Naisten mielipiteitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä vikana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä vikana?

Vieras
Olen mies ja parisuhteessani on alkanut olla pienoisia ongelmia seksin suhteen. Suhteeni on kestänyt 11 vuotta ja luonnollisesti seksi ei aina ole mitään himojen hekumaa. Tilannetta ei auta yhtään se, että olemme aloittaneet lapsen tekemisen, joka sinänsä luo paineita seksiin ja varsinkin seksin tiheyteen.

Minulla on aina ollut pienoisia ongelmia erektion kanssa. Siis tarkoitan sitä, että kyllä se seisoo yleensä ja se kyllä seisoo aina, jos autetaan. Jostakin kumman syystä olen aina seurustellut naisen kanssa, joka olettaa, että sen pitäisi seisoa ilma suihinottoa tai runkkausta. Siis en tarkoita sitä, että tilanne olisi niin aina. Siis yleensä erektio on ihan ""normaali"", mutta varsinkin nykyisin ""apua"" tarvittaisiin useammin kuin ennen.

Onko väärin vaatia naiselta suihinottoa yms. Vaimokkeeni kertoi minulle, että hänelle tulee sellainen epänaisellinen olo ja hän uskoo, että mikäli ei seiso ilman apua niin se tarkoittaa, että en haluaisi. Vaimokkeeni on kaikkea mitä toivon seksuaalisesti. Olemme kokeilleet pitkän suhteemme aikana melkein kaikkea, mutta yleensä se seksi on sellaista aika arkista.

Mitä teen väärin? Tuleeko erektion tulla aina ilman esileikkejä, jotka kohdistuu minuun? Kertokaapa hieman kokemuksia ja mielipiteitänne. Vaimokkeeni ei oikein ala keskustelemaan asiasta kanssa, koska hän luulee, että syy on hänessä, mikä ei kuitenkaan ole niin. Yleensäkin hänen käsittelymallinsa asioissa on se, että kun asiasta ei puhu niin se korjaantuu, mutta se onkin uuden viestin aihe.

<Tuleeko erektion tulla aina ilman esileikkejä, jotka kohdistuu minuun?>

No voi hyvä jysäys sentään..??..? Ei varmaan ole kirjoitettu sääntöä mikä on oikea tapa saavuttaa seisokki. On sulla aikamoinen eukko luomaan paineita.
Lataa sille vaimollesi hieman faktatietoa miehen fysiologiasta, niin eiköhän se sentään soisi sulle kunnon esileikin ja lakkaisi itsekin murehtimasta omaa naiseuttaan.

Moi,

joo joskus tuntuu, että ai se vika voi olla aina minussa. Ei tekis mieli ainakaan vielä kokeilla syrjähyppyjä ku tuo moraali on sen verran korkealla. Kohta varmaan pakko... Siis tämä taitaa olla ihan normaalia, vai?

Joskus ei erektio vaan ole välttämättä niin hyvä ja jos mä huomaan sen 'otan asian hoidettavaksi' eli mä tartun munaan kiinni käytän käsiäni, otan suihin tms. ja yritetään uudelleen. En mä koe mitenkään, että mussa olisi se vika, eihän se mies ois alunperin mun kanssa siellä sängyssä ellei se jotain haluaisi...huonoa egoa tollanen naisen ajattelu :(

Kiitokset naisellisestä näkökulmasta. Mitenköhän saisin taivutettua oman naiseni pään? Toisaalta hän kyllä on aktiivinen seksissä ja mielikuvituksellinenkin. Mutta jostakin kumman syystä se kuitenkin on niin, että hänen naiseutensa ""saa kolauksen"".

No jospa tämä jotenkin ratkeaisi?