Naisopettajat poikien hyväksikäyttäjinä

  • Viestiketjun aloittaja Jocelyn
  • Ensimmäinen viesti
Jocelyn
Mitenkähän yleistä Suomessa mahtaa olla, että naisopettajat paneskelevat alaikäisten oppilaidensa kanssa, ja vievät poikuudet?
Jenkeissä näyttäisi muutamien sivustojen perusteella olevan tämän hetkinen kuuma trendi, ainakin sen perusteella miten usein sikäläiset naisopettjat näyttävät joutuvan hankaluuksiin oikeuslaitoksen kanssa sen jälkeen, kun ovat jääneet kiinni nuorten poikien kanssa paneskelusta. Muutamia esimerkkejä tässä:

http://femalesexoffenders.com/fso/
http://naughtyneighbors.zoeoez.com/category/teachers-2/
http://femaleteachersinheat.blogspot.com
http://sexcrimewatch.blogspot.com
 
On joo myös
No mua nyt ei ihan pantu (enkä olisi ollut siihen ikäistäni vanhemman kanssa vielä valmiskaan), mutta söpönä kundina sain kyllä hinkkauksia (sellaisia "tarvittaessa vahingoiksi tulkittavia" sekä pientä vihjailua kahdestaan tai muiden kuullessa, mikä ei silloin tuntunut kivalta.

Tunne on sama kuin seksuallisessa hyväksi käytössä varmaankin myös tytöillä, ei kivaa. Vaikka mitään ei VARSINAISESTI tapahtuisikaan.

Katsokaa ruotsalainen elokuva "Jo joutui armas aika". Jos oma kantti olisi kestänyt, tuollaiset tapahtumat eivät olisi olleet kovin kaukana.. Itse asiassa usein koulua muuton takia vaihtaneena mutamankin naisopettajan kanssa.

Mutta tunne oli ikävä, en ollut siitä mitenkään otettu, vaan nimenomaisesti "häiritty". 20+ ajattelin noista vielä, että mitähän ne daamit (osa erittäin hyvännäkösiä kolmekymppisiä), on tehny himassa esim. kun pyysivät multa kuvia itsestäni esimerkiksi.

En tiedä tuosta panemisesta tosiaan, enkä usko sen olevan kovin yleistä ainakaan ennen yliopistoikää, en puolin enkä toisin, mutta tuo himoitseminen ja seksuaalinen härintä naisopettajilta poikia kohtaan on kyllä valitettavan paljoni yleisempää kuin luullaan. Siitä ei vain puhuta koska poika tai myöhemmin mies asettaa itsensä "pellen asemaan" sanomalla, että "Itku meinas tulla ku se hyvännäkönen enkun opettaja lähenteli mua". Eikä nainen tietenkään voi olla hyväksi käyttävä osapuoli, eihän..? ; )
 
Terppa
Ei minuakaan naisopettajat panneet. Ehkä hyvä niin, yläasteikäiset pojat kun ovat poikia. Muistaakseni kahdeksannella luokalla ollessani eläkkeelle jäävä englanninkielen naisopettaja puristeli ja nipisteli minua usein perseestä. Joskus jouduin tunnin jälkeen jäämään hänen puhutteluunsa, jolloin jäätyämme kahdestaan luokkaan, takapuoleni puristelu oli melko estotonta. Ei siitä huonoja muistoja jäänyt, olin lähinnä hämmentynyt.
Yhdeksännellä luokalla kemian opettajatar, reilu nelikymppinen nainen, käski minut usein mukaansa hakemaan tunnilla tarvittavia tavaroita varastosta, kun puhuin kulemma tunnilla liikaa kaverieni kanssa. Käytävään päästyämme hän käski minun seurata perässään. Pitkän käytävän päässä olevassa varastossa hän lastasi käteni täyteen tavaroita ja jäi seisomaan oven eteen ja tuijotteli vuorotellen silmiini ja jalkoväliini ovela virne kasvoillaan. Yleensä minulla rupesi seisomaan ja tiukoissa farkuissa pullotus varmasti näkyi. Huomattuaan seisokkini opettaja tuli aina virnistellen seisomaan aivan viereeni ja puristeli persettäni ja muniani välillä aika pitkänkin aikaa, kunnes käski minun seurata itseään takaisin luokkaan. Tästä jäi oikeastaan aika mukavia muistoja.
 
Olin
Olin 13 ikäinen poju ja opettajatar oli arvioni mukaan 35 , hänen kanssaan ajauduimme jotenkin harrastamaan seksiä . Sitä onnea riitti koko lukuvuoden ja myös kesäloman ajan se vuosi on ollut parasta koko elämässäni . Ei se ollut mielestäni hyväksikäyttöä se oli ihanaa .
 
vierailija
Ylioppilaaksi päästyämme naimme kahdestaa yhtä kolmikymppistä nais opettajaa..tosin alkoholilla oli pikkuisen asiassa osuutta.
Opettaja tunnusti että oli katsellut sillä silmillä meitä kumpaakin.
Kaverillani oli aika kookas kalu ja se sai opettajan sekoomaan.
Se oli mun eka kimppa kokeilu ,,ja saimme oikeaa tukiopetusta kyseiseltä maikalta.
Kävimme myöhemminkin vierailemassa kaverin kanssa kyseisen naisen luona,,sen verran ihanaa oli että palattiin muistelemaan uusinnalla.
 
vierailija
No mua nyt ei ihan pantu (enkä olisi ollut siihen ikäistäni vanhemman kanssa vielä valmiskaan), mutta söpönä kundina sain kyllä hinkkauksia (sellaisia "tarvittaessa vahingoiksi tulkittavia" sekä pientä vihjailua kahdestaan tai muiden kuullessa, mikä ei silloin tuntunut kivalta.

Tunne on sama kuin seksuallisessa hyväksi käytössä varmaankin myös tytöillä, ei kivaa. Vaikka mitään ei VARSINAISESTI tapahtuisikaan.

Katsokaa ruotsalainen elokuva "Jo joutui armas aika". Jos oma kantti olisi kestänyt, tuollaiset tapahtumat eivät olisi olleet kovin kaukana.. Itse asiassa usein koulua muuton takia vaihtaneena mutamankin naisopettajan kanssa.

Mutta tunne oli ikävä, en ollut siitä mitenkään otettu, vaan nimenomaisesti "häiritty". 20+ ajattelin noista vielä, että mitähän ne daamit (osa erittäin hyvännäkösiä kolmekymppisiä), on tehny himassa esim. kun pyysivät multa kuvia itsestäni esimerkiksi.

En tiedä tuosta panemisesta tosiaan, enkä usko sen olevan kovin yleistä ainakaan ennen yliopistoikää, en puolin enkä toisin, mutta tuo himoitseminen ja seksuaalinen härintä naisopettajilta poikia kohtaan on kyllä valitettavan paljoni yleisempää kuin luullaan. Siitä ei vain puhuta koska poika tai myöhemmin mies asettaa itsensä "pellen asemaan" sanomalla, että "Itku meinas tulla ku se hyvännäkönen enkun opettaja lähenteli mua". Eikä nainen tietenkään voi olla hyväksi käyttävä osapuoli, eihän..? ; )
Hahahah! Homo.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Koulu aikanani vain mies opettaja yritti että tulisin hänen luokse saamaan tuki opetusta kun matikka oli mulle siihen aikaan vaikeeta. Mutta yksi poika kertoili toiselle pojalle joka oli ollut sen luona saamassa sitä tuki opetusta. Sen luona on oltava alaste ja kun kalu nousee yläs on mentävä sen luokse ja se runkkaa sen pehmeeksi uudestaan. Eli hän oli sen tunnin aikana noin 10-14 kertaa runkattavana, Ja se tuki opetus oli perseestä kun ukkoa kiinosti vain mun munani se kertoili sen kaverille. Ja seuraavan kerran kun oli sen oppi tunti mulla. Kiitos ei en tarvitse sulta niitä tuki opetusta minä sanoin sille opelle. Oikein hyvä Seppo voikin tulla sun tilallesi se vain sanoi mulle ja meni sanomaan seuraavaan luokkaan, Sepolle että on paikka sille sittenkin kun meni pupu pöksyihin pojalla.
Ja minua olis kiinostanut kysellä Sepolta siintä tuki opetuksesta hiukan, Mutta aina oli mulla tai Sepolla esteitä että emme päässeet kahdestaan juttelemaan.
Mutta kerran kun olin kaupunkilla ja näin Sepon, Se odotti selvästi jotain ja se
meidän ope tuli autollaan Sepon kohalle ja poika autoon sekä laittoi heti open käden haaroihinsa. Eli vai sellainen poika se Seppo onkin open leluna. Mutta tästä on aikaa kulunut jo 40w eli ope on jo kuollut ja se poika on missä on.
 
vierailija
Myöskin on mullakin samanlaisia kokemuksia opettajista. Minä olin silloin 15w poika ja ei maistunut mulle enää koulun käynti. Mulle järjestettiin aika eläkkeellä olevalle opelle ja sen tehtävänä oli tutkia mut miksi ei koulu kiinosta minua.
Minä menin sen luokse ja sillä oli lekurin takki päällä ja minä luulin että se on lekuri joka on eläkkeellä. Poika otas sulta vaatteet pois niin katsotaan onko sullaa vikaa ja missä. Mulla sojotti mun penis kun menin sen eteen alaste. Ja se väitti että monella pojalla on täällä vikaa ja rupesi minua runkkaamaan. Kun lähestyin maalia se laittoi metallisen astian mun peniksen eteeni ja minä laskin siihen mun spermani. Täytyy tutkia sun spermasi mutta kun on tässä sitä sun spermaasi liian vähäsen. Ja se runkkasi minulta monta satsia samantien. Tulet huomenna niin tiedän onko se sun vikasi siellä jalkojen välissä. ja kun olin käynyt 3 päivänä antamassa sille näytteen mun isälläni heräsi herätys kellot päässä ja se kävi sielä. Kun mun isäni tuli kotia se otti heti multa housuni alas ja mulla koveni se heti. Ei ole meidän pojassa tuolla vikaa ja sinä ET mene sinne enää ikinä. Minä en maksanut sille kuin nyrkilläni kertoi isäni mulle/meille. Se oli poikien hyväksi käyttäjä ja isäni vierailun jälkeen se muutti maisemaa.
 
exope
Meillä oli koulussa ope joka piti pojista, Se yritti vaikka millä keinoin päästä kat-
selemaan kun me pojat käytiin suihkussa. Minuakin se yritti monta kertaa tule vessaan niin jutellaan hiukan. Kun oli mulla kokeet se sanoi mulle että pieleen meni mulla se koe. Mutta kun tulet illalla mun luokseni niin minä hiukan korjai-
len sitä sun koe paperiasi. Minä menin vakoilemaan sen luokse. Siellä kävi poikia
ja kun yksi tuttu poika minkä minä tunnen lähti sieltä pois. Minä siltä kyselin mitä
se sille teki. Housut pois ja sen eteen runkattavaksi se sanoi suoraan mulle. Mutta se teki virheen kun meni antamaan hyväksytyn arvosanan pojalle joka oli laiska kuin taivas. Ei tehnyt tunnilla mitään se vain piirteli vihkoonsa jotain mitä sille mieleen tuli. Ja se kävi tosi mielellään siellä open talolla runkattavana.
Reksi piti sille pojalle kokeen ja se ei sitä läpäissyt, Mutta open paperissa luki että se oli sen läpäissyt. Reksi jutteli pojan kanssa ja keskustelu nauhoitettiin. Se kertoili että se käy joka päivä koulun jälkeen sen open luona. Se on alaste ja ope sekä sen kaverit tai toiset pojat runkkaavat sitä siellä. Mutta se saa palkan siintä
poika kertoili ylpeenä reksille. Ja seuraavana päivänä EI tullut enää sitä opea töihinsä, Ja poika joka oli sen leluna katosi eli sekin laitettiin johonkin laitokseen.
 
vierailija
Mitenkähän yleistä Suomessa mahtaa olla, että naisopettajat paneskelevat alaikäisten oppilaidensa kanssa, ja vievät poikuudet?
Jenkeissä näyttäisi muutamien sivustojen perusteella olevan tämän hetkinen kuuma trendi, ainakin sen perusteella miten usein sikäläiset naisopettjat näyttävät joutuvan hankaluuksiin oikeuslaitoksen kanssa sen jälkeen, kun ovat jääneet kiinni nuorten poikien kanssa paneskelusta. Muutamia esimerkkejä tässä:

http://femalesexoffenders.com/fso/
http://naughtyneighbors.zoeoez.com/category/teachers-2/
http://femaleteachersinheat.blogspot.com
http://sexcrimewatch.blogspot.com
mulla oli kerran lähellä. naisopettaja halasi kevät juhlassa ja sanoi” sulla on yhtä iso kuin olen aina haaveillut” se siitä lähdin kiekkokouluun Kanadaan ja kun palasin opettaja oli vaihtanut paikkakuntaa. Jenkeissä teinitytöt ovat niin kiimaisia että he valloittavat opettajan kokemusta on kun kuuntelin siskojeni puheita 70-luvun Buffalossa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä