Nami herkkuhyvät uutuudet!! (omppu-keksi suklaa parasta)

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
On muute ihan ältsin hyvää tuo fazerin omena-keksi suklaa:p
Ihan parasta!!
Harmi kun saa vaan kaupanpäällisenä. Miä söisin varmast levytolkulla, :whistle:

(kioskin myyjä muutekseen sanoi että nyt on myynnissä viimeset lontoonrae-suklaalevyt, että niien valmistus vissii loppuu, pitääkö paikkasa? )

Ja ihanaa nää siniset mariannet :p
Nii no ei varsinainen uutuus mutta kun niin harvoin saa! Nytkii pussissa lukee että vaan rajotetun ajan :/
20v sit miun lapsuuvessa noi oli muutekseen nimellä marimint, ja keltaset mariannet oli annemareja.

Marianne laku on kans ihan hyvää.

Mustat dominot vei kielen mennessään :p
3 pakettia jo yssin syöny (en toki kerralla ), ukko kyllä on yrittäny päästä jaolle :whistle:

Mitähän muuta uutuutta piti viel hehkuttaa, unehtu jo.

Mä taas oon koukkuuntunut siihen Fazerin puolukka-joku maitojuttu-nougatrouhe-suklaaseen, niitä uusia Nordic gourmet-suklaalevyjä) :p Äskön meni päiväkahveella taas puol levyä vaniljakahvin kanssa :D

ÄLKÄÄÄÄÄ mun paino nousee jo nyt mieletöntä vauhtia, tätä menoa olen rv 30 satakiloinen..

Tekisi kans mieli maistaa sitä omppusuklaata, mutta että ostaisin levyjä monta... ei tule mitään, siitä ei hyvää seuraisi.. :D

(ja ps. se pistaasisuklaa on kans ihanaa, varsinkin vähän nälkäisenä...)

tekisi kovasti mieli maistaa sitä omenasuklaata, mutta saa tosiaan vain kaupanpäällisenä ja tulen perhanan kipeäksi jos ostan neljä levyä ! :( olen meinaan sellainen että esim. keksipaketti menee kerralla...

No voi paska. Mie yritän kovasti laihduttaa, mutta pakko se on vissiin käydä hakeen muutama suklaalevy kun se lontoonraekin kohta loppuu. Ja pakko maistaa sitä kaupanpäällistä. Ei kai se auta kun juosta vaan ahkerammin.

Kun ostaa 4 fazerin suklaalevyä, saa kaupanpäälle ton omppusuklaan!
Sitä ei myydä erikseen (hitsi ja harmi )

Fazerin sivuilla saa äänestää tota suklaata jos se vaikka tuliskii joskus ihan myyntiikii!!

Muoks! Ostin noi suklaat ärrältä. Mein lähikaupassa en tota tarjousta nähny. Muualla en oo nyt käynykkää ostoksilla.

Yhteistyössä