N
narsistin uhri
Vieras
Täällä on usein pyydetty apua näihin tilanteisiin. Ymmärrän kyllä että ihmiset, jotka eivä ole joutuneet uhriksi, eivät voi käsittää mitä se on. Mutta älkää viitsikö jatkuvasti syyllistää lisää ja penätä vastuuta lapsista. SE EI OLE UHRIN OMA VALINTA. Mä olenkin kuvaillut sitä nyt myöhemmin, että se on sellaista, että joudut jonkun psykologisen trillerin pääosaan oikeassa elämässä ja sinun on näyteltävä siinä väkipakolla. Ei heille voi sanoa, että nyt mä otan eron(ei kukaan uskalla)PELKO on erittäin vahvasti läsnä koko ajan ja se ajaa tekemään ratkaisuja, jotka ulkopuolisin silmin vaikuttaa siltä, ettei välitä esim. lapsista. TILANTEESTA ON TODELLA VAIKEA IRROTTAUTUA. Ihmismieli toimii niin että jos jotakin asiaa ei voi hyväksyä, se on niin kauheaa, sen kieltää itseltäänkin. Jotta pääsee eroon tarvii valtavan tukiverkon ja suunnitelman viranomaistahoja myöten. Sen takia onkin tärkeää, että puhuu ihmisille ja viranomaisille ja ettei mies tiedä, että joku muukin tietää. Mä menin itse kahdessa vuodessa(narsistin kanssa) eläessä niin huonoon kuntoon, että tänäkin päivänä itsekin ihmettelen kuinka selvisin. Lopulta menin tutun perheen luokse luokse ja sanoin, että mä olen hullu ja itkin, että multa viedään lapset. Katsoin omia mustelmiani ja tiesin toisaalta sieltä sumun seasta, mistä ne oli tullut, mutta toisaalta kun mies väitti, että olin kaatunut, halusin uskoa siihen. se on niin epätodellista henkistä ja fyysistä väkivaltaa, ettei sitä voi käsittää. ja se kun ei kestä todellisuutta tavallaan nousee sen ulkopuolelle. Minut ja lapset vietiin turvakodin ovelle ilman mitään vaatteita tai tarvikkeita, josta lähti pikkuhiljaa nousu takaisin normaalin ihmisten maailmaan. Itken vieläkin joka kerta kun muistelen sitä. Kaikkien oikeuskäyntien ja terapioiden jälkeen olen toipunut. mä oon taas lähes ehjä ja nautin elämästä. HAKEKAA APUA!!!