Näkymätön lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Onkohan mulla vauvakuume vai muuten vaan pää sekasin..
Aamulla keitin puuroa ja tasasin sen viidelle lapselle, muuten hyvä mutta mulla on neljä lasta :D
Kun joku kysyy niin saatan vahingossa vastata että on viisi lasta..
Kun ollaan liikenteessä koko porukka lasken lapset yy, kaa, koo, nee, vii..niin joo eihän niitä oo ku neljä :whistle:

Vielä kun sais miehen vakuuttuneeksi että tää aivan selvästi tarkoittaa sitä että vielä yhtä pitäisi yrittää B)

eiks niin?

Juu, mulla on ollu tuota samaa...silloin, ku oli yksi niin aina katoin kahen perään. Sitten kun oli kaksi niin ihmettelin monta kertaa, että missä se kolmas on. Ja nyt kun on kolme niin välillä ihmettelen, että missä se neljäs on...kunnes taas tajuan, että kaikki tallella...lapsia on kolme. Et en tiä tarkoittaako jtn vai onko vain vauvakuumeen aikaansaamaa hörhöilyä...:-)

Multa taas monesti kysytään, mikä se sun neljännen lapsen nimi taas olikaan.
Ilmeisesti näkyy päälle, että olen aina halunnut neljä, niitä vaan annettiin kolme.

Mulla alkoi neuvolan täti mennessäni toisen lapsen kanssa neuvolaan kyselemään, että miten muut lapset ovat ottaneet vauvan vastaan, ovatko mustasukkaisia, ovatko innokkaana hoitoapuna jne.

Ja se oli siis tosiaan mun toinen lapseni.

Mulla on nyt loppuraskaudessa ollut muutaman kerran sellainen olo, että missä se mun vauva on, en kai mä sitä ole mihinkään unohtanut...niin se on siis vielä ihan turvallisesti mahan sisällä :D
Odotan kolmatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Tai jos alituisesti lasket miehen siksi viidennenksi lapseksi? Minulla ainakin usein tuntuu, että on 3 lasta, vaikka toi kolmas on kyllä jo 35...

:D
Tää oli hyvä...mut ei..ei sitä tarvi holhota kun lasta B) Kyl se osaa ihan aikusiksi käyttäytyä :D

Yhteistyössä