Narsisti puolisona

Mulla oli puoliso, josta voisin melkoisella varmuudella sanoa, että oli narsisti (tai siis varmaan on edelleen, hengissä nykyäänkin). Mitään diagnoosia ei tehty, mutta selkeät tunnusomaiset piirteet kyllä löytyi. Tuossa vaiheessa raskauteni oli alussa, muita lapsia ei vielä ollut... tosin sekin raskaus päättyi sitten keskenmenoon. Narsistista eroon pääseminen kesti aikansa, ja ehkä paikkailen haavojani vieläkin, mutta parempaan suuntaan.

Mikäs teidän tilanne on, oletko vielä suhteessa vai eronnut vai eroamassa? Minkä ikäisiä lapset?

Mun ex melko varmasti on narsisti. Yhä edelleenkin suhtautuu tosi ylimielisesti muhun. Ihme että kestin sen henkisen alistamisen, vieläkin taistelen masennuksesta eroon minkä ex aiheutti.

Asumuserossa ollaan oltu heinäkuusta lähtien. Laitoin miehen sillon pihalle. Itse olin sillon todella huonossa kunnossa henkisesti. Nyt voin jo paremmin, meil 5 lasta 4v-19v.

Hyvä näin. Vaatii rohkeutta ja voimia ryhtyä oikeasti järjestelemään eroa, mutta on hyvä, että olet tajunnut teidän kaikkien parhaan... Mitenkäs lapset, kärsivätkö myös miehen narsismista? Miten muuten mies reagoi eroon, ja tapaako nyt lapsiaan ollenkaan?

siitä on jo monta vuotta,edelleen puistattaa tyyppi.nää tapaukset kun ovat itse täydellisiä,ja narsismiahan ei pysty parantamaan,joten jos haluaa oman järkensä säilyttää ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero,voimia ap:lle,olet tuossa sairaassa suhteessa elänyt jo hyvin pitkään!

[QUOTE="vieras";25051390]Hyvä näin. Vaatii rohkeutta ja voimia ryhtyä oikeasti järjestelemään eroa, mutta on hyvä, että olet tajunnut teidän kaikkien parhaan... Mitenkäs lapset, kärsivätkö myös miehen narsismista? Miten muuten mies reagoi eroon, ja tapaako nyt lapsiaan ollenkaan?[/QUOTE]
Mies ei välittänyt yhtään oliko lapset kuuntelemassa vai ei, eli todellakin kärsivät. Käytti ihan hirveetä henkistä väkivaltaa mua kohtaan. Rupesin saamaan kauheita paniikkikohtauksia jos tiesin et joudun oleen illan hänen kanssaan kotona.
Lapset ovat sanoneet et enää ei tarvitse pelätä. Mies käy lapsia katsomassa kerta viikkoon.

Mies ei välittänyt yhtään oliko lapset kuuntelemassa vai ei, eli todellakin kärsivät. Käytti ihan hirveetä henkistä väkivaltaa mua kohtaan. Rupesin saamaan kauheita paniikkikohtauksia jos tiesin et joudun oleen illan hänen kanssaan kotona.
Lapset ovat sanoneet et enää ei tarvitse pelätä. Mies käy lapsia katsomassa kerta viikkoon.

Mulla sama juttu, sain paniikkikohtauksia helposti ja lapset kärsi, kun isänsä ei yhtään välittänyt mitä ne kuuli. Onneksi erottu!

Yhteistyössä