*~* Nalle Puh- ja Disney Prinsessat- nimitauluja *~* (myyn)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Aikas tökeröä jälkeä. Petsi epätasaista ja toi nallepuhkin on vähän epäsiisti.

:flower: =)

Mun mielestä nuo mukavamman näköisiä ku ei oo ns. tusinatuote eli sellanen tehdyn näköinen saa ollakin :)

Ainoa mitä mietin et saako noita disney kuvia käyttää ihan noin vaan jos tekee myyntiin juttuja?

Niin siis mitä meinaat, että saako käyttää kuvia?

Siis myydäänhän niitä tyynyjä ja peittoja ja verjoja ja vaikka mitä samoista kuoseista tehtynä =)

muistelen vaan täs joku aika sitten ku eräs tutun tuttu teki brodeeraamalla disney aiheita erilaisiin lasten juttuihin ja möi niin ei ois saanu tehä jos ei olis ollu hänen koneessa valmiina nuo kuvat et on tavallaan lisenssin maksanu niistä jo...

emmä tiiä, mulle aivan sama mut ajattelin ettei tuu sit mitään ongelmia sulle ja onnea kauppoihin :flower:

Mun mielestä nuo mukavamman näköisiä ku ei oo ns. tusinatuote eli sellanen tehdyn näköinen saa ollakin :)

Ainoa mitä mietin et saako noita disney kuvia käyttää ihan noin vaan jos tekee myyntiin juttuja?

Siis myydäänhän niitä tyynyjä ja peittoja ja verjoja ja vaikka mitä samoista kuoseista tehtynä =)

muistelen vaan täs joku aika sitten ku eräs tutun tuttu teki brodeeraamalla disney aiheita erilaisiin lasten juttuihin ja möi niin ei ois saanu tehä jos ei olis ollu hänen koneessa valmiina nuo kuvat et on tavallaan lisenssin maksanu niistä jo...

emmä tiiä, mulle aivan sama mut ajattelin ettei tuu sit mitään ongelmia sulle ja onnea kauppoihin :flower:

Niin siis noi kuvat on ihan valmiita kuvia, jotka olen leikannut kankaasta ja ommellut yksiväriselle kankaalle, eli käsittääkseni tällä tavoin saa toimia =)

Niin siis noi kuvat on ihan valmiita kuvia, jotka olen leikannut kankaasta ja ommellut yksiväriselle kankaalle, eli käsittääkseni tällä tavoin saa toimia =)

ok =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan oikeasti,ei senyt olekovin iso ponnistus maalata/petsata noi siistimmin, onnistuis jopa multa!

Epäilen :whistle: :kieh:

Elä sie epäile, ei meillä ainakaan aita ole monivärinen ja ihan itse omin pikku kätösin sen kyllästin. Ei siinä muuta ole kun laittaa tasaisesti väriä joka kohtaan ja ei saa olla liikaa ettei jää kasalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis millä keinolla teet nämä kuvat?
Idea on ihan kiva, mutta aika persoonatonta matkia Disneyn malleja.
Mutta tosiaan, enemmän kiinnostaa, miten teet nämä kuvat?

Ai, tähän näköjään tulikin jo vastaus ennen mun kysymystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis millä keinolla teet nämä kuvat?
Idea on ihan kiva, mutta aika persoonatonta matkia Disneyn malleja.
Mutta tosiaan, enemmän kiinnostaa, miten teet nämä kuvat?

No saattaa olla persoonatonta ehkä, mutta luuletko, jos tekisin samanlaisia tauluja pelle hermannin kuvalla, mahtaisko olla kiinnostusta???

Uusimmat

Yhteistyössä