S Sarah Vieras 11.12.2005 #201 Voi hyvä jumala en ole pitkään aikaan lauennu noin rajusti.Kiitos tyttönen olet ihana!
S Sarah Vieras 11.12.2005 #203 Enpä tiiä.Poikaystävän pitäisi tulla käymään.Taitaa mennä koko päivä hänen kanssaan.Mutta ajattelen sinua.Tuskin jää yöksi en oo varma.Sä?
Enpä tiiä.Poikaystävän pitäisi tulla käymään.Taitaa mennä koko päivä hänen kanssaan.Mutta ajattelen sinua.Tuskin jää yöksi en oo varma.Sä?
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #204 Empä varmaan ihmeempiä.. Jaa hän tulee.. Koska pidämme sen kiimaisen tuokion?
S Sarah Vieras 11.12.2005 #205 Sano tulevansa klo12 ennen sitä tai sit se jää aika myöhään.On katos töitä.
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #210 No aika tavallinen. Kiersin kaupungilla kaupoissa.. No illalla kävin ulkona.. Olitsä siellä synttäreillä?
No aika tavallinen. Kiersin kaupungilla kaupoissa.. No illalla kävin ulkona.. Olitsä siellä synttäreillä?
S Sarah Vieras 11.12.2005 #211 Olin juu kivaa oli,mutta olis pitäny ottaa matalammat korot.Me mentiin baariin illemmalla,nyt on jalat hiukkasen kipeet.Ostitko jotain kivaa?
Olin juu kivaa oli,mutta olis pitäny ottaa matalammat korot.Me mentiin baariin illemmalla,nyt on jalat hiukkasen kipeet.Ostitko jotain kivaa?
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #212 No itse asiassa en.. Ennen kun lähden niin on vaikka mitä ostettavaa, pääsen kauppaan niin herää kysymys mitä ostan
No itse asiassa en.. Ennen kun lähden niin on vaikka mitä ostettavaa, pääsen kauppaan niin herää kysymys mitä ostan
S Sarah Vieras 11.12.2005 #213 Minulle taas käy niin kun menen kauppaan,näen usein asioita jotka on pakko ostaa.Kaikkea en voi ostaa,mutta välillä tulee tuhlattua turhaan.
Minulle taas käy niin kun menen kauppaan,näen usein asioita jotka on pakko ostaa.Kaikkea en voi ostaa,mutta välillä tulee tuhlattua turhaan.
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #214 Joo tuleehan sitä tuhlattua turhiin.. Oliko baaris kivaa? Joitko paljon?
S Sarah Vieras 11.12.2005 #215 Oli en juonut paljon en yleensäkkään juo.Ja yksi nainen selvästi flirttaili kanssani,antoi numeronsa.En taida soittaa.
Oli en juonut paljon en yleensäkkään juo.Ja yksi nainen selvästi flirttaili kanssani,antoi numeronsa.En taida soittaa.
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #216 Niin en minäkään paljoa juo.. Aijaa, flirttaili.. Oliko hyvännäköinen?
S Sarah Vieras 11.12.2005 #217 Oli hän vaikutti kivalta.En kuitenkaan soittaa,ainakaan tänään.Etkai suutu jos soitan?
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #218 En pistä ollenkaan pahakseni.. Kunhan et liikaa innostu ja minua unohda?
S Sarah Vieras 11.12.2005 #219 En minä sinua unohda,vaikka minusta ei vähään aikaan kuulu.Niin taitaa ainakin joulun aikaan sillon en taida ehtiä valitan.
En minä sinua unohda,vaikka minusta ei vähään aikaan kuulu.Niin taitaa ainakin joulun aikaan sillon en taida ehtiä valitan.
S Sarah Vieras 11.12.2005 #221 Niin.Nyt täytyy mennä laitan paikat ja itseni kuntoon,ennen kun poikaystäväni tulee.Hyvää päivaa sulle suukkoja
Niin.Nyt täytyy mennä laitan paikat ja itseni kuntoon,ennen kun poikaystäväni tulee.Hyvää päivaa sulle suukkoja
T Tyttönen Vieras 11.12.2005 #223 Tiedätkö mitä. Mä nautin ihan kauheesti sun seurasta ja haluan että tulet mun kans kiimaseen orkkuun tänään. Pusuja.
Tiedätkö mitä. Mä nautin ihan kauheesti sun seurasta ja haluan että tulet mun kans kiimaseen orkkuun tänään. Pusuja.