narsisti ex mies ja kummallinen uni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
nyt jostain syystä ex mieheni tuli uneen ja sanoi että meidän (minun ja äidin) ei tarvitse maksaa hänelle korvauksia aiheuttamastamme huonosta kohtelusta meidän seurustelu aikana.....
sitten sanoin että sun se pitäs maksaa mulle väkivaltaisuudesta jne..
sitten yhtäkkiä unessa mun esikoinen olikin hänen lapsensa ja kyselin häneltä koska aikoo nähdä lastaan...myöskin tuossa korvas jutussa sanoin hänelle ettei tarvitse maksaa elareita...????

todellisessa elämässä olen eronnut hänestä yli 4v sitten ja nykyisin olen naimisissa hänen serkkunsa kanssa ja meillä on kaksi lasta...
tuli vaan mieleen että mitä helv....??
tokikin meni vuosia päästä hänen "vallastaan" yli mutta nyt olen mielestäni jo ok asian suhteen...
'ei ole montaa yötäkään kun näin unen jossa hakkasin hänet ja mieheni seisoi vieressä nauramassa....
.....

Teillä taisi olla aika vaikeaa yhdessä?

Kuinka pääsit tästä miehestä eroon?

Olitko hengenvaarassa?

Voi olla, että alitajunnassa nyt vasta alat selvittää asiaa läpikotaisin. Jäikö jokin vaivaamaan vai oliko uni vain muistutus siitä mitä koit suhteen aikana?

Ihminen käsittelee kokemiaan vääryyksiä vielä pitkään tapahtumien jälkeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 19:55 vierasvieras kirjoitti:
Teillä taisi olla aika vaikeaa yhdessä?

Kuinka pääsit tästä miehestä eroon?

Olitko hengenvaarassa?

Voi olla, että alitajunnassa nyt vasta alat selvittää asiaa läpikotaisin. Jäikö jokin vaivaamaan vai oliko uni vain muistutus siitä mitä koit suhteen aikana?

Ihminen käsittelee kokemiaan vääryyksiä vielä pitkään tapahtumien jälkeen.

oli todellakin vaikeaa...
vajaat neljä vuotta kestin kunnes tapasin tämän serkun ja erosin..
mielestäni asiaa olen jo puinut ja on alannut helpottaa ja tuntuu että olen päässyt hyvin asian yli..kaippa se on vaan muistuttamassa...

Olen itse ollut läheisriippuvainen. Ja mulla meni kolme vuotta päästä tästä miehestä eroon eikä ollu helppoa. Vieläkin, aikaa on nyt mennyt viisi vuotta; näen unia ja tunnen toisinaan katkeruutta. Siis asiat nyt hyvin, mutta pääsee vaikuttamaan ja kiusaamaan lapsen kautta edelleen. Etenkin nyt raskausaika vaikeaa, kun alitajunta kai kertaa sitä hylätyksitulemista ja kaikkea sontaa mitä silloin kestin aikanaan. Toisinaan masentaa ja tunnen samoja tunteita kuin aiemmin, vaikka nyt siis asiat ihan ok.

Voimattomuudentunne pahinta ja kun ei suomen lastensuojelulaki ihan oikeesti pysty auttamaan. Vaikka todisteitakin on.

En enää vihainen, harvoin katkera ja aina huolissani.

Voimia sulle.
:flower: =)

Yhteistyössä