Näkyykö yle jos ei maksa tv maksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on sellanen kysymys että jos ei syystä tai toisesta maksa tv-maksua niin näkyykö ylen kanavat. meillä on ennen näkynyt (eikä maksettu mutta nyt ei yhtäkkiä näy)..

Ajattelin vaan että olisivatko vihdoin keksineet näyttää kanavia vain niistä kiinnostuneille... Olis aika hyvä juttu kun me ei niitä ylen kanavia kaivata ja ihan periaatteesta protestoidaan maksamattomuudella, koska halutaan kyllä tv:tä joskus katsoa kun keretään, mutta ylellä ei ole meille mitään tarjottavaa ja eläminen on muutenkin kallista. Saisivat vaan mainostaa tai näyttää kanavia niistä maksaville mun puolesta.. Ihan barbaarinen juttu koko tv-maksu..

No mutta en nyt tarvo tappelua siitä millanen tv maksu pitäisi olla, van tietoa että näkyykö kanavat edelleen jos ei maksa, vai onko meillä vaan mennyt "kanavahaku vanhaksi".. vaikka mitä sillä väliä mut kuiteskin.. En oo ainakaan kuullut että ne olis kehittänyt systeemiä jolla se näkyisi vaan maksaville.

eli pitää kai vaan tehä uusi kanavahaku jos sieltä jotain joskus haluaisi katsoa... hyvä tietää, vaikka ei sieltä mitään katsomista meille ole vuosiin tullut :D

juu ylen kanaviin tulee vaan että kanava on maksullinen tai salattu.. varmaan pitää tehä uusi kanavahaku sitten jos on asetukset tms vanhentuneet.. että mä oon huono tekniikan kanssa...

sillä on väliä et jos tulee tv.tarkastaja oven taakse niin tiedän että voinko vastata että eihän ne muutenkaan näy jos ei maksa, mutta pitää edelleen siis piiloilla jos tulevat.. :D

Yhteistyössä