Hae Anna.fi-sivustolta

Naisten ahdistelu

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä ritva, 24.03.2004.

1. re Vierailija

Hommahan on yleisesti ottaen niin, että intialaiset miehet pitävät länsimaalaisia naisia helppoina, meillä kun tuo kulttuuri on vähän vapaamielisempää. Intiassa iloittelu ennen avioliittoa on vieläkin kiellettyä. Miehet nyt saavat tehdä mitä lystää, mutta naiset säästelevät itseään elleivät ole ""moderneja"" tai muuten vaan kapinallisia? Goan rannat pursuavat turisteja joten mikäs sen intia-pojan tullessa katselemaan muiden maiden antimia. Se kannattaa kanssa muistaa, että turha tuttavallisuus ja ystävällismielisyys ovat usein merkkejä Intialaiselle, että tuo toinenhan taitaa olla kiinnostunut. Heti vain selväksi, että jutellaan tässä vain kaverimielessä jos muu ei kiinnosta. Kyllä ne usein miten tajuaa.
    Intiassa myös vaalea iho on jotain niin hienoa; Intiassa ollessani moni nainenkin tuli kertomaan kuinka vaalea iho on kaunis ja hän vain tällainen ruskea ja likainen...Bollywood leffojakin kattoessa voi huomata, että usein miten filmitähdet ovat normaalia vaaleampi ihoisia.

2. kaikki pärjää Vierailija

Uskon että Goa on melko turvallinen kohde matkailla, mutta jos itse mokailee niin uskon et se anta jo vihiä paikallisille .

3. Please Vierailija

Kyllä minua saa ahdistella - maailman kauneimmilla silmillä ja
    hymyllä, ja meren rannalla kevyesti suudella, maailman
    lempein paikka.
    Arvatkaa, miksi englantilaisnaiset ovat huonossa huudossa,
    eivät kaikki tietenkään....

4. kärsinyt Vierailija

Minä olin tosi pettynyt Goaan huutelun ja ""ahdistelun"" takia. Ja sitä jatkui vaikka seurana oli oma mieskin, joka todella hermostui näihin tyyppeihin. Kaiken lisäksi en ole edes kummoisen näköinen ja pukeudunkin säädyllisesti. No onneksi tuli nähtyä muutakin Intiaa, jossa ihmiset tyytyivät vain tuijottamiseen :).

Mutta ei enää Goaan, kiitos. Tuli ihan Kanarian Saaret mieleen...

5. Markku Vierailija

Luin yllä olevia juttuja Goa:sta ja naisten ahdistelusta ,olin siellä 2. viikkoa ,en huomannut kertaakaan mitään sellaista,on monta tapaa käsittää sitä kultuuria mikä on kaupantekoa ja mikä on muuta. Siihen taxxi juttuun en kyllä oikein usko pieni paikka autossa numero ja tuhat muuta haluaisi kyseisen homman ei taxxi-yrittäjä ole niin tyhmä että vaarantaisi elantonsa ja vapautensa . mutta sen uskon että on valetaxxi (on jäänyt monelaista miestä koukkuun )ja siitä pitää heti ilmoittaa poliisille tai ainakin toiselle varmasti oikealle taksille. Olen jokseenkin kielitaidoton eikä minua ole koskaan yritetty taksissa ryöstää johtuuko se siitä että laitan aina auton numeron ylös johon nousen ja niin että kuljettaja sen huomaan.Suomessakin on pimeitä takseja yleensä ulkomaalaisten kuljettamia joita on syytä varoa.
    Lähtö aamuna kuuntelin ihmisten puheita ja erityisesti erään naisen ei ollut mitään hyvää Goalla ei ruokaa,palvelu
    kelvotonta, hinnat korkeat ym. ym. sanoinkin vaimolle mistähän nämä 2 kg on tullut vyötärölle ,samoin levännyt mieli ylimääräinen laukku tuliaisille puku puuesineitä ja lomakassaan jäi vielä rahoja,että päästään taas tammikuussa Goa:le Elikkä sitä saa mitä tilaa.

6. ahdistelu Vierailija

Hei ,
    uskon myös ettei oikeat taxikuskit ahdistele turisteja, ei ne uskalla, olen itsekin ollut valetaxin kyydissä, mitään ei kuitenkaan hanluutta ollut, mutta uskon myös et nää valetaxit voivat olla ihan mitä vaan niin kuin muuallakin maailmassa. Goalla voi takseihin luottaa, miellyttäviä kuskeja ja hyviä autoilijoita.

7. yksinäiset naiset Vierailija

Miten tällä kaudella naiset ovat saaneet olla rauhassa / tai ei kertokaa onko turvallista edelleen kuten pari vuotta sitten. Entäs taxit ovat turvallisisa ja kannattaako luottaa kuskeihin. Miten rannalla tuijotetaanko vielä kuten muutama vuosi sitten.

8. ei hätää Vierailija

Tulin viikko sitten jälleen yhdeltä Goan reissulta eikä ongelmia ollut.Paikalliset Goalaiset antavat kyllä olla aivan rauhassa jos haluaa.Rannalla joutuu ikävä kyllä tuijottelun kohteeksi jos paikalla on paljon muualta tulleita intialaisia jotka eivät ole vaaleita ihmisiä aikasemmin nähneet.Kannattaa olla välittämättä liikaa.Hyvänä vinkkinä annan,että menkää aina saman shackin luokse ottamaan aurinkoa jos kivan löydätte sillä voin taata henkilökunnan pitävän turhat tuijottelijat poissa.
    Varsinkin Calangutessa Horizon Shackissä huolehditaan meistä ""yksinäisistä""naisista ihanalla tavalla.Paikka on 4-5 shack Calanguten rappusilta ja heillä on myös suomen lippu roikkumassa kun ovat paljon ystäviä täältä saaneet.

9. yksinäiset naiset Vierailija

Ihanaa ettei tarvitse kuunnelle huutoja perään kuten Turkissa joka on mennyt ihan älyttömyyksiin.

10. sinkkunainen Vierailija

Hei, olis minusta kivaa kävellä jonkun ihanan intian miehen kanssa käsikädessä rannalla, katsella auringon laskua ja jopa auringon nousuakin. Onko tanssipaikkoja josta vois löytää sellaisen namupalan. Olen tulossa Goalle 3.3. 2 vkoa.

11. 45 v Vierailija

Ihanalta kuulostaa jos noin kävisi että käsikädessä aamuaurinkoa katsoisi. Ainahan yksinäinen ihminen seuraa kaipaa.

12. Hanipupu Vierailija

Olen kävellyt meren rannalla käsi kädessä ja unelma on tullut todeksi. Osta 10 rupialla tai ota complimentary copy
    tapahtumavihkonen (kuukausittain ilmestyy uusi), siinä
    on päivittäin musiikki- ja muut tapahtumat. Olen tanssinut
    monissa rantashackeissa, Najkin baarissa, Palm & Sands-
    ravintolassa, Parrassa, El Qupieirossa Porvolimissa, Mapusan lähellä, Saligaoon johtavan tien varressa (en
    muista nimeä), Panjimissa, Golden Eye-ravintolassa,
    hotellin hiluissa ym.
    Elämäni parhaimmat tanssit ja lempeimmät ja fiksuimmat
    tanssittajat.

13. iltamenot Vierailija

Kiva kuulla että goalta löytyy menopaikkoja. Minkälaista tanssimusiikkia on? Entä bubi/baarikulttuuri

14. 10 RUPIAA Vierailija

uSKOMATONTA, OSTA 10 RUPIALLA, TARKOITATKOHAN MIESTÄ HUH HUH

15. Goasta palannut Vierailija

10 rupialla tuskin miestä saa edes Goassa, jo pelkkä tunnin hieronta maksaa n. 300 rupiaa. Yksinäinen nainen saa kyllä miesseuraa (jos sitä haluaa) ihan mistä vain. Kävele esim. rannalla, niin tarjokkaita kyllä ilmaantuu, päivälläkin. Voit yhdistää sekä auringonoton, että kavenrinmetsästyksen. Näin homma toimi ainakin Calaguten rannannalla pari viikkoa siitten.

16. aish Vierailija

hehe...
    tosiaan, miksiköhän englantilaiset naiset ei oo hyvässä huudossa goalla? ehkä siksi et ne on siellä seksilomalla... tosin hyväksikäyttö on molemminpuolista, nainen saa nuorta miestä ja nainen tarjoo miehelle rahaa, ostaa tälle kaikkee mahdollista, maksaa ruoat ym... vähä niinkuin suomimies käyttäytyy thaikkulassa....
    rannalta ja klubeilta löytyy kyllä näitä playboy-tyyppejä...

Ja siitä ahdistelusta,
    kannattaa miettiä miten ite käyttäytyy. Ite en voinu kuvitellakaan olevani uikkarissa/bikineissä turistirannalla...ja kohtelu oli siten jokseenkin parempaa...vaikka tuijottelua ei tietty voinu välttää...

Ite rakastuin intiassa...heh..sain kokee aidon intialasen rakkauden...jos ny kukaan suomessa tietää mitä sillä tarkotetaan.

17. intialainen rakkaus Vierailija

Ovatko intialaiset miehet huomaavaisia naisia kohtaan. Ostelevatko lahjoja kukkia????? Vievätkö syömään ravintoloihin ja tanssimaan vai odottavatko todella palkkaa seurasta.

18. taxi Vierailija

onko taxit turvallisisa esim.""lennosta otettuna"". Onko hinnat edelleen taxeis edullisia. Miten yksinäisen naisen tazissa matkustaminen voiko kuskiin luottaa........

19. miettynyt samaa Vierailija

Olen miettinyt samaa asiaa, olen yksin lähdössä 3.3. Goalle, vaalea nuori nainen, ajattelin liikkua ympäriinsä enkä ainoastaan löhöillä rannalla. Mitenkähän on uskaltaako luottaa näihin takseihin. Ovatko varmasti turvallisia .?

20. varokaa Vierailija

Hei, varokaa ainakin sellaisia hierojia / vanhat ukot jotka pitävät rättikojuja ja sanovat että heillä myös hierontapalvelu, menin lankaan. Verhon takana peti ja mukamas hieroja , kyllä oli tällä äijän kuppelolla ainakin jotain muuta mielessä yäk yäk yäk.

21. Hani Vierailija

puput ja pepet, hi-hii, opettelen konkania.
    10 rupiaa maksaa tapahtumavihkonen, mistä näkee päivittäiset musiikki- ja muut kulttuuritapahtumat.
    Tähtisilmiä Goassa riittää, en mee seksiä hakemaan.
    Missään ei ole kohdeltu yhtä huomaavaisesti, mutta en käyttäydy kuin oikein riman alle käyttäytyvä englantilainen.
    Se siitä.
    Kala Akademia ja Kerkar Art, vertaile ekaks näitä.

22. Onko miehet turvassa, koska naiskulttuuri on niin erilaista kuin euroopassa, saavatko miehet olla rauhassa miehiltä, olen kuullut että homoja löytyy jotka käyvät kauniisiin komeisiin vaaleisiin miehiin hiplaamaan

23. Euroturistit Vierailija

Törkeimpiä ovat valitettavasti länsituristit, kuten yleensä
    muuallakin maailmalla.
    Kaikenmaailman alaikäisten hyväksikäyttäjiä, huumeiden käyttäjiä yms. sekopäitä päästetään
    Intiaan. Sellaiset pitäisi pistää elinkautiseen vankeuteen
    Intiassa. Toisten elämää ei saa tuhota.

24. Indiafan Vierailija

Pari hyvää vinkkiä:
    - kerro olevasi naimissa, sinulla on yksi lapsi joka on poika, miehesi on töissä eikä voinut matkustaa kanssasi. 95% Intialaisista on naimissa joten yksinäistä naista ei ymmärretä. Poikalapsi on aina parempi.
    - yleensä kyselijät ovat sinkkuja ja jos yllä mainittu ei auta kysy onko heidän äitinsä valinnut jo vaimon heille. Tämä kuuluu kulttuuriin ja häiritsijän asenne muuttuu välittömästi koska tiedät ns. säännöt

25. yksinäinen Vierailija

Kiitos Indiafan tässä on hyvät vinkit. Jännittää hieman kun olen 30 v vaalea ihminen. Kun lukee noita juttuja mitä tässä on ollut niin jos ne pitää paikkansa niin huh huh

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri