Naisten seisaaltaan pissaaminen

  • Viestiketjun aloittaja mister äx
  • Ensimmäinen viesti
alicep
Hameen kanssa se onnistuu hyvin, eikä tarvi tehdä muuta kuin antaa tulla. Jos on pikkuhousut hameen alla, ei kannata antaa sen häiritä vaan mennä sopivaan paikkaan ja pissata housuun kyykkimättä ja housuja raottamatta. Ne toimet herättävät vain sivullisten huomiota.
 
90-luvulla
90-luvulla Helsingin Sanomien Nyt-viikkoliitteessä esiteltiin sellaista pientä pahvikourua, jonka nainen tunkee jalkojen väliin ohjatakseen pissan miesten vessan pissakouruun. Keksinnön piti olla ratkaisu festareiden pitkiin vessajonoihin.

Aika paljon vaan vaatii naiselta pokkaa tunkea miesten väliin, vetää housuja alas ja tunkea tuo pahvikikkare housuihin....

Kuten arvata saattaa, keksintö ei ottanut tulta.
 
Pissa-Liisa
Minä olen kokeillut seisaltaan pissaamista ihan pikkutytöstä lähtien meidän ulkosaunan lattialle.
Seisaltaan pystyy ihan hyvin pissaamaan siten, ettei pissa tule reisille eikä muutenkaan roisku.
Nainenkin pystyy tähtäämään pissasuihkun haluttuun kohteeseen ihan hyvin, esim. minä sinne
saunan lattian vesiviemärin suuaukkoon.
Minusta normaalisti ei naisen pissaamisesta kuulu erityistä suhinaa tai sihinää. Ehkä minulla on sitten erilaiset sisemmät häpyhuulet, kun eivät tunnu haittaavan ja olevan esteenä pissatessa.
Terveellä miehellä on voimakas pissasuihku, mutta niin on naisellakin, pissa tulee nopeasti ja
kovalla voimalla.
Sitä minä olen miettinyt, että tarvitseeko miesten pyyhkiä tai kuivata peniksen tai virtsaputken
suu aina pissaamisen jälkeen, jääkö se märäksi niin kuin meillä naisilla, koska virtsaputken suu
on leveämpi. Muistan itse käyttäneeni vessapaperia kuivaamiseen ihan pikkutytöstä lähtien.
Pissaamista on pidetty hävettävänä asiana ja kerron tässä tosijutun joka oli Marilyn Monroen
elämänkerta kirjassa. Marilyn oli mennyt kylän tulevan aviomiehensä baseball-pelaaja Joe De Miaggion vanhempien kotiin. Siellä sisävessa sattui olemaan kiusallisesti olohuoneen puolella.
Kun Marilyn meni käymään välillä vesassa pissalla, niin hän väänsi lavuaarin vesihanan auki, ettei
pissaamisääni kuuluisi niin selvästi olohuoneen puolelle. Kun Joe de Maggio kysyi isältään myöhemmin kahden kesken, mitä tämä oli pitänyt Marilynista, niin tämä vastasi. Hän oli kaunis ja
herttainen tyttö, mutta pissaa kuin hevonen !
 
Onnistuva mies.
Minä olen kokeillut seisaltaan pissaamista ihan pikkutytöstä lähtien meidän ulkosaunan lattialle.
Seisaltaan pystyy ihan hyvin pissaamaan siten, ettei pissa tule reisille eikä muutenkaan roisku.
Nainenkin pystyy tähtäämään pissasuihkun haluttuun kohteeseen ihan hyvin, esim. minä sinne
saunan lattian vesiviemärin suuaukkoon.
Minusta normaalisti ei naisen pissaamisesta kuulu erityistä suhinaa tai sihinää. Ehkä minulla on sitten erilaiset sisemmät häpyhuulet, kun eivät tunnu haittaavan ja olevan esteenä pissatessa.
Terveellä miehellä on voimakas pissasuihku, mutta niin on naisellakin, pissa tulee nopeasti ja
kovalla voimalla.
Sitä minä olen miettinyt, että tarvitseeko miesten pyyhkiä tai kuivata peniksen tai virtsaputken
suu aina pissaamisen jälkeen, jääkö se märäksi niin kuin meillä naisilla, koska virtsaputken suu
on leveämpi. Muistan itse käyttäneeni vessapaperia kuivaamiseen ihan pikkutytöstä lähtien.
Pissaamista on pidetty hävettävänä asiana ja kerron tässä tosijutun joka oli Marilyn Monroen
elämänkerta kirjassa. Marilyn oli mennyt kylän tulevan aviomiehensä baseball-pelaaja Joe De Miaggion vanhempien kotiin. Siellä sisävessa sattui olemaan kiusallisesti olohuoneen puolella.
Kun Marilyn meni käymään välillä vesassa pissalla, niin hän väänsi lavuaarin vesihanan auki, ettei
pissaamisääni kuuluisi niin selvästi olohuoneen puolelle. Kun Joe de Maggio kysyi isältään myöhemmin kahden kesken, mitä tämä oli pitänyt Marilynista, niin tämä vastasi. Hän oli kaunis ja
herttainen tyttö, mutta pissaa kuin hevonen !
Märäksi jää miehilläkin.
Pitää pyyhkiä, tai pestä.
Mies voi tietysti myös vetää kädellä ne viimeiset tipat ulos, ja ravistella, jos pyyhkimismahdollisuutta ei ole.
Eikä tuo ole runkkaamista, vaikka siltä voi tietämättömästä näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Vikke Nilo
Minä olen kokeillut seisaltaan pissaamista ihan pikkutytöstä lähtien meidän ulkosaunan lattialle.
Seisaltaan pystyy ihan hyvin pissaamaan siten, ettei pissa tule reisille eikä muutenkaan roisku.
Nainenkin pystyy tähtäämään pissasuihkun haluttuun kohteeseen ihan hyvin, esim. minä sinne
saunan lattian vesiviemärin suuaukkoon.
Minusta normaalisti ei naisen pissaamisesta kuulu erityistä suhinaa tai sihinää. Ehkä minulla on sitten erilaiset sisemmät häpyhuulet, kun eivät tunnu haittaavan ja olevan esteenä pissatessa.
Terveellä miehellä on voimakas pissasuihku, mutta niin on naisellakin, pissa tulee nopeasti ja
kovalla voimalla.
Sitä minä olen miettinyt, että tarvitseeko miesten pyyhkiä tai kuivata peniksen tai virtsaputken
suu aina pissaamisen jälkeen, jääkö se märäksi niin kuin meillä naisilla, koska virtsaputken suu
on leveämpi. Muistan itse käyttäneeni vessapaperia kuivaamiseen ihan pikkutytöstä lähtien.
Pissaamista on pidetty hävettävänä asiana ja kerron tässä tosijutun joka oli Marilyn Monroen
elämänkerta kirjassa. Marilyn oli mennyt kylän tulevan aviomiehensä baseball-pelaaja Joe De Miaggion vanhempien kotiin. Siellä sisävessa sattui olemaan kiusallisesti olohuoneen puolella.
Kun Marilyn meni käymään välillä vesassa pissalla, niin hän väänsi lavuaarin vesihanan auki, ettei
pissaamisääni kuuluisi niin selvästi olohuoneen puolelle. Kun Joe de Maggio kysyi isältään myöhemmin kahden kesken, mitä tämä oli pitänyt Marilynista, niin tämä vastasi. Hän oli kaunis ja
herttainen tyttö, mutta pissaa kuin hevonen !
Se on oikeasti hyvin erilaista eri ihmisillä, se pimpin rakennekin on hyvin erilainen. Ei siis ole olemassa ns. normaali naista tai miestä. Sinulla on ilmeisesti etupillu, kun seisaaltaan pissa lentää eteenpäin, sen häpyhuulten koon jo olet huomannut. Olisi mukava keskustella yksityisesti, kun nuo asiat kiinnostaa. poros at jippii . fi tihentämällä saa osoitteen.
 
Viimeksi muokattu:
aleksa
kyllä, olen yrittänyt, pidän siitä. yleensä pukeudun kumisiin sandaaleihin (ei sukkia) ja lyhyeen hameeseen ilman alushousuja, joten teen tätä melkein joka paikassa. hame pois, vessanpöntön eteen, häppäreitten levitys, sitten ohjailen pissasuihkua venyttelemällä pillua. helppoa. ja kiihottavaa.
 
Onnistuva mies.
Sellaisen pissausasennon olen joskus nähnyt.
Nainen seisoi jalat haara-asennossa kumartuen eteenpäin.
Pissa suihkusi alaspäin, eikä valunut kintuille.
Varmaan ulkona toimiva asento.
 
Hämmästynytpoika
Mun siskoni kaverinsa kanssa kokeilivat osua umpyrään mikä oli piirettynä pihalle
Eli kummallakaan ei ollut pikkareita koivissaan ja hameen helmat ylhäällä. Minä silmät seljällään katselin heidän yritystään osua siihen ympyrän sisälle. Kun heiltä
ei enää tullut kusta ne hyökkäsi mun kimppuuni eli ne oli nähnyt mut vakoilemmassa heitä. Ja mut lähelle sitä ympyrää housut kinttuihin multa ja kuse-
minen päälle multa. Mutta mutta ei poika käskien kuse vaikka ne runkkasi kumpikin multa lastin ulos, Niin kusta ei vain multa ne saaneet tulemaan ulos. Ja kun me mentiin siskoni kanssa kotiimme minä heti äitini eteen ja jalkojani ristiin.
Se veti heti multa housuni alas ja käski mun nostaa paidan helmani yläs. Ja itse meni hakemaan ankan eli muovi pullon mikä näytti ankalta. Siskoni vahti minua vierestäni ja sitten äitini pissatti poikansa ja minä näytin siskolleni millainen kieli
mulla on. Siskoni löi minua taka puolelleni ja meni omaan huoneeseen. Sitä varmasti harmitti ja mulle tuli tosi hyvä mieli silloin 100v taakse päin.
 
vierailija
Ei siinä tarvita muuta kuin nostaa toinen jalka sivulle ja tarpeeksi ylös, käyttää lantionpohjalihaksiaan, että saa virtsasuihkuun tarpeeksi painetta (tällä vältetään jalkojen kastuminen) ja antaa mennä.
 
vierailija
Se on oikeasti hyvin erilaista eri ihmisillä, se pimpin rakennekin on hyvin erilainen. Ei siis ole olemassa ns. normaali naista tai miestä. Sinulla on ilmeisesti etupillu, kun seisaaltaan pissa lentää eteenpäin, sen häpyhuulten koon jo olet huomannut. Olisi mukava keskustella yksityisesti, kun nuo asiat kiinnostaa. poros at jippii . fi tihentämällä saa osoitteen.
Kiinalainen tyttö... no, panokaverini kusee aina suihkussa kyykyssä ja se lentää eteenpäin ja vimalla, ei liru lattialle.
 

Yhteistyössä