V
vierailija
Vieras
Suomessa raportoitu tänään 1 150 uutta koronatartuntaa – katso oman kotikuntasi tilanne
Eilisen jälkeen on raportoitu kolme uutta koronavirukseen liittyvää kuolemantapausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mihin ryhmään?niinpä niin, katse kääntyy taas siihen tiettyyn ryhmään
Sairaalahoidossa olevien kohdalla varmasti tiedetään onko rokotettu vai eiHankala kai se olisi rokotettujen viruksia saada listoille kun ei läheskään kaikkia rokotteen saaneita edes testata. Tottakai tilanne näyttää sitten pahemmalta rokottamattomien osalla. Tosin onko edes kerrottu että kuinka suuri osa noista on rokottamattomia?
Niin no tarkoitin että onko uutisissa kerrottu sitä.Sairaalahoidossa olevien kohdalla varmasti tiedetään onko rokotettu vai ei
Meitä iso porukka n 50 rokotettua. Yksikään meistä ei ole sairastunut koronaan ja kolme kävi varmuudeksi testeissä flunssan vuoksi ja tulos negatiivinen. Porukka jakautuu välille Rovaniemi- Helsinki. Käsihygieniasta on huolehdittu ja tilaisuuksissa sekä julkisissa paikoissa hengityssuojaimet käytössä. Ihmettelen tätä juttua kuinka me tartutamme rokottamattomia vaikka emme itse ole sairastuneet emmekä sairasta. Kolmatta piikkiä odotellaan vuodenvaihteen jälkeen. Kyllä rokote kannattaa käydä ottamassa ja suojaamassa itsensä.Hankala kai se olisi rokotettujen viruksia saada listoille kun ei läheskään kaikkia rokotteen saaneita edes testata. Tottakai tilanne näyttää sitten pahemmalta rokottamattomien osalla. Tosin onko edes kerrottu että kuinka suuri osa noista on rokottamattomia?
niinpä niin, katse kääntyy taas siihen tiettyyn ryhmään
Suurin ryhmä nuoret aikuiset ja lisäksi nuorin sairaalahoidossa oleva lapsi on vain 7-vuotias
![]()
Koronavirus | Seinäjoen keskussairaalassa hoidetaan seitsemänvuotiasta koronapotilasta
Lapsilla ja nuorilla vakavat koronavirusinfektiot ovat verrattain harvinaisia.www.hs.fi
Kenellä kostautuu, kenellä taas rokotteen ottaminen. Molemmissa riski eikä etukäteen voi tietää kumpi on isompi riski omalla kohdalla. Se pitää vaan ottaa riski valitsemassaan ruletissa.Rokottamattomuus kostautuu.
No sinullapas kattavat tieteelliset tutkimukset, hei vau. Minä tunnen aika paljon rokottamattomia ja näistä yksikään ei ole sairastunut. En minä ala silti mainostamaan kaikille että ei sitä kannata ottaa.Meitä iso porukka n 50 rokotettua. Yksikään meistä ei ole sairastunut koronaan ja kolme kävi varmuudeksi testeissä flunssan vuoksi ja tulos negatiivinen. Porukka jakautuu välille Rovaniemi- Helsinki. Käsihygieniasta on huolehdittu ja tilaisuuksissa sekä julkisissa paikoissa hengityssuojaimet käytössä. Ihmettelen tätä juttua kuinka me tartutamme rokottamattomia vaikka emme itse ole sairastuneet emmekä sairasta. Kolmatta piikkiä odotellaan vuodenvaihteen jälkeen. Kyllä rokote kannattaa käydä ottamassa ja suojaamassa itsensä.