näppylä alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näppyläinen....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näppyläinen....

Vieras
eli mulla on nyt toinen kerta kun on tullut tämmönen näppylä tohon ulomman häpyhuulen ja sen limakalvon tms rajalle... On tosi kipee ja semmonen ku ois ISO finni, mutta ei mitään valkosta päätä siinä kuitenkaan. Sheivaan kyllä alapäätä ja käytän aina jotain ainetta etten nyt pelkällä kuivalla höylällä ajele.
Ja näitä on tullut vaan muistaakseni nämä 2 kertaa mulle, eka kerran tuli joskus ... ehkä 1-2kk sitten. Se lähti kun laitoin bebanthenia siihen ja pesin vaan ahkerasti mutta kesti kyllä jonkin aikaa, sattu kävelläkin ja lopulta siitä tuli verta ennenkun se parani.
Nyt se on niin hankalassa paikassa että se häiritsee esim seksin aikana. ja on tosi kipeä.

Johtuukohan nää siis sheivaamisesta vai mistä? Ja olen raskaana ja vaan nyt raskausaikana tullut jos se voi mitenkään vaikuttaa.

joo taidan kyllä soittaa vaikkapas maannataina jonnekin mutta mietin vaan jos kukaan tietäis mistä muusta voi johtua tai että mitä tälle nyt kannattais tehdä.

olla tukkeutunut talirauhanen/karvatupentulehdus. on kipeä! jos sietää kipua niin sen kai voi puristaa, vaikkei sitä todellakaan suositella... tuskin mitään kovin vaarallista, joskin ärsyttävää.

Sellanen iso, missä tuntuu et sisällä on jotain muttei vaan näytä siltä et siitä koskaan vois tulla mitään ulos, tosi kipeä ja arka?
Varmaankin sellainen talinäppy, sellainen mega iso finni missä mätää sisällä, hyi helkkari, mulla ollut kaksi kertaa, ekan kerran ei meinannut koko näppyä ees huomata, oli sellaisessa paikassa ettei hiertänyt mihinkään tai muuta, mut auta armias tää viimeisin, olin jo ihan varma et se on imusolmuke, mulla on syöpä ja kuolen. Just kun päätein et nyt meen lekuriin, niin suihkussa lämpimässä vedessä se sitten puhkes. JÄi lääkärikeikka tekemättä ja helpotti niin että. Mut en kyllä tiedä miksi niitä tulee, mullakin ollut kaksi kertaa, vasta nyt kolmen kýmpin kieppeillä tullut, enkä kyl ole ollut raskaana... oisko se joku makteeri kokki, mikä aiheuttais tuollaisen paisemaisen talikertymän, tai jotain. On kyllä todellä ällöttäviä nuo näpyt. Lämmintä suihkua vaan sille niin paranee äkkiä.