Näkyykö 2d ultras suulakihalkio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä näkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä näkyy

Vieras
Luin jostain et suu-ja kitalakihalkiot eivät näy normiultras,et 4d:ssä vasta näkyy. Onko näin? Mä olen käyny kerran pari vuotta sitten 4d:ssä ja ultraaja ainakin sanoi,et 4d on sellanen,et sillä läheskään aina nähdä paljoa mitään,kun kuva voi olla niin epätarkkaa. tarvitaan kuulemma just sopivasti lapsivettä,et kuva on tarpeeksi tarkka. Ja huomasin kyllä 4d videosta,et kuva "elää" niin,että siinä ei esim sieraimet näy reikinä ja silmätkään välillä erotu oikeastaan yhtään. Olen vissiin hermoheikko,mut en viittis 4d ultraan tätä varten mennä,varsinkin jos taas samanlainen ultraaja,joka tutkii vaan pääosin 2d:llä ja 4d on vaan nopeiden välähdyksen omaisten kuvien katsomista. Tutkiiko joku lääkäri oikeasti 4d:n kanssa jotain? Mulle jäi sellanen käsitys silloin,et oli sen lääkärin mielstä vaan sellaista huuhaata,kun vanhemmat haluu kuvia sikiöstä.

Ei näy. Oma kokemus. Mitään vikaa ei löytynyt, paljastui vasta kun syntyi. Huuli ja suulakihalkiokeskuksessa tavattiin leikkauksen yhteydessä monia vanhempia eikä kenelläkään ollut tietoa halkiosta, toisilla oli tosi pahat ja syvät, toisilla pieniä, mutta yhtä kaikki, kaikille asia selvisi vasta kun lapsi tuli ulos.

Yhteistyössä