Näköjään kurahousuistakin voi olla kateellinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kade

Vieras
Ei meidän kouluikäiset lapset enää käytä kuin satunnaisesta kuravaatteita, mutta sattumalta oli nyt tänään päällä kun oltiin kaupassa ja kirjastossa käymässä (koulun jälkeen menivät pihalle ja käskin laittamaan, kun toiset ulkovaatteet oli pesussa ja sitten lähdettiinkin siitä suoraan kaupungille). No, ei tässä mitään ihmeellistä, mutta kahdella eri vastaan tullutta tuttavaa oli jotenkin ihan ihmeissään ja kateellisia tyyliiin "Sinä pääset helpolla, kun lapsilla on vielä kurahaalarit" ja "Fiksuja lapsia, kun suostuu pukemaan kunnon vaatteet" ja "Kunpa meidänkin lapset suostuisi laittamaan kurahousut". Enpä ajatellut, että niin arkinen asia kuin kurahousut kiinnittäisi noin huomiota ja kateutta! Enkä viitsinyt sanoa, että ei me niitä juuri käytetä...

[QUOTE="Abc";30707187]Heh, ilmeisesti tottelevaiset ja sään mukaan puetut lapset ovat nykyään harvinaisia ja siksi kateuden aihe! :)[/QUOTE]

Itse asiassa ei nämä meidän rasavillit niin kovin tottelevaisia ole... mutta ihan siedettäviä! :)

Siis jos joku haaveilee pääsevänsä helpommalla omienkin lasten kanssa ja toteaa sen ääneen, niin se on nimenomaan "kateutta" ? Onko se jos minä sanon sulle että onpas sulla nätti paita, niin automaattisesti kateutta? :D

Siis jos joku haaveilee pääsevänsä helpommalla omienkin lasten kanssa ja toteaa sen ääneen, niin se on nimenomaan "kateutta" ? Onko se jos minä sanon sulle että onpas sulla nätti paita, niin automaattisesti kateutta? :D

No ei sitten kateutta, mutta hämmästelyä kuitenkin. Minusta kurahaalarit on niin yleinen lastenvaate, että en kyllä kiinnittäisi mitään huomiota, onko jollain tutun lapsella sellaiset päällä vai ei.

Taas tätä ihanaa asennetta , että jos joku pikkasen koettaa olla ystävällinen, niin kauhea numero mitähän se nyt tollakin jutulla tarkoittaa. Voin kuvitella, miten olet reagoinut. Yhhhhh!

Ehkä et tunnistanut sarkasmia. Ehkä ystäväsi kuittailivat siitä, että isot lapsesi kulkee kaupungilla kurahaalareissa. No ei kai sentään, varmaan ihan vilpittömästi kehuivat lapsiasi.

[QUOTE="Abc";30707348]Ehkä et tunnistanut sarkasmia. Ehkä ystäväsi kuittailivat siitä, että isot lapsesi kulkee kaupungilla kurahaalareissa. No ei kai sentään, varmaan ihan vilpittömästi kehuivat lapsiasi.[/QUOTE]

Ei ole ystävieni tapaista "kuittailla".

Mä voisinkin olla kateellinen. Meidän ekaluokkalainen ei todellakaan vetäisi päälleen tavallisia kuriksia. Eskarisskin sai asiata tapella. Onneksi fleecevuorellinen takki ja housut käy kuitenkin, ne olen saanut kaupattua "tavallisina" ulkovaatteina vaikka ovatkin päältä kuriskangasta.

Yhteistyössä