Naispuolinen kaveri pyysi iltaa istumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varattu mies

Vieras
Näin pitkästä aikaa erään tutun naisen ja pienen jutustelun jälkeen hän vielä ehdotti, että mentäisiin joskus iltaa istumaan jonnekin siistiin ravintolaan ja vaikka yökerhoon.

Itse en tuosta jälkimmäisestä hirveästi piittaa, mutta hyvä ruoka maistuu aina. :)

Vaan onko tuo ihan korrektia, että varattu mies lähtee naispuolisen kaverin kanssa rilluttelemaan? Kaveri on tietysti kaveri, oli hän sitten mies tai nainen, mutta joku tuttava voi nähdessään ajatella vaikka mitä.

Onko vanhanaikaista olla näin "tiukkapipoinen"?

Mitä siitä, mitä tuttavat ajattelee?

Muuten olen sitä mieltä että jos voit suoraan sanoa puolisollesi meneväsi naispuolisen kaverin kanssa ravintolaan mitenkään salailematta asiaa tai ilman mitään taka-ajatuksia niin miksi se ei muka silloin olisi sopivaa? Ja jos illan aikana ei tapahdu mitään, mitä et voisi myöhemmin kertoa puolisollesi, niin ongelmaa ei ole.

Tuskinpa illan aikana tapahtuu mitään sellaista jota ei kotona voisi raportoida, ei vaikka toki toisin toivoisin. Mutta tuo julkinen paikka minua askarruttaa.

Jos haluat ongelmia parisuhteeseesi, mene vaan toisen naisen kanssa iltaa istumaan. Se on nimittäin niin, että kun antaa pirulle pikkusormen, se vie kohta koko käden.
Mieti tarkkaan, millaisia alkuja teet elämässäsi. Moni asia on alkanut vain pienen pienestä alusta.

Tuskinpa illan aikana tapahtuu mitään sellaista jota ei kotona voisi raportoida, ei vaikka toki toisin toivoisin. Mutta tuo julkinen paikka minua askarruttaa.

Jos tuolla asenteella olet liikkeellä, niin jätä väliin koko homma. Jos oikeasti olisit lähdössä kaverimeiningillä, niin mitään ongelmaa ei olisi, eikä tarvitsisi miettiä tuollaisia julkisia paikkojakaan.

Minulla on vastakkaista sukupuolta oleva ystävä, eikä minua askarruta yhtään kutsua häntä kotiimme kylään puolisoni ollessa kotona tai vaikkapa lähteä hänen kanssaan julkiselle paikalle kahden kesken iltaa viettämään, mutta minun omatuntoni onkin puhdas.

Viimeksi muokattu:

Jos asenne on tämä, eroa ensiksi ja mene sen jälkeen treffeille. Miksi olet naisen kanssa, kun toivot, että jonkun toisen kanssa tapahtuisi jotakin "valonarkaa".

Minä ottaisin vaimon mukaan ja lähtisin istumaan iltaa kolmestaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä