

2. Lady Vierailija

Isolta vaikuttaa. Tiesit sen varmasti jo itsekin.

3. Mari Vierailija

Liian pitkä. Ei voi työnnellä joka asennossa pohjaan asti tai sattuu kipeästi kohdunkaulaan. Takaa päin ei siis ainakaan voi ryskyttää kunnolla. Joissakin muissa asennoissa taas toimii paremmin.

4. heli Vierailija

Iso on, mutta ei liian iso.

5. 21v Vierailija

Mikä on sit naiset teidän mielestä täydellisen kokonen penis? Ja entä mun paksuus.. onks se hyvä vai liian paksu/ohut? Ja minkä kokonen on sit liian iso kokonaisuudessaan?

6. muuta ajateltavaa Vierailija

Pitäisiköhän sinun hankkia itsellesi jokin harrastus? Siis jokin muukin kuin huseeraaminen mittanauhan kanssa kalusi kimpussa. Saattaisit siinä sivussa jopa löytää jonkun naisen, niin ettei tarvitsisi täällä netin välityksellä kysellä tuntemattomilta mielipiteitä peniksesi koosta.

7. uiu Vierailija

paksuus on riitävä, pituutta on kenties hiukan liikaakin, kannattaa olla varoivainen tai etsiä nainen, joka tykkää siitä, että menee pohjaan asti. mulla riittää pohjaamiseen 18 cm kalu. onneksi me naisetkin ollaan kaikki erilaisia.

8. naminami Vierailija

Tuo lepotilan pituus ( 15 cm ) on tosi komea. Se on erittäin kiihottavan näköistä on pitkä penis heiluu kävellessä, varsinkin jos se on vielä suht paksu ja niinsanotusti "lihaisan" näköinen. Ihan tarpeeksi on näitä pieniä katkaravun näköisiä naperoita, jotka kyllä kasvavat komeasti juhlakunnossa. Kyllä penis saa lepotilassakin olla kookas.

9. rapu Vierailija

..ja tuokin on runkattu siihen pituuteen. Eikai kukaan nainen oikeasti usko että miehen penis on normaalissa lepotilassa iso, kun ne venytellään jo miestenkin suihkuissa..

10. naminami Vierailija

Sama kait se, miten se on aikaansaatu?
    Suihkussa venytetty tai luomulihaa ?
    Pääasia on visuaalinen vaikutus. ( Katka) rapu vastaan lenkkimakkara :)
    Voittajasta ei liene epäselvyyttä?

11. vierailija Vierailija

12. Seidi Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihan hyvän kokoinen tekee varmaan hyvää minä tykkään isosta kalusta paksuus on sopiva pillussa kihelmöi tuollainen kalu oi oi

13. vierailija Vierailija

Pjlluun laitoin kyniä. tuntuu mukavalle. Laitan sinne kohta lisää. Ne on pillun suulla. Mutta kohta liatan sisään lisää kyniä. Kun Niitä on tarpeeksi pillu on ihan täynnä. Ei taho mennä mutta en luovata. Nyt tuntuu kohta otan kynät pois pillusta. AAAAH!...Taisi tulla.

14. Onnistuva mies. Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Miltä tulo tuntui?
    Montako mahtui, vai loppuiko kynät kesken?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri