Hae Anna.fi-sivustolta

Naisten ahdistelu

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä ritva, 24.03.2004.

1. ritva Vierailija

Miten yksin/kaksin matkaavat naiset pärjäävät Goassa? Esim. jos hotellista astuu ulos niin onko heti ""ahdistelijoita"" kimpussa? Saako missään liikkua rauhassa vai onko koko ajan ahdistelijoita/kaupustelijoita ympärillä?

2. Indiafan Vierailija

Aikaisemmin tällä palstalla on käyty ihan mielenkiintoisia keskusteluita. Katsopa niitä.

3. piipaa Vierailija

Goassa käyneenä en kyllä millään usko että tulisi vaikeuksia""ahdistelijoiden"" taholta. Kaupustelijoitakin rannoilla riittää, mutta tokenevat kyllä aika helposti päättäväisellä kieltosanalla.

4. Matkalla Vierailija

Hei! Ahdistelusta ei ainakaan etelä-Goassa ole tietoakaan. Kaupustelijoitakaan ei ole rannalla paria huivinmyyjää lukuunottamatta. Rantaravintolaan kutsu ohikulkevalle nyt ei liene ahdistelua. Jos sitten joku tulee jotakin tarjoamaan, on viisainta heti ystävällisesti osoittaa ettei ole kiinnostunut.

5. Kata Vierailija

Ei mitään huolta ahdistelusta.
    Miellyttäviä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä, niin miehet kuin
    naisetkin.
    Sydämellisyyttä ja lukuisia soul-mates.

Mielilomakohteeni, 9 kerran jälkeen mieli palaa Intiaan
    aina uudelleen.
    Sano naka naka tai maka naka, jos ei miellytä.

6. PiPa Vierailija

Ainoat ahdistelijat ovat todellakin kauppiaat. Mua vähän häiritsivät kadun vieren kojujen naiset jotka kävivät käteen kiinni kun yrittivät saada ostoksille. Pitää olla aika napakka ja olla vaan välittämättä näistä. Jos on liian ystävällinen ja jää selittelemään tai ei sano suoraan ei niin ongelmissa olet.

Muuten Goassa on tosi turvallisen oloista!

7. Silva Vierailija

Kyllä ahdistelevat ihan riittävästi. Ei tartte sen suhteen kulkea puutteessa.

8. Sini Vierailija

Kyllä ahdistelevat. Oikein huvittaa.... Ovat pienikokoisia ja vikkeliä.

9. et sillee Vierailija

Kyllä ainakin suomalaiset miehet YRITTIVÄT ahdistella intialaisia naisia itselleen , eivät yleensä onnistuneet...onneksi, ettei tule toista Thaimaata ;(

10. jepjep Vierailija

kyllä minua vaan tuli muutaman kerran vanha ukko keskellä katua hipelöimään ja ruikuttamaan diskoon.
    ja niitä viheltelyjä ja huuteluja ei sitten jaksakaan enää laskea...

11. mocca Vierailija

Ainoaa ahdistelua tunsin rannoilla, jossa nuoria vaaleaihoisia naisia kuvattiin joka kulmasta. Kerran yksi kohtelias tuli kysymään, saisiko ottaa kuvan. Kieltäydyin. Muut sitten räpsivät minkä ehtivät... tuntui eläintarhan asukille. Jos laitoin silmät kiinni, ympärille oli kertynyt mieskuvaajia laumaksi. Ps en ole mikään uimapukumalli edes ja olin poikaystäväni kanssa koko ajan rannalla.

Älä kuitenkaan anna moisen pilata lomaasi, siellä on ihanaa!!

12. ahdistelijat Vierailija

Hei ! todellakin ainoat ahdistelijat olivat rannoilla ja tienvarsilla olevat yli innokkaat kauppiaat. Ystävällisiä tervehdyksiä ja tuli tietenkin mutta ei mitään käpälöintiä ym.

olen 25 v. vaalea ja olin yksin matkalla, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

13. Pappa Vierailija

On se niin väärin, jos naiset saavat miehiltä ihailevia katseita jopa Intiassa.

Olisikohan nyt syytä suhteuttaa ongelmaa kotomaan uimarantojen menoon tai Välimeren maiden ""niin ihaniin rantapoikiin"". Intiassa useamman kerran käyneenä tiedän sikäläisten uimarantojen olevan kohtuullisen rauhallisia, eikä varsinaista naisten ahdistelua ole ilmennyt.

14. MG Vierailija

Juu tää oli niin kiva aihe että oli pakko liittyä keskusteluun mukaan.
    Olen 38 vuotias mieshenkilö ja voin sanoa kokeneeni ahdistelua Goassa.Goassa nk. päivähomoja kun riittää ihan taksikuskeiksi asti.
    Muille mieshenkilöille varoituksesksi,että kun Intialainen mieshenkilö sivelee selkääsi sormella ylösalas olet juuri saanut paikallisen ihailijan.
    Tämä asia selittynee kyllä sillä että Intialaisilla miehillä on päiväsaikaan ihan liikaa luppoaikaa...hehehe...
    Asian ymmärrettyäni otin sen ihan huumorilla mutta tyttöystäväni oli kyllä hieman ""mustis"".

15. sinkku Vierailija

Juu olen kuullut että Goalla on paljon turisteina myös homo- ja lesbopareja

16. paikalliset miehet Vierailija

..paikallisilla miehillä on vaimo kotona , mutta myös ns päivä poikaystävä. Esim.osa taksikuskeista on homoja , mukavia tyyppejä kyllä . He kummiskin mielellään koittavat iskeä vaaleeta turistimiestä .

17. ihanaa Vierailija

Olen yli 60 v. onpa kivaa jos vielä joku edes vislaisi, en tietenkään pahoittaisi mieltäni. Hymylyttäisi ja ottaisin vitsinä.

18. hyvä asenne Vierailija

19. hyvä Vierailija

Niin on oikea asenne eikä asennevamma.

20. naiset Vierailija

hei ! Tähän ahdisteluun vielä, jos vihellyksiä tulee niin itsehän päätätte miten vastaatte.

21. jälleen Vierailija

Olen kuullut näitä "" homo"" juttuja enemmän intian miehistä

22. ei ahdistella Vierailija

Moi!

Olemme 2 vaaleaa suomalaista naista. Olimme Goalla tammikuusas 2004, miehistä puheen ollen ei ollut minkäänlaista häirintää. Käänsivät pään pois jo heihin päin katsoi. ystävällisiä ja auttavaisia ihmisiä.

kerran Goalla olleet

23. ahdisteltu Vierailija

Minulla on kyllä huonompi kokemus, eräs taxikuski kävi käsiksi.

24. Airam Vierailija

Ja multa repi nuoret intialaispojat bikinien housuja alas, kun menin mereen uimaan. Mut, mitäs pienistä ja paikkahan on ihana. Toi että taksikuski on käynyt käsiksi on jo ikävämpi juttu, olen sentään itsekin joskus tullut yksin öisin reiveistä taksilla hotellille.. varmaan joku luonnevikainen. Goa on niin pieni paikka että siellä on kova sisäinen kontrolli ja turistit tärkeitä joten en usko että toi voi olla kovin yleistä.

25. miehet Vierailija

Eiköhän nää intialaiset miehet ole samalla tavalla miehiä kuin muuallakin päin maailmaa, ehkä tuntuu että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri