Naispuolinen työkaverini puolusteli pettämistäni toisen työkaverin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syrjähypyn ME-mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syrjähypyn ME-mies

Vieras
Naispuolinen varattu työkaverini sai tietää, että olen pettänyt erään toisen varatun naispuolisen työkaverini kanssa firman bileissä.

Kivityksen ja haukkumisen sijaan naispuolinen työkaverini suhtautui asiaan ymmärtävästi (vaimoni on raskaana) ja ikään kuin kivana asiana. Minua teko harmitti, mutta hän puolusteli tekoani ja haki sen hyviä puolia.

Oliko kyse vain mielistelystä ja mustasukkaisuuden peittelystä vai yrittikö hän rivien välistä kertoa, että hänelläkin on "ovet auki" ja seuraavissa bileissä voisin pettää hänen kanssa?

Jos olet yhtään järkimies ja vastuullinen, tiedät, jotta tyhmästi teit. Raskaana olevan vaimon pettäminen on törkeää. Otit kertakaikkisen ison riskin pilata elämäsi tärkeimmät asiat. Kannattaa pitää vastaisuudessa housut jalassa ja vetoketju lukkoneulalla varmistettuna, jotta perheesi ja sinä itse säästytte kuumilta kyyneliltä. Huonolla omallatunnolla ja syyllisyyden vaivaamana on hankala olla vilpitön ja onnellinen.

Naispuoliset työtoverisi sen sijaan.... molemmat varmasti tietävät perhetilanteenne. Yksinkertaisesti heitä ei kannata kahta kertaa vilkaista!

Tapahtuiko tämä pettäminen kenties hotellihuoneessa? Oliko tuo varattu työkaveri sattumoisin aasialainen? Entäs oliko kortsut tällä kertaa matkassa niin että pääsitte "loppuun asti"?

Alkuperäinen kirjoittaja tämä kuultu ennenkin?;11450030:
Tapahtuiko tämä pettäminen kenties hotellihuoneessa? Oliko tuo varattu työkaveri sattumoisin aasialainen? Entäs oliko kortsut tällä kertaa matkassa niin että pääsitte "loppuun asti"?

Eiku aasialainen istuu aina rappukäytävässä itkemässä. Työkaveri on jostain syystä suihkussa.

naiset ovat aina kivittämässä pettäjä ukkoja noin julkisesti mutta kuitenkin itse aina valmiina hyppäämään gigolon kanssa sänkyyn. tää on nähty juttu. naiset ovat niiiin yksinkertaisia, tyhmiä ja idiootteja... kaksinaamaisia moralisteja...

naiset ovat niiiin yksinkertaisia, tyhmiä ja idiootteja... kaksinaamaisia moralisteja...

Ketjun aloittaja - mies - kehuskeli kuinka on paneskellut työkaveriaan raskaana olevan vaimonsa selän takana ja kun toinen työkaveri otti tämän puheeksi, aloittajan ensimmäinen ajatus oli että onkohan tuokin ihastunut minuun ja saisikohan seuraavissa bileissä pesää tuoltakin. Joten jos naiset ovatkin "niiiin" yksinkertaisia, tyhmiä ja idiootteja niin kyllä miehet tulevat kevyesti rinnalle.

Viimeksi muokattu:
Ketjun aloittaja - mies - kehuskeli kuinka on paneskellut työkaveriaan raskaana olevan vaimonsa selän takana ja kun toinen työkaveri otti tämän puheeksi, aloittajan ensimmäinen ajatus oli että onkohan tuokin ihastunut minuun ja saisikohan seuraavissa bileissä pesää tuoltakin. Joten jos naiset ovatkin "niiiin" yksinkertaisia, tyhmiä ja idiootteja niin kyllä miehet tulevat kevyesti rinnalle.

Joo, pata kattilaa soimaa... nyt jos pari on tasapuolinen tuossa pettämisessä, hope so, niin vaimon odottama lapsi on työkaverin, jota vaimo, tietysti, edelleenkin käy kuksimassa.

Viimeksi muokattu:
Minä ihmettelen ihmisiä, jotka aina vähättelevät pettämisiään, ovat ikäänkuin oikeutettuja siihen.
Itse ainakin inhoisin itseäni jos sortuisin sellaiseen peliin. Joillakinhan se kestää vuodesta toiseen piilossa ja salassa olevinaan, vaikka koko kylä, mikä ympäristö nyt onkaan, tietäisi. Pitäisi olla selkärankaa näyttäytyä myös päivänvalossa ja olla rehellinen jos kerran asia on siihen pisteeseen mennyt. Mitä siitä enää peittelemään. Varmasti petetyn puolison kärsimykset on jo kärsitty vuosien saatossa, ettei sen puoleen väliä.

Yhteistyössä