Name It vaatteiden laatu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kattelin nettikaupasta aivan ihania pikkutyttöjen kevättakkeja, hinta ei ole paha. Mutta millainen on name it -ulkovaatteiden laatu. Nyt tarkoitus ostaa sellainen parempi takki, ei mitään hiekkalaatikkokestävyyttä tarvi olla, ei teccejä sun muita teknisiä ominaisuuksia. Mutta laadukasta pitää olla, en osta pa...kaa.

meillä on pojalla NameIt takki ja ihan kestävä ja hyvähän tuo on ollut :) Ei siis mitään vedenkestävyyttä taida kovin olla, mutta sellaisena parempana takkina oikein hyvä, esim. farkkujen kanssa pidettäväksi tuolla "ihmisten ilmoilla" :)
Mutta muuten en ole NameIt sisävaatteista välittänyt, menevät pesussa "kinttanoiksi" Eli trikoo paita lyhenee, mutta leveys säilyy ;) En oikein ymmärrä muuten kyseisten vaatteiden hehkutusta.

minä taas olen ollut tosi tyytyväinen ainakin taaperokokoisiin vaatteisiin ko merkillä. värit säilyy pesuissa, eikä kokokaan ole muuttunut. ulkovaatteita vaan en ole koskaan ostanut. katoin juuri kierrätykseen suuren määrän vaatetta, enkä raaskinut yhtäkään name it vaatetta laittaa, kun ovat niin hyviä vielä jollekin tutulle lahjoittaa.

Nameit sisävaatteita tuli muksulla pienempänä käytettyä. Osa tosi halpaa ja osa vähän parempaa. Edullinen merkki, joten siinä mielessä varmaan on hehkutettu yhtenä vaihtoehtona Lindexille tai Henkkamaukalle. Hullujen päivien tarjoukset ovat sitä halpaa yleensä olleet (bodyt esim)...

Juuri äsken ostin 2-vuotiaalle välikausitakkiin 5000mm vedenpitävät henkselihousut hintaan 34.95. Testaan nyt ekaa kertaa, kun kunnon loskilla meillä ainakin käytetään sitten kuriksia. Mun tutut on noita kehuneet hinta-laatusuhteeltaan hienoiksi ja kestäviksi. Takkikin on tänä vuonna ihan Kappiksen tähtitakki, jossa on vedenkestävyys merkintä myös. Meillä on sitten ihan rymyhaalariksi ikivanha reimatec, jos tuntuu ettei noilla pärjätä. Mutta haluan ehdottomasti kyllä kokeilla saako halvemmalla ihan hyvää. Ja kotona ollessahan se kannattaa testata, ehkä? :)

Ne reilun parinkympin takit ovat ainakin olleet ihan hyviä, ei mitään moittimista. Sisävaatteiden laatu on vähän niin ja näin, Name Itin legginssit ovat ainoa, jotka meidän tytöt ovat saaneet polvista kulutettua puhki. Lisäksi legginssien koot on ihan arvalla heitetty, 122 saattaa olla yhtä pitkä kuin aiemmin ostettu (eri erää) 128 cm. Ja yksistä velourhousuista aukesi sivusauma ensimmäisellä käytöllä, mutta sen korjasin itse.

Name Itiä ostan silti sen vuoksi, että merkillä on nättejä vaatteita isommillekin (128 cm ->) tytöille.

Yhteistyössä