Naispuolinen, hapan, työkaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tiedättekö ihmistyypin..on äärimmäisen tekopirteä ja samalla kovin hapan. Piikittelee kaiken sen positiivisuuden varjolla, mutta en todellakaan tiedä miksi juuri minulle. Pitää kovasti juoruilusta, mielellään ns. sisäpiiriin kuuluvan ringin kanssa - joista suurin osa miehiä.
Suhtautuu minuun, ulkopuoliseen naiseen ikävästi.

Kyseinen nainen ei esimerkiksi tunnu uskovan että vaalea hiusvärini on aito, tai että ripseni ovat aidot tai että olen taas ihan oikeasti ostanut uuden vaatteen kolmella eurolla kierrätettynä, tai että nyt vaan satun olemaan hoikka, en omista vaakaa, syynää painoa, ole ulkonäkökeskeinen. Palkkakuitti tuodaan huikkauksella ole sinä tekevinäsi niin hän on maksavinaan. Mutta oikeasti hänellä ei taida olla harmainta aavistustakaan mitä työnkuvaani kuuluu.

Minua ei todellakaan kiinnosta minkäänlainen draama, joten olen ollut niinkuin häntä ei olisikaan, keskityn töihin. Mutta välillä se on vaikeaa. Terepeuttini mielestä juuri siksi tämä nainen jatkaa, mutta ehdotuksia toimintatavoista en ole ainakaan vielä saanut.

Mieheni on kehoittanut minua sanomaan naiselle suoraan että jättää minut rauhaan, menisi pois. Mutta neuvo ei vaan ole pieneen työyhteisöön sovelias.

Mitä ihmettä keksin? Hän on jatkanut samalla tavalla jo.. 3 vuotta ja olen kerran ollut kuukauden sairaslomalla uupumuksen ja kiusaamisen takia - on varmasti kaikkien tiedossa.
Mutta akka vaan jatkaa ja jatkaa. Se kamala hapan ämmä.

Teeskentelenkö että en kuule, enkä reagoi?

Leiki tosiaan kuuroa. Tyypillä on ongelmia itsensä kanssa ja siksi vittuilee sinulle.
Todennäköisesti kateellinen ja tottunut olemaan se työpaikan keskipiste, joten kokee sinut uhaksi itselleen.

Ei tuollaisten kanssa voi voittaa, käyvät hermoille vittumaisilla nälväisyillään, joten itse etsisin uuden työpaikan.

Itse olen myös tuommoinen ''luomu'' kummajainen ei hiusväriä kosmetiikkaa tms juuri ikinä ja työpaikalla yksi nainen piikittelee koko ajan siitä ja muusta vastaavasta ja ihmettelee joku voi olla noin tööt mä vaan nauran aina sille ku se piikittelee on ruvennu miettii mikä tohon hiton kahjoon puris :)

En kyllä ole minkäänlainen keskipiste tai halua keneltäkään huomiota, en niiltä keski-ikäisiltä miehiltäkään, nainen saa pitää rinkinsä. Olen mielellään ulkopuolella, kunhan saan olla rauhassa.

Että sikäli akan käytös on hyvin hämmentävää. Puolustaa jotain mitä ei ole olemassa?

Moni on täältä lähtenyt, kahdella naisella oli vuosia jatkunut kauna. Ajattelin että huh, nyt se hankala ihminen lähti, vaan ei. Olisko tällä kyseisellä ihmisellä ollut suurempi roli kun luulinkaan. Ja luulen että vaikka sanoisin mitä vaan, miten vaan, akka aina ymmärtää sen vastaan nälvimiseksi. Sen täytyy olla ihan sekaisin.

- ap

Moni on täältä lähtenyt, kahdella naisella oli vuosia jatkunut kauna. Ajattelin että huh, nyt se hankala ihminen lähti, vaan ei. Olisko tällä kyseisellä ihmisellä ollut suurempi roli kun luulinkaan. Ja luulen että vaikka sanoisin mitä vaan, miten vaan, akka aina ymmärtää sen vastaan nälvimiseksi. Sen täytyy olla ihan sekaisin.

- ap[/QUOTE]
no sairas hän on. muista se itse. niin pärjäät.

Tiedättekö ihmistyypin..on äärimmäisen tekopirteä ja samalla kovin hapan. Piikittelee kaiken sen positiivisuuden varjolla, mutta en todellakaan tiedä miksi juuri minulle. Pitää kovasti juoruilusta, mielellään ns. sisäpiiriin kuuluvan ringin kanssa - joista suurin osa miehiä.
Suhtautuu minuun, ulkopuoliseen naiseen ikävästi.

Kyseinen nainen ei esimerkiksi tunnu uskovan että vaalea hiusvärini on aito, tai että ripseni ovat aidot tai että olen taas ihan oikeasti ostanut uuden vaatteen kolmella eurolla kierrätettynä, tai että nyt vaan satun olemaan hoikka, en omista vaakaa, syynää painoa, ole ulkonäkökeskeinen. Palkkakuitti tuodaan huikkauksella ole sinä tekevinäsi niin hän on maksavinaan. Mutta oikeasti hänellä ei taida olla harmainta aavistustakaan mitä työnkuvaani kuuluu.

Minua ei todellakaan kiinnosta minkäänlainen draama, joten olen ollut niinkuin häntä ei olisikaan, keskityn töihin. Mutta välillä se on vaikeaa. Terepeuttini mielestä juuri siksi tämä nainen jatkaa, mutta ehdotuksia toimintatavoista en ole ainakaan vielä saanut.

Mieheni on kehoittanut minua sanomaan naiselle suoraan että jättää minut rauhaan, menisi pois. Mutta neuvo ei vaan ole pieneen työyhteisöön sovelias.

Mitä ihmettä keksin? Hän on jatkanut samalla tavalla jo.. 3 vuotta ja olen kerran ollut kuukauden sairaslomalla uupumuksen ja kiusaamisen takia - on varmasti kaikkien tiedossa.
Mutta akka vaan jatkaa ja jatkaa. Se kamala hapan ämmä.

Teeskentelenkö että en kuule, enkä reagoi?[/QUOTE
Minulla tuolainen rouva vei lähes kaikki työn haukkumalla ja mustamaalaten. Teke sitä järjestaytyneesti pikku piirissä.savustaa ulos. Tuollaiset on vaarallisia tyyppejä. ei mitään rajaa. Mielistelevät esimiehiä. Esimiehet ei välitä kunhan ite pärjäävät sen kanssa. Raskasta sulla.

Kysy siltä kaikkien kuullen asiallisesti miten hänen epäkohtelias käytös edistää yhteisiin liiketoiminnallisiin päämääriin pääsemistä.
En tiedä miten joku (tässä tapauksessa minua 20 vuotta vanhempi henkilö) voi olla niin ajattelematon, tähän pätee sanonta englanniksi: juo myrkkyä ja odottaa toisen henkilön kuolevan.
Kamalaa energianhukkaa!

Arvatkaas kuka on muistaakseni meidän työyhteisön työhyvinvoinnista vastaava henkilö. No hänhän se on.o_O

Älä nosta juttua esiin.
Ei sinun tarvi sille puhua tai olla ystävällinen.

Ei sinun tarvitse sen kanssa toimeen tulla. Sinun tarvitsee ainoastaan tehdä töitä sen kanssa.

Jos se puhuu sinulle, niin hymyile ja nyökkää, tms. älä kommentoi. Jos on pakko jotain sanoa, niin sitten jotain asiallista. Älä kysy mielipiteitä, tai jos kysyt, niin älä esitä omaa. Kaikki kommentit, mitä esittää sinua kohtaan, niin anna mennä vain ohitse. Eikö usko, että hiusväri on luonnollinen, entä sitten? Ei usko, että teet töitä, entä sitten? (jos ei ole päättävässä asemassa sinun suhteen)

Ja muista, ainoa asia, mikä pitää tehdä, on tehdä töitä sen kanssa. Se jää työpaikalle, kun lähdet kotiin, se ei seuraa sinua sinne.

Yhteistyössä