naisten kondomia kokeilleet, auttakaas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinna

Vieras
meillä tommonen paketti kaapissa ja aattelin illalla kokaista.

Sanottu hankalaksi asentaa joten kylmäkokeilin yhtä ... hehheh ,onneksi kokeilin ja harjoittelin ,sillä ei aivan simppeli juttu ; )

Kuinka syvälle olette tuon sisäosan laittaneet kun mun mielestä mulle jäi tohon ulos aika paljon sitä kumia???
Meneekö se paremmin sit kun mies työtää peniksensä sisään ja miten se onnistuu??

Mitä miehet on tuumannu miltä tuntuu normikortsuun verrattuna??

Ulkopuolelle jää aika paljon, että osuupi äijäkin pussin sisälle. Yleisesti tuntuma on parempi, kuin perinteisellä.Lämmönjohtavuuskin on parempi. Joku sanoo, että pitää hassua ääntä, mutta enpä ole sellaista huomannut. Ohjeiden mukaan kun asetat paikoilleen, ei ole paha rasti.

Pitäkää hauskaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ulkopuolelle jää aika paljon, että osuupi äijäkin pussin sisälle. Yleisesti tuntuma on parempi, kuin perinteisellä.Lämmönjohtavuuskin on parempi. Joku sanoo, että pitää hassua ääntä, mutta enpä ole sellaista huomannut. Ohjeiden mukaan kun asetat paikoilleen, ei ole paha rasti.

Pitäkää hauskaa! =)

mua huolestuttaa et kestääköhän noi??

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä taas en ymmärrä miten tollasen saa sit pois? Siis turvallisesti?

Helposti. :D Ulkopuolelle jää aika tavalla tavaraa, jost pussukan voi poistaa...

Eikä tarvitse pidellä paikoillaan. Jossain on varmasti jokin sivusto, josta löytyy lisää tietoa. Ja on vähintään yhtä vahva, kuin muutkin kondomit.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Eiks se tunnu mihestä inhottavalle :D Meinaan tarviiko liukastetta?

Vähemmän tuntuu kuulemma, kuin perinteinen. Ja ei tarvitse liuku-ainetta, vaan onhan se ihan kivaa...

Joillekin se on hyvä ratkaisu, esim. kumiallergikolle, joka ei voi käyttää hormonivalmisteita eikä kuparikierukkaa, muttei halua välttämättä tulla raskaaksikaan. Ainoa miinus on hinta ja alun vaivalloisuus, kun rutiini löytyy, toimii ihan ok.

Ja ei jälkivuoto ole este seksille ;) Hygieniasta vain on pidettä entistäkin tarkemmin huolta.

Kuumimmat

Yhteistyössä