Nännit arat kosketuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorityttelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuorityttelö

Vieras
Eli nyt kyselisin miksi näin? Nännit ovat kipeät kun niihin koskee tai osuu.
Nyt kauhulla epäilen raskautta, mutten uskoisi sen olevan mahdollista. Kuukautiseni ovat jääneet viime kuulta väliin, mutta kuukautiseni eivät ole vielä vakiintuneet ja minulla on kerran käynyt niin, että kuukautisia ei tullut kahteen kuukauteen ja sitten tulivat taas normisti.
Viimeisen yhdynnän aikana tuskin olisi voinut raskautta tapahtua, sillä emme harrastaneet seksiä kuukautisteni aikaan, minulla on käytössä minipillerit ja herrallani oli kondomi yllään, joka ei mennyt rikki. Mitä mietitte? olisiko raskaus silti mahdollinen?
Minulla on kuitenkin ollut alavatsassa lieviä kipuja joita saan ennen menkkoja, ja myös on ollut valkovuodon eritystä ja muita lieviä "menkka oireita"

Olen uhreillut, käynyt lenkillä, ilman rintsikoita, voisiko tästä johtua kipu? Vai kenties siitä että rinnat ovat vielä kehittymässä? (olen alle 20v)

Hirveä romaani, mutta toivottavasti tämä valaisee tilannettani ja voisitte antaa hyviä neuvoja ja näkökulmia!

Tee raskaustesti, sillähän se selviää. Niin ja miten niin et ole raskaana jos" kuukautisten aikana ette harrastaneet seksiä"??? Whaaaaat? Siis hedelmällisin aikahan on n. viikko kuukautisten jälkeen tai niillä main, kierron pituudesta riippuen. Harvemmin nainen kuukautisten aikana raskaaksi tulee, vaikka sekin kyllä joskus mahdollista.

Pidä urheilurintsikoita jos et halua riipparintoja. Olettaen, että sulla on siellä edes jotain rintakudosta joka hölskyy.

Uskotteko siis raskauden mahdollisuuteen vaikka kummatki ehkäisyt on kunnossa?
Ja okei, mutta siis edellisistä kuukautisista oli kyllä enemmän kuin viikko aikaa.
Eikö ole siis muuta mahdollisuutta rintojen kipeyteen kuin raskaus?

Yhteistyössä