S Sarah Vieras 08.12.2005 #51 Eivät minuun vetoa.Mitä mieltä sinä olet isabellasta,annasta ja johannasta?Oletko märkänä?
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #52 Annalla on ihanaiset tissit.. Pidätkö nandin tisseistä? Olen märkänä..
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #53 Annalla on ihanaiset tissit.. Pidätkö nandin tisseistä? Olen märkänä..
S Sarah Vieras 08.12.2005 #54 En pidä riipputisseistä,on nandi kaunis sitä en kiistä.Omat rintani ovat pystyt ja ryhdikkäät.Sinun?Mäkin olen märkä.
En pidä riipputisseistä,on nandi kaunis sitä en kiistä.Omat rintani ovat pystyt ja ryhdikkäät.Sinun?Mäkin olen märkä.
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #55 Minun tissini on pystyt pienet.. Eikös nandilla ole iso nännien alue.. Siitä pidän..
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #57 Kiva kun säkin olet märkänä.. Harmi kun nois kuvis ei näytetä rivosti peppua.. Kiihotun siitäkin valtavasti.. Sä?
Kiva kun säkin olet märkänä.. Harmi kun nois kuvis ei näytetä rivosti peppua.. Kiihotun siitäkin valtavasti.. Sä?
S Sarah Vieras 08.12.2005 #58 Kyllä vaan.Kiihotun valtaisasti jos näen naisen seksikkäässä asennossa,vaatteissa tai ilman.Sinä?
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #61 Joo kyllä kiihotun todellakin.. Ihanaa kun oot märkänä.. Minkälainen pylly sulla on? Saisinko kosketella sitä?
Joo kyllä kiihotun todellakin.. Ihanaa kun oot märkänä.. Minkälainen pylly sulla on? Saisinko kosketella sitä?
S Sarah Vieras 08.12.2005 #63 Pyöreä mutta kiinteä,voisi kyllä olla pyöreämpi.Saat koskea mihin tahdot.Nöpöttääkö nännit?Mulla nöpöttää ja stringit on läpimärät,ja farkuissani on kostea läikkä.
Pyöreä mutta kiinteä,voisi kyllä olla pyöreämpi.Saat koskea mihin tahdot.Nöpöttääkö nännit?Mulla nöpöttää ja stringit on läpimärät,ja farkuissani on kostea läikkä.
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #65 Munkin stringit on märät.. Haluisin viedä sut suihkuun pestä kunnolla joka paikan ja sen jälkeen nuolla sua.. Haluisikko pestä mut?
Munkin stringit on märät.. Haluisin viedä sut suihkuun pestä kunnolla joka paikan ja sen jälkeen nuolla sua.. Haluisikko pestä mut?
S Sarah Vieras 08.12.2005 #66 Oi kun se ois ihanaa,ensin peset mut ja sit pesen sut.Mitä sulla on päällä?Mä sivelen itteäni farkkujen läpi.
Oi kun se ois ihanaa,ensin peset mut ja sit pesen sut.Mitä sulla on päällä?Mä sivelen itteäni farkkujen läpi.
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #67 Mulla on hame ja t-paita, stringit eikä rintsikoita.. Haluisikko käyttää mun kaa dildoo?
T Tyttönen Vieras 08.12.2005 #69 Aah pyllistät mulle ja työnnän dildon sun peppureikään.. Tiukka mutta kyllä menee.. Toisella kädellä hieron sun märkää pilluu.. Aah..
Aah pyllistät mulle ja työnnän dildon sun peppureikään.. Tiukka mutta kyllä menee.. Toisella kädellä hieron sun märkää pilluu.. Aah..
S Sarah Vieras 08.12.2005 #70 Suljen silmäni.Nautin siitä kun dildo tunkeutuu peppuuni.Nautin ihanista sormistasi pillullani.Olen niin kostea mahlaa valuu pillustani reisille.
Suljen silmäni.Nautin siitä kun dildo tunkeutuu peppuuni.Nautin ihanista sormistasi pillullani.Olen niin kostea mahlaa valuu pillustani reisille.
S Sarah Vieras 08.12.2005 #71 Nyt ei ehdi enempää.Palaan klo 23 jos haluat jatkaa olen paikalla silloin.
B bisquit Vieras 08.12.2005 #72 Kylläpäs teillä on kiihottava keskustelu täällä meneillään... Täällä seksikäs brunette sivustaseuraajana...
Kylläpäs teillä on kiihottava keskustelu täällä meneillään... Täällä seksikäs brunette sivustaseuraajana...