Naisten ja miesten erot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies näkee linkin "bikinikaunotar loistaa kuin aurinko", kilkkaa ja ihailee ulkoista olemusta ja miettii jos saisi tuon kaunottaren itselleen.

Nainen näkee linkin "Superisä otti töistään lomaa, vei vaimonsa lomalle, järjesti hoidon, hoiti kodin ja päästi vaimonsa lepäämään lastenhoidosta", klikkaa, näkee samantien miehen viehättävänä kauheasti välittämättä ulkonäöstä ja miettii, jos saisi tuon aivomiehen itselleen.

Yleensä kumpikin näistä olisi pelkkää "päälle liimattua säihkettä", koska nainen olisi photoshopattu ja tälläistä miestä ei olisi olemassa.

Mitä mieltä :D Ihan huumorilla tuli mieleen, kun selasin iltasanomia ja tuli tuo bikinikaunotar eteen. Mietin, että tuollaisia uutisia ei koskaan ole miehistä, että ei kai se sitten kiinnosta naisia yhtä paljon. Siis ihailla vierasta miestä. Itse ihailen miehiä ja pidän puoleensavetävinä, jotka ovat luonteensa puolesta ihania, välittäviä ja osallistuvat. Väkisinkin sytyn miehistä, jotka näyttävät ainakin ulospäin hyviltä isiltä ja sitä aina tulee hymy ja pieni ihastus, kun näkee miehen yksin lastensa kanssa.

Tuollainen mies on olemassa. Ainakin minulla on. :D Kesällä pääsisit Helsingissä hymyilemään makeasti, koska mies liikkuu viiden lapsen kanssa pitkin poikin siellä ja syksyllä sitten vielä sen kuudennen tulokkaankin seurassa.

Totta. Nainen ajattelee asioita kokonaisvaltaisemmin ainakin tietyssä elämänvaiheessa. Enää ei riitä "panisin" -luokitus pelkällä ulkonäöllä kuten ehkä 20v. ja alle, omalla kohdalla....

Menestyvä, aikaansaava, perhettään arvostava mies on hottis :-)

Tuollainen mies on olemassa. Ainakin minulla on. :D Kesällä pääsisit Helsingissä hymyilemään makeasti, koska mies liikkuu viiden lapsen kanssa pitkin poikin siellä ja syksyllä sitten vielä sen kuudennen tulokkaankin seurassa.

:D voisin kuvitella tilanteen ja olisin kyllä aivan ihastuksissani näystä :) varsinkin pieni vauva isän sylissä on jotain älyttömän viehättävää.

Yhteistyössä