Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hys..annetaan niiden luulla tuola kehän ulkopuolella että vaan sisäpuolella talvi yllättää.
No, ehkä nää törttöilijät olikin statilaisia, niin illuusio säilyy![]()
Voip olla joo. Täytyy sanoa että ei oo yllättäny kertaakaan vaik pk-seudulla asunu kohta 10v ja ajanu.
Ääh, huijaat kuitenkiKyllä jokainen kunnon statilainen yllättyy lumentulosta joka vuosi, ajaa kesärenkailla tammikuuhun asti säässä kuin säässä ja ihmettelee miksei auto pysy lapasessa.
Tuo on totta, että talven ei pitäisi yllättää missään päin Suomea enää joulukuussa tai tammikuussa. Mutta jos talvi iskee jo lokakuussa niin kuin nyt täällä, niin silloin voi kyllä sanoa sen päässeen yllättämään.
Minä en tosin ainakaan vielä ole yllättynyt liikaa, vaan lumesta ja jäästä huolimatta pysyin tiellä.
Jopa minä, joka en edes seuraa säätiedotuksia, en ole välttynyt siltä että on ennustettu tälle viikolle lunta. Ja tosiaan, ikkunasta jos katsoo lumisadetta, niin vaikka se kuinka yllättäisi, niin ei pitäis olla yllätys ettei auto kesänakeilla pysy tiellä.
Jopa minä, joka en edes seuraa säätiedotuksia, en ole välttynyt siltä että on ennustettu tälle viikolle lunta. Ja tosiaan, ikkunasta jos katsoo lumisadetta, niin vaikka se kuinka yllättäisi, niin ei pitäis olla yllätys ettei auto kesänakeilla pysy tiellä.