Narsistiin rakastunut ?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivo(ton)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivo(ton)

Vieras
Itkettää, todella paha olla... Olen keväästä lähtien seurustellut miehen kanssa. Minulla on aiemmasta liitosta lapsia, hänelle ei. Mieltäni askarruttaa hänen käytös. Olenkin nyt eksynyt lukemaan narsistisesta persoonahäiriöstä ja valitettavan useat kohdat tuntuvat käyvän hänen käytökseen. Esimerkiksi huomionkipeys, empatiakyvyttömyys, tahalleen ärsyttäminen, minun "vikojen" esille nostaminen.

Olen suhteellisen vahva persoona mutta tuntuu, että hän on saanut jo osan minua nujerrettua. Jos olen hyvällä tuulella, se on ihan varma, että hän tekee kaikkensa ärsyttääkseen sen minusta pois. Näin kävi tänään!!!

Mitä teen?

Kannattaisikohan ihan oikeasti erota? SUOSITTELEN! Mun siskon mies on narsisti, hakkaakin siskoa välillä, uhkailee tappamisella ja kaikkea muuta "MUKAVAA". Siskoni ollut sen sadistin pauloissa 15v, enkä usko että sisko lähtee pois liitosta.

Tiedän, että vahvuus ei minussa enää kovin pitkälle ole, ellen lopeta tätä suhdetta. Valitettavasti, kuten monet muutkin narsistin "uhrit" ovat rakastuneet, kuten minäkin. Viikko sitten juttelimme miehen kanssa, pyysin häntä miettimään, mikä hänessä saa tekemään kaikkea minua loukatakseen. Hän sanoi ettei tiedä, on mietinnän paikka. Tänään sitten taas "räjähti" ja hänen käytös oli tosi ala-arvoista minua kohtaan... perhana että suututtaa

Alkuperäinen kirjoittaja 20 vuotta kärsinyt:
Lopeta se mahdollisimman pian kun vielä voit. Suhde siis - ei sentään narsistia itseään.

:laugh: :laugh: anteeksi ei saisi nauraa mutta oli vaan niin osuva kommentti,
myös narsistin miehen otteesta päässyt karkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
Lopeta se mahdollisimman pian kun vielä voit. Suhde siis - ei sentään narsistia itseään.

Kuin myös. Muistan tuoreesti ajan, jolloin mielessä vaihteli kaksi ajatusta:
1 mää haluan nirhiä sen
2 mulla on velvollisuus nirhiä se, tuhoeläimet pitää tappaa...

Muutama esimerkki. Tahalleen ärsyttäminen: hän ei lopeta ennenkuin saa minut suutahtamaan ja todella ärsyyntymään, kuten hokee jotain kysymystä... Välinpitämättömyys: kaupassa käydessä, jos jään katsomaan jotain tuotteita, hän kävelee ohitseni ja sanoo heippa mä meen... Seksi: hän vaatii kolmatta uusintakierrosta, juuri kun olen nukahtamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu:

Kuin myös. Muistan tuoreesti ajan, jolloin mielessä vaihteli kaksi ajatusta:
1 mää haluan nirhiä sen
2 mulla on velvollisuus nirhiä se, tuhoeläimet pitää tappaa...

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja toivo(ton):
Kertokaa vinkkejä, miten pääsitte eroon? Kenties saitte miehen hoitoon?

Pakkasin kamani ja laitoin oven kiinne,mies oli taas tunnetusti omilla teillään ja minä en olisi saanut avata edes ovea kenellekään.

Höm tuota... eihän seksiä voi vaatia?!? Tai siis voi, mutta kuka piru siihen suostuu, sehän on silloin prostituutiota ilman palkkaa, paitsi että rostituuttikin voi valita asiakkaansa.

Ja mitens se rakastuneisuus: mihin koet hänessä rakastuneesi ja mikä on tämän rakkauden mieli ja sisältö? Ymmärrän kyllä, että eihän hankalan ihmisen kanssa tulisi ryhdyttyä mihinkään ilman semmoista tunnetilaa, että en nyt mitenkään sinua asiasta moiti. Kun on kaikenlisäksi tullut aikoinaan ryhdyttyä itsekin....

Alkuperäinen kirjoittaja toivo(ton):
Kertokaa vinkkejä, miten pääsitte eroon? Kenties saitte miehen hoitoon?

Mä oon ollut suhteessa 2 narsistimiehen kanssa. Molempien kanssa päädyin useamman kerran yhteen ekan eron jälkeen, kun saivat manipuloitua takaisin. Mutta kyllä sen jossain vaiheessa tajusi ettei enää - ja varsinkin tuon toisen kohdalla tajusin melko pian, että nyt täytyy lähteä ennen kuin tilanne menee yhtä pahaksi kuin ekan narstimiehen kanssa joka sekoitti elämäni täysin. Nykyään ei osaakaan sitten enää oikein luottaa miehiin.

Ei narsistia noin vain hoitoon saa, kun eihän narsistin omasta mielestä hänessä ole mitään vikaa!

Miten pääsin irti? Sen miehen äiti oli hullu, ja kun aloin nähdä samoja piirteitä pojassaan, ymmärsin että lähdettävä on, vaikka olin vielä tuoreesti rakastunut. Vasta jälkikäteen selvisi itselleni koko kuva, että mimmoinen ihminen rakkauteni kohde oikeasti olikaan. Rakastuin hänen haavekuvaansa itsestään.

Yhteistyössä