Hae Anna.fi-sivustolta

Naisten ahdistelu

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä ritva, 24.03.2004.

1. MATKALAINEN Vierailija

EI OLLENKAAN, OLIN 3,5 KK GOALLA, EI AHDISTELTU, IHMISET OVAT YSTÄVÄLLISIÄ, AUTTAVAISIA JA HYVIN HIENOTUNTEISIA. KAUPANKÄYNTI ON ERILAISTA, JA JOSKUS TUNTUI, ETTÄ MYYJISTÄ EI PÄÄSE EROON MUTTA EI MITENKÄÄN PELOTTAVAA. HYVIN SINNIKKÄITÄ JA UUTTERIA ONHAN SE HEIDÄN TYÖTÄÄN.

2. Ehdottomasti Vierailija

En ymmärrä miksi intialainen edes haluaisi ahdistella suomalaisia. Intialaiset naiset ovat maailman kauneimpia (tästä todistuksena Intian menestyminen missikisoissa jne) :)

Moni intialainen pelkää matkustaa Eurooppaan tai Amerikkaan täällä tapahtuvan rikollisuuden ja väkivallan vuoksi.

3. 50 v mies Vierailija

Olen ollut Goa:lla 2.kertaa eikä kukaan ole minua ahdistellut valitettavasti jos ei lasketa turisti naisia ,yleensä naimisissa impotentin miehen kanssa(oma kertomus) ovat valmiita vaikka mihinkä jos vain löytyy riittävän hullu mies joka ei välitä terveydestään, mutta kun on rima vähän korkealla ja kun on vähän liian tyrkyllä ei kiinnosta.Naisia on kyllä valitettavasti myös Suomesta ,eivät ne miehet niitä tautia yksin kuljettele. Nuoret ovat paljon järkevämpiä,heillä on yhteinen kieli ei niitä niin vain viedä jos eivät halua sitä itse.
    Intialainen nainen rannalla on oikein ilo silmälle ,ei ole ylensyönyttä vartaloa ,kantaa vaateensa ylväästi ja kauniisti . Heillä on moraalikäsitykset kunnossa vaikka on köyhää ei ole mieleltään köyhää. Jotenka ei ole ihme etteivät kunnolliset Intialaiset miehet halua menettää heihin mahdollisuuksiaan ,leikkimällä kamizakkia helpoilla turistinaisilla.Tämä edellä kerrottu ei tarkoita kaikkia naisia vaan pientä joukkoa jotka käytöksellään hankaloittaa muiden lomalaisten kulkemista ja olemista.Minulta kysyi paikallinen mies ravintolan pitäjä aivan tosissaan ,että mitenkä paljon nämä huonot naiset oikein hankkivat ammatissaan kun heillä on varaa tulla tänne ja antaa ilmaiseksi ,hän kun näkee että samalla turistilla voi olla 1-3""ystävää"" loman aikana. Jos hänen pitäisi saara vierasta naista on mentävä johonkin suurkaupunkiin maksullisiin ja toivottava ettei vain menettäisi kasvojaan suvun silmissä

4. Hanipupulle Vierailija

Ymmärsin että unelmiesi mies oli ilmainen ja se mistä maksoit 10 rup oli esite, josta löysit päivittäisiä tapahtumia musiikin ja elokuvien parista.
    Minulle kävi paljon huonommin. Rakastuin tulisesti Mumbaista olevaan mieheen. Kihlat ja kaikki vaihdettiin ja hän vieraili tietenkin Suomessa tapaamassa vanhaa äitiäni. Myin kesämökkini ja tyhjensin pankkitilini. Näillä rahoilla mies hankki kauniin talon jättikaupunkin ulkopuolelta vehreältä maaseudulta ja jäipä rahaa vielä auton ostoonkin, aikaisemmin ajoi moottoripyörällä. Vielä viime joulun edellä kaikki oli hyvin, kun vierailin uudessa kodissamme. Joulun jälkeen alkoi tapahtua. Hän lopetti kirjeenvaihtomme ja muutti puhelinnumeronsa. Helmikuussa matkustin uudelleen Goaan ja lensin Mumbaihin. Taksilla matkustin lentokentältä ""kotiimme"" ja siellä minulle selvisi, että mies oli rahoillani hankkinut uuden paikallisen vaimon, jolla oli lisäksi 2 kpl valmiita lapsia, kun minun periaatteeseeni ei kuulu haluta perheenlisäystä. Oli se sellainen shokki.....että kyyneleet tulevat vielä yksinollessani silmään, mutta Suomityttö oppii virheistään.

5. mamma Vierailija

Ettei vaan käynyt niin, että vaimo ja lapset olivatkin ennestään.

6. ei voi olla totta Vierailija

Intialainen mies haluaa aina lapsen. Koko yhteiskunta perustuu siihen. Sait oppia turhan rankasti.

7. 50 v. mies Vierailija

Tämä tarina ei voi olla totta

8. ??? Vierailija

Jos tämä tarina on tosi niin et voi kyllä syyttää, kuin omaa naiviuttasi! Näitä 'Auervaaroja' on varmasti ympäri maailmaa ja molempaa sukupuolta olevia. Meilläkin on näitä juttuja käsitelty välillä mediassa ja varoituksia on ollut. Siis kaveri asuu toisella puolella maailmaa ja sinä varmaankin maksoit tämän visiitin suomeen? Ei ehkä kannattaisi ruveta myymään omaisuuttaan yhden visiitin perusteella... Olis ainaskin kannattanut tehdä nämä 'talokaupat' omiin nimiin, että olisit säilyttänyt oikeuden tähän omaisuuteen. Hälytyskellot olis pitäny pärähtää jo siinä vaiheessa kun tyyppi edes ehdottelee moisia kauppoja!!!Omaisuuden takaisin saaminen on varmaan lähes mahdoton juttu jos ei ole nimissäsi. Ei ole tarkoitus tässä lyödä lyötyä ja olet maksanut kalliit oppirahat, ja sen sijaan, että itket, eikö kannattaisi antaa kiukulle hieman valtaa ja lähteä setvimään tätä asiaa paikan päälle. Siellä valta on sillä jolla on varaa asianajajaan etc... Toivottavasti saat omasi pois. Intialaisessa kulttuurissa tämä tyyppi on ainaskin häpäissyt kasvonsa, sikäli mikäli kukaan siellä tietää totuuden hänen 'äkkirikastumisestaan'. Intialaiset tapaa sanoa: köyhä on sydämeltään rikas koska hän ei ole ahne! Olet uhri kuitenkin. Se, että jos haluaa uskoa toisesta hyvää ja olla luottavainen, ei anna kenellekään oikeutta käyttää toista hyväksi ja kohdella noin sikamaisesti. Mutta valitettavasti maailma ja jotkut sen ihmiset ovat p....ja!!! Ja me ei voida olla naiveja, muuten tulee joku ja potkii päähän! Voimia sulle!

9. ihmettelen! Vierailija

Mistä ihmeestä olette löytäneet näitä ahdistelevia miehiä? Meitä on mimmilauma ja kyllä on ollut ulos lähtiessä pikkutoppia ja meikkiäkin naamassa ja ollaan jokainen kyllä salonkikelpoisia. Koskaan ei meistä kukaan ole törmännyt törkeään käytökseen miesten puolelta. Toki tanssittajia on löytynyt ja ehdotuksiakin tullut, mutta ei törkeällä tavalla. Eikö se ole aika tavallinen kuvio, että mies ja nainen hakeutuvat toistensa seuraan? Suomessa ei tartte kovin kauan baarissa olla kun joku on ehdottelemassa, meille vai teille? Ja jotkut urpot tehostaa tätä vielä käymällä kankkuihin kiinni!!! Eipä ole Intiassa kukaan käyny puristelemaan. Ja huutelu ei ole aina ahdistelua! Joka ikinen kauppias kyllä huutaa ohimennen hello hello, how are you? Joskus tuntuu, ettei jaksa olla naama muikeena koko ajan ja vastailla, mutta ymmärtäisin että he ovat kohteliaita ja tietty yrittävät näin saada myös sinut asiakkaaksi, mutta kyllä siitä on ahdistelu kaukana! Taksikuskit ei myöskään ole ollut ongelma, kaikki eivät ole välttämättä taksikuskeja, jotka pyytää kyytiin!!! Näitä pimeitä takseja on syytä välttää, sillä myös kuski saattaa olla hieman pimee... Huumorilla ollaan hyvin selvitty näistä leikkimielisistä kosinnoista ja iskuyrityksistä. Intialaiset ovat mielestäni erittäin ystävällisiä ja kyllä esim turkissa häiritään niin törkeällä tavalla, ettei Goassa toivottavasti ylletä samalle tasolle koskaan! Goassa vain v....ttaa suomeksi huutelu, ketkähän urpot siellä viljelee kotokieltä???

10. xx Vierailija

Tämän viestiketjun luettuani tulin taas 100 kertaa varmemmaksi, että Intiaan en enää mene. Pysyttelen Thaimaan matkoissani. Näyttää meno ja moraali olevan huonompaa kuin Thaimaata syytetään. Omilla matkoillani en Thaimaassa ole nähnyt moista käytöstä.

11. ahdistelusta Vierailija

Thaimaassa ei ehkä paikalliset miehet ahdistele naisia, siellä vaan turistimiehet ahdistelee sekä naisia, että lapsia!!! Ja paikalliset isät ovat myyneet tyttärensä 'kotiapulaisiksi', jotka sitten suurin osa toimii seksibisneksessä vasten tahtoaan. Kovin ovat onnettoman näköisiä, silloin kun ei ole tekohymy päällä asiakkaan edessä ja kovin köyhinäkin pysyvät. Ei taida ollakaan tytöille niin hyvä bisnes... Taitaa paikalliset sutenöörit pistää tienestit taskuun!Sekö on kivempaa katsottavaa??? Sairasta meininkiä! Goalla ei ihmiskauppa pyöri ja joka toinen baari toimi 'tissibaarina'. Minua eikä ystäviäni ole koskaan Intiassa ahdisteltu, vaikka ollaan yöelämässäkin liikuttu ja tutustuttu paikallisiin miehiin. Ihan nätisti ovat kohdelleet, eikä ole ongelmia ollut. Edelliselle kirjoittajalle neuvoisin katselemaan muitakin keskusteluketjuja täältä Intian osastolta, saatat huomata, että paikka voisi ollakin käymisen arvoinen! Ihanat rannat, rantabaarit, ihanat ystävälliset paikalliset jne...

12. xx Vierailija

Minä olen löytänyt ne ihanat rannat ja ystävälliset ihmiset Thaimaasta. Tissibaareja en ole nähnyt enkä kokenut. Mutta kai se on niin, että jokainen tykkää mistä tykkää. Intiassa en tykännyt siitä köyhyydestä ja kurjuudesta mitä ympärillä näin.

13. anuska Vierailija

Itse ainakin sain hyvää munaa, paljon kehuja ja varsinkin avioliittotarjouksia. Vaatekauppiaat varsinkin hyviä ""suustaan"", no, menihän sinne muutama sata juuroo.. Ne odottavat mua koska niin kerran sanoivat. Suomipojat ei paljon puhu, sen minkä puhuvat sekin on paskaa..

14. Jatta Vierailija

Luin tänään jostain viikkolehdestä Ellen Jokikunnaksen haastattelun koskien hänen maailmanmatkojaan.
    Hän mm. mainitsi, että ainoa maa jossa hän uskaltaa yksin liikkua iltaisin on INTIA.

15. samaa mieltä Vierailija

Olden todella samaa mieltä Intiassa on turvallista naisen liikkua yksin ei tarvinnut pelätä yhtään. Miehet ihania ja huomioivat naisen toisin kuin suomipojat.

16. ei... Vierailija

kahdestaan olin kk siten goalla ystäväni kanssa ja kaikki meni todella hyvin. miehet(kin) todella mukavia. ei ahdistelua koko kahden viikon aikana. Kaupustelioita kyllä on mutta hyvin ymmärtävät lauseen no thank u.

17. pöllö Vierailija

niitä ei ole aina kerjäämässä tai muuta... joskus kadulla he kerjäävät.

18. thaimaa/intia Vierailija

huhhuh, vaikka thaimaa tarvitseekin tsunamin jälkeen taas ""turistitukea"" niin silti valitsisin turvallisuuden nimissä intian. Intialaiset ovat paitsi ystävällisiä, myös erittäin rehellisiä! JOS jotain sattuisi tapahtumaan, avunhuutoihin taatusti vastataan ja ihmiset rientää auttamaan .

Suomessa raiskataan/petkutetaan/ryöstetään/valehdellaan enemmän, paljon enemmän kuin intiassa. Sitä vaan ei ymmärrä nähdä kun itse on täällä jumissa.

""ahdistelijoiksi"" voi laskea kauppiaat, mutta eivät he mitään seksuaalista aja takaa. haluavat vain ruokarahaa elämiseen.

Ainoa huono kokemus kyllä tuli mumbaista tulleista miehistä- he tunkivat kuvaan minun ja poikaystäväni kanssa ja hiplasivat häntä- ei minua! Mutta.....

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri