Name it-vaatemerkki...

  • Viestiketjun aloittaja mamma-32
  • Ensimmäinen viesti
name it-fan
olen samaa mieltä siitä että tuttan laatu tosiaan huonontunut.kalliita ovat ja mun mielestä just niistä ekana värit lähtee.eikä ne ole edes lemppareita eli ei paljoa käytettyjä tms.
kappahlin vaatteet on munkin mielestä hyviä.ovat vähän kalliimpiakin kuin H&M.se on totta että ettei noiden lastenvaatteiden kyllä ole tarkoitus kestää vuosi tolkulla.mut olishan se kiva että edes sen aikaa kun ovat käytössä.ei ollut tarkoitus loukata kun kirjoitin etten ymmärrä millä ihmiset niitä vaatteita pesee.
 
LeenaH
Meillä ollut paljon name it merkkiä käytössä sisävaatteissa ja myös ulkoiluhaalari tällä hetkellä name it:in. Sisävaatteet kestäneet todella hyvin, hinta-laatusuhde kohdillaan. Ulkoiluhaalari maksoi 75e ja on vedenpitävä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Ollut nyt siis puolivuotta käytössä aivan uudelta näyttää vielä! Ostan kyseistä merkkiä Zeppeliinin Anton&Nina myymälästä ja saa tilattua myös netistä www.antonnina.com
 
fas
Mun mielestä NameIt:in laatu vaihtelee todella paljon. Jotkut vaatteet menee heti nukkaisiksi ja toiset kestää hyvinä pesusta pesuun. Vaatteet sopivat mielestäni parhaiten pitkälle ja hoikalle lapselle. Ulkovaatteista ei ole kokemusta.
 
Lilli2
Name it:n ulkovaatteet kuten toppa- ja softshell-haalarit on mun mielestä todella laadukkaita ja edullisia. Jos toppahaalari on 79€ ja softshellin saa 59€ niin en tiedä toista merkkiä jolta sais vastaavasti.
Lintukodosta oon saanut apua, kun mitat on mietityttänyt mm. mitanneet haalarin lahkeet ja hiat, jotta ostan varmisti oikeen kokoisen. Käykää tsekkaan: www.lastenlintukoto.fi
 

Yhteistyössä