Mie olin Prismassa tuon vanhimman tytön kanssa. Kassoilla oli jonoja ja siinä kassajonossa sit tytön kanssa juteltiin tulevasta äitienpäivästä:
- Äiti, teetkö sä kakun sunnuntaiksi vai kokeilenko mä tehdä?
- No, voidaanhan me tehdä vaikka se pohja yhdessä, jos mie autan siinä. Sie voit sit pienten kanssa kuorruttaa ja koristella jos haluut.
- Joo. Ai mut jos mummo tulee meille ni eiks mummo vois tehdä sulle kakun?!
- No eihän se käy. Ei mummo oo mun äiti - tietääkseni kuitenkaan!
- Täh?
Mitä sä sanoit?
- Mitä sä siinä naurat. Ei mummo kyllä mun äiti oo... Eikun... No höh. Mä tarkoitin, että eiks mun kuuluis ennemminkin tehdä se kakku mummolle kun mummon mulle.
Jonossa sekä edellä ja takanaolevat nauroivat, tyttö hirnui ja mie olin naama punaisena :ashamed: Tyttö hihittää: "Äiti, kukas sun äitis on jos ei mummo"
- Äiti, teetkö sä kakun sunnuntaiksi vai kokeilenko mä tehdä?
- No, voidaanhan me tehdä vaikka se pohja yhdessä, jos mie autan siinä. Sie voit sit pienten kanssa kuorruttaa ja koristella jos haluut.
- Joo. Ai mut jos mummo tulee meille ni eiks mummo vois tehdä sulle kakun?!
- No eihän se käy. Ei mummo oo mun äiti - tietääkseni kuitenkaan!
- Täh?
- Mitä sä siinä naurat. Ei mummo kyllä mun äiti oo... Eikun... No höh. Mä tarkoitin, että eiks mun kuuluis ennemminkin tehdä se kakku mummolle kun mummon mulle.
Jonossa sekä edellä ja takanaolevat nauroivat, tyttö hirnui ja mie olin naama punaisena :ashamed: Tyttö hihittää: "Äiti, kukas sun äitis on jos ei mummo"