M
Miä
Vieras
Onko kukaan saanut tuollaista? Tykkäsittekö? =) Miä en ollut eläissäni kuullutkaan tuosta, viime viikolla tuolla kukkakaupassa tehtiin parikin niitä, jestas se on söpö :heart: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen ostanut kavereilleni sellasia, jos tarkotat sellasta isoa ja pientä kimppua kun on nauhalla solmittu yhteen. Ja olen itsekin saanut ja kuivannut sen pienen vauvakirjan väliin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
Jokos sä pääset väsäämään napanuorakimppua? Sanot vaan laitoksella että pankaas minigrippiin tuo nuora![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen ostanut kavereilleni sellasia, jos tarkotat sellasta isoa ja pientä kimppua kun on nauhalla solmittu yhteen. Ja olen itsekin saanut ja kuivannut sen pienen vauvakirjan väliin.![]()
Just sellaista =) Miulla oli sivistysaukko, viime viikolla tosiaan näin ekan sellaisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Kun tuo pienin syntyi, mummoni oli kukkakaupasta tilannut semmosen kimpun mis oli iso kimppu ja pien kimppu ja vaaleanpunaisella ihanalla nauhalla solmittu yhteen ja siel oli mukana semmosii mini kokoisii vauva ja tuttipullo ja helistin!
Se oli aivan ihana :heart:
Kuivatin molemmat mut isompi sit hajos :'(
Pien on viel jotenkuten kuosissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Kun tuo pienin syntyi, mummoni oli kukkakaupasta tilannut semmosen kimpun mis oli iso kimppu ja pien kimppu ja vaaleanpunaisella ihanalla nauhalla solmittu yhteen ja siel oli mukana semmosii mini kokoisii vauva ja tuttipullo ja helistin!
Se oli aivan ihana :heart:
Kuivatin molemmat mut isompi sit hajos :'(
Pien on viel jotenkuten kuosissaan.
Miä vein eilen uskomattoman kauniin napanuorakimpun synnytysosastolle =) Siinä oli vaaleanpunaisia neilikoita ja gerberaa, jotain valkoistakin, en muista mitä. Ja siitä miniversio nauhalla kiinni siinä. Aivan ihana pinkki :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
![]()
Tiiätkö kun miä mietin että työ kohta luulette miua ninatt:n sivupersoonaksi tai jotain
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oon muuten harmaana joskus käyttäny nimimerkkiä miä
Mut hei, mä en ollu missään vaiheessa syömässä sitä istukkaa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kuulostaapa ihanalta :heart: olisit tuonu mullekinmä olin eilen vielä synnärillä
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kuulostaapa ihanalta :heart: olisit tuonu mullekinmä olin eilen vielä synnärillä
OnneaLuulisin?
Siun pitää vihjata jollekkin että sellainen kimppu olis kyllä tosi hieno :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä jo ehdin aatella, että onko tää joku istukan syönnin kanssa samaan kastiin asettuva juttu![]()
Jokos sä pääset väsäämään napanuorakimppua? Sanot vaan laitoksella että pankaas minigrippiin tuo nuora![]()
Se on myöhästä nyt... kurkkaa naamakirjaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oon muuten harmaana joskus käyttäny nimimerkkiä miä
Mut hei, mä en ollu missään vaiheessa syömässä sitä istukkaa :attn:
Ettäs kehtaat![]()
Kyllä miä tiedän ettet ollut, ajattelin että siun huumorintaju kestää tuon miun heiton =)