Näkeekö jostain netistä esim milloin ja kuinka paljon veronpalautuksia tulee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mani"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mani"

Vieras
Tiedän että mulle pitäis muutama satku tulla veronpalautuksia mutta en muista paljonko enkä edes lähetinkö mun tilinumeroa niille niin saanko nyt jostain tietäääää?!?! ne paperit missä summa lukee on jossain jemmassa muutto meneillään ja puolet kamoista pakattuna joten en nyt osaa paikallistaa niitä..

Perjantaina tulee rahat.Jos oot epävarma onko niillä sun tilinumero niin sen voi ilmottaa niille sähkösestikin.Mene vero.fi tai laita googleen suoraan hakusanaksi veronpalautukset niin ekassa linkissä jo on se,mistä pääsee ilmottamaan sen tilinumeronsa.

[QUOTE="vieras";25134503]Perjantaina tulee rahat.Jos oot epävarma onko niillä sun tilinumero niin sen voi ilmottaa niille sähkösestikin.Mene vero.fi tai laita googleen suoraan hakusanaksi veronpalautukset niin ekassa linkissä jo on se,mistä pääsee ilmottamaan sen tilinumeroa.[/QUOTE]

Kiitos hurjasti!! :)

[QUOTE="vieras";25134503]Perjantaina tulee rahat.Jos oot epävarma onko niillä sun tilinumero niin sen voi ilmottaa niille sähkösestikin.Mene vero.fi tai laita googleen suoraan hakusanaksi veronpalautukset niin ekassa linkissä jo on se,mistä pääsee ilmottamaan sen tilinumeronsa.[/QUOTE]

Mulla on jo tilillä

[QUOTE="apsu";25134718]No voi hemmetti.... Eli niinkuin viimevuonnakin täytyy mennä ensiviikolla pankin kautta hakemaan huoh....[/QUOTE]

No mutta jos ilmoitat sen silti nyt, niin ei ole sitten ensi vuonna taas sama ongelma :)

Meidän poika saa veronpalautuksia. Verohallinnolta tuli muutama viikko sitten kirje, jossa pyysivät ilmoittamaan tilinumeron. Mikäli ymmärsin oikein, vastaava kirje on lähtenyt muillekin, joiden tilinumero ei verottajalla ole tiedossa.

Yhteistyössä